ایده های جدید و مدرن برای کانتر آشپزخانه

ایده,مدرن ,کانتر,آشپزخانه,کاغذدیواری

ایده های جدید و مدرن برای کانتر آشپزخانه

آشپزخانه:  کانتر آشپزخانه  محل مناسبی است تا آخرین لمس طراحی را به آشپزخانه ی منزل خود اضافه کنید. صرف نظر از ایده های خلاقانه ای که برای کانتر آشپزخانه ی خود انتخاب می کنید ،‌ متریالی را به کار ببرید که با دوام است و برای مقاومت در برابر ساییدگی و خراش هنگام پخت و پز و آماده سازی مواد اولیه ساخته شده است.

تکنولوژی های جدید ساخت طیف بسیار وسیعی از گزینه های طراحی و سطوح مختلف را امکان پذیر کرده است. در حالی که بیشتر نمونه های موجود در بازار مقاوم هستند اما باز هم خوب است که از تخته های آشپزخانه برای کار و سیلیکون برای گذاشتن قابلمه های داغ استفاد ه کنید.

سطح کانتر خود را با یک دستمال نرم که خش ایجاد نمی کند تمیز کنید و محصولات جدیدی که برای هر چه بهتر تمیز کردن سطوح آشپزخانه تولید می شوند دنبال کنید و با استفاده ی درست زیبایی سطح کانتر آشپزخانه ی خود را برای سال های زیاد حفظ کنید.

1

کنتراست رنگ در کانتر آشپزخانه

برای یک اثر گذاری قوی از رنگی زنده و گرم برای کانتر آشپزخانه استفاده کنید. از بهترین انتخاب هایی که میتوانید انجام دهید ، رنگ های زرد ،‌ نارنجی و سبز فسفری است. بسته به طراحی آشپزخانه ، انتخاب رنگ های سفید و سیاه نیز می تواند به اندازه ی رنگ زرد چشم گیر باشد.

نکته ی کلیدی در ایجاد کنتراست است. اگر می خواهید که کانتر آشپزخانه تان برجسته بنمایاند یک رنگ متفاوت و مخالف با کابینت ها برای آن انتخاب کنید.

 

2

طرح و الگو در کانتر آشپزخانه

اگر شما حس مدرن سطوح براق و کابینت های مینیمالیست را دوست دارید ،‌ با یک کانتر طرح دار جذابیت بصری را به آشپزخانه ی خود اضافه کنید. یکی از ایده های خوب الگو دار کردن کانتر آشپزخانه ، استفاده از متریال سنگی رگه دار یا بافت دار مثل سنگ امپرادور است.( سنگ به کار رفته در این نمونه: Caesarstone )

 

3

صفحات ضخیم در کانتر آشپزخانه

یکی از آخرین نمونه هایی که در آشپزخانه های معاصر به کار می رود ، صفحه های ضخیم برای کانتر آشپزخانه است. در حالی که به طور ضخامت این صفحات 2 اینچ است انتخاب یک نمونه ی 3 تا 5 اینچی ظاهری مجلل و با شکوه به کانتر آشپزخانه ی شما می بخشد. به یاد داشته باشید که ارتفاع کابینت ها را برای قرار دادن یک صفحه ی ضخیم که کانتر را بلند تر از حد معمول می کند ، تنظیم کنید.

 

4

چوب در کانتر آشپزخانه

بی مدت و دعوت کننده! صفحات چوبی برای روی کابینت ها ظاهری گرم به آشپزخانه ی شما می بخشد. برای اینکه آن را تازه و جدید نگه دارید صفحات چوبی با روکش مقاوم پلی اورتان را به کار بگیرید و از تخته آشپزخانه و سیلیکون استفاده کنید تا اینکه سطح را از آسیب دیدن در برابر وسایل تیز یا قابلمه های داغ حفظ کنید.

 

5

فلز در کانتر آشپزخانه

فلز ضد آب و ضد زنگ سفید براق یک گزینه ی بسیار جذاب و کلاسیک است و شاهد افزایش محبوبیت آن ها در بین متریال های کانتر آشپزخانه هستیم.

 

6

فلز روی در کانتر آشپزخانه

اگر به دنبال کانتری هستید که ظاهری غنی با تونالیته آبی زنگار یافته ایجاد کند ، فلز روی میتواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. روی در طول زمان با آب ، روغن و آب مرکبات واکنش نشان می دهد ، این واکنش ها ظاهری زنگار ، غنی و زیبا به آن می دهد که امضای خاص این فلز است. صفحات روی در حالت مات و طبیعی ،‌ در بهترین حالت خود هستند.

 

7

فلز مس در کانتر آشپزخانه

فلز مس ظاهری گرم و تب و تاب دار به آشپزخانه ی شما میدهد و لبه های سخت آشپزخانه های مدرن را نرم می کند. اگر شما تصمیم دارید مس را برای کانتر آشپزخانه ی خود انتخاب کنید و می خواهید که ظاهر براق خود را حفظ کند ، نمونه ای مس را به کار ببرید که سطح آن پردازش و صیقل داده شده است.

 

8

بتن در کانتر آشپزخانه

بتن بسیار با دوام و مقاوم است ، دارای بافت خاصی است و به علاوه حس سادگی و خاکی را منتقل می کند. یکی از مزیت های بتن این است که بتن قابل رنگ آمیزی و تغییر دادن بافت است و میتوان سطح آن را با روش های گوناگون پردازش کرد.

 

9

کانتر منحنی شکل

اگر می خواهید که خط های راست و مستقیم را در یک آشپزخانه ی معاصر بشکنید ،‌ کمی خطوط منحنی را به آن اضافه کنید. خطوط منحنی به ویژه در قسمت نشیمن آشپزخانه ، حسی عمومی تر و دعوت کننده به آن می دهد که می توان نشست و به گفت و گو پرداخت.

 

مطالب پیشنهادی:

متریال کفپوش در آشپزخانه

آشپزخانه و ترکیب مناسب انواع رنگ ها

 

منبع: freshome

ترجمه در تحریریه پویانو