ایده های تزئینی رنگارنگ با مبلمان چوبی

ایده های تزئینی رنگارنگ با مبلمان چوبی

ایده های تزئینی رنگارنگ با مبلمان چوبی

زمانی که می خواهید خانه خود را بازسازی و طراحی کنید، برای ایجاد فضایی رنگی و آرامش بخش و محیطی زیبا و دکوراتیو، مبلمانی که به کار می برید، به اندازه سبک طراحی داخلی که انتخاب می کنید، اهمیت بسیاری دارند. مبلمانی که در طراحی داخلی جای دارند، عناصر اصلی ای هستند که به دکوراسیون شکل داده، به آن رنگ بخشیده و فضایی کاربردی و زیبا را ایجاد می کنند. برای این که فضای طبیعی در دکوراسیون را تقویت کنید، هم چنین برای افزایش تعداد رنگ ها و بافت ها و ایجاد طراحی ای رنگارنگ و زیبا، می توانید مبلمان چوبی طبیعی یا مبلمان چوبی رنگ شده را در طراحی داخلی به کار ببرید. اما چگونه می توان با استفاده از مبلمان چوبی به دکوراسیونی رنگارنگ دست پیدا کرد؟ برای پاسخ به این پرسش با پویانو همراه باشید:

مبلمان چوبی با رنگ طبیعی که نمادی از سادگی به شمار می روند

همان طور که چوب ها بر اساس نوع درخت دارای رنگ ها و بافت های متفاوتی هستند، با استفاده از روکش های مخصوص و رنگ مخصوص چوب نیز می توان مبلمان چوبی را در رنگ های مختلف و متنوع به کار برد. برای افرادی که علاقه مند به سادگی هستند، مبلمان چوبی با رنگ طبیعی که نمادی از سادگی به شمار می روند و برای افرادی که به دکوراسیونی رنگی و درخشان علاقه دارند، رنگ های متنوع مخصوص چوب انتخاب مناسبی خواهند بود. مبلمان چوبی رنگی را می توانید به عنوان مبلمانی زیبا و فوق العاده در طراحی داخلی به کار ببرید.

مبلمان چوبی را به هر رنگی که می خواهید رنگ آمیزی کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مبلمانی که در طراحی داخلی به کار می بریم، باید بر اساس سبک دکوراسیون مورد نظر رنگ آمیزی شوند. از آن جایی که می توان مبلمان چوبی را به تمام رنگ های موجود در کاتالوگ های رنگ، رنگ آمیزی کرد، این امکان در اختیار شما وجود دارد تا زیبایی ای طبیعی و رنگارنگ را در محیط زندگی خود به نمایش بگذارید. در تمام نقاط خانه از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و اتاق کودک می توانید مبلمانی با روکش های چوبی را به کار برده و یا مبلمان چوبی را به هر رنگی که می خواهید رنگ آمیزی کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مبلمان چوبی اصیل

  • مبلمان چوبی اصیل

همان طور که می توان چوب های رنگ شده را برای مبلمان انتخاب کرد، چوب های طبیعی و اصیلی مانند چوب درخت بلوط و سرو نیز با رنگ های طبیعی خود می توانند جلوه ای منحصر به فرد و جذاب به محیط زندگی ما ببخشد. رنگ و بافت مبلمان چوبی طبیعی و اصیل، باعث می شوند تا در محیط زندگی خود، طبیعت را به بهترین شکل ممکن احساس کرده و لمس کنید.

  • مبلمان چوبی رنگ شده

شما می توانید با ترکیب رنگ مبلمان چوبی با بافت طبیعی چوب، یک ترکیب طبیعی را در خانه خود ایجاد کنید. زیرا زمانی که چوب را با رنگ بپوشانید، باز هم بافت طبیعی آن احساس شده و زیبایی آن نمایان خواهد شد. اگر مبلمان چوبی قدیمی دارید، آن ها را با استفاده از رنگ های مخصوص چوب دوباره بازسازی کرده و از زیبایی آن ها بهره مند شوید.

مبلمان چوبی رنگ شده

  • پوشش چوبی مبلمان

بیشتر مبلمان چوبی، تماما از چوب ساخته نمی شوند. بلکه برای موادی مانند ام دی اف و نئوپان که از چوب تهیه می شوند، روکش چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. برای لوازم چوبی با سطوح بزرگ مانند کابینت ها و یا کمد لباس ها، می توانید با استفاده از روکش های چوبی، به مبلمانی با رنگ ها و بافت های متنوع دست پیدا کنید. حتی می توانید روکش های چوبی در رنگ های مختلف را در کنار یکدیگر به کار برده و به کابینت ها، کمد ها و یا حتی میز غذاخوری رنگارنگ دست پیدا کنید.

پوشش چوبی مبلمان

  • رنگ مخصوص چوب

علاوه بر این که می توان مبلمان چوبی را در رنگ ها و ظاهر طبیعی در دکوراسیون مورد استفاده قرار داد، با استفاده از رنگ های مخصوص و رنگ آمیزی چوب ها نیز می توانید ظاهری رنگارنگ به محیط زندگی خود ببخشید. مبلمان چوبی را می توانید به هر رنگی که دوست دارید تغییر داده و دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد را به نمایش بگذارید. حتی در مورد رنگ این مبلمان، هم می توانید تنها یک رنگ را به کار برده و هم با انتخاب رنگ های مختلف مبلمانی رنگی را ایجاد کنید. این که از چه ترکیب رنگی هایی استفاده کنید کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

دکوراسیونی با رنگ های شاد و زنده

  • دکوراسیونی با رنگ های شاد و زنده

اگر سبکی شاد و رنگی در زندگی دارید، مبلمان رنگی می توانند به محیط خانه شما، زندگی و پویایی ببخشند. مبلمانی که با روکش های چوبی ساخته شده اند را می توانید با استفاده از رنگ های مخصوص چوب بر اساس دلخواه و سلیقه خود رنگ آمیزی کنید. مبلمان چوبی و رنگی، به شما هم امکان تجربه یک محیط طبیعی برای زندگی را بخشیده و هم در ایجاد فضایی رنگارنگ و شاد تاثیر گذار خواهند بود.

با رنگ آمیزی متفاوت مبلمان چوبی می توانید تفاوت و هویت منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید. هم می توانید تمام مبلمان چوبی را به یک رنگ انتخاب کرده و دکوراسیونی هماهنگ را به نمایش بگذارید و هم با انتخاب رنگ های متنوع دکوراسیونی خاص و رنگارنگ را ایجاد کرده و به فضایی فوق العاده دست پیدا کنید.

طراحی ای رنگارنگ برای محیط زندگی خود

  • رنگ های ساده

اگر به طراحی ای رنگارنگ برای محیط زندگی خود فکر می کنید اما نمی خواهید تاثیر آن بیش از اندازه باشد، برای ایجاد تعادل در فضا لازم است که رنگ های ساده را به کار ببرید.

برای استفاده از رنگ های ساده، رنگ هایی مانند طوسی و طیف های مختلف آن، سفید و تنالیته های آن و رنگ بژ را از داخل رنگ های مخصوص چوب انتخاب کرده و به طراحی داخلی رنگارنگ خود، تعادل و هماهنگی ببخشید. به جای استفاده از رنگ چوب، می توانید مستقیما از روکش های چوبی رنگی نیز بهره ببرید. می توانید با انتخاب روکش هایی در رنگ های آرام و ساده به نتیجه ای که به دنبال هستید دست پیدا کنید.

بافت ها و رنگ های طبیعی

  • بافت ها و رنگ های طبیعی

اگر می خواهید فضایی طبیعی در اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری ایجاد کنید، می توانید از میز های چوبی اصل استفاده کنید. میز های چوبی با رنگ و بافت خود به محیط زندگی شما فضایی طبیعی بخشیده و هر زمان که بخواهید می توانید با استفاده از روکش ها و یا رنگ چوب، ظاهر این میز ها را تغییر دهید.

از میز های چوبی اصل استفاده کنید.

  • ترکیب های متفاوت

در طراحی های بسیار رنگی، مبلمان به عنوان عنصر اصلی دکوراسیون باید دارای رنگ هایی قابل توجه و زنده باشند. رنگ زرد، بهترین انتخاب برای مبلمان چوبی و رنگی به شمار می روند. رنگ های قرمز، مشکی و قهوه ای نیز برای این مبلمان انتخاب مناسبی خواهند بود. حتی می توانید با ترکیب این رنگ ها، جلوه ای متفاوت به مبلمان خود ببخشید.

بهترین راه استفاده از مبلمان چوبی با رنگ های خاص و متفاوت است

تمام رنگ های موجود در دنیای رنگ را می توان برای مبلمان چوبی انتخاب کرد. اگر به دنبال تنوع در محیط زندگی خود بوده و یا می خواهید طراحی آن را به شکل قابل توجهی تغییر دهید، بهترین راه استفاده از مبلمان چوبی با رنگ های خاص و متفاوت است. این گونه هم از جادوی چوب در طراحی داخلی بهره مند خواهید شد و هم با رنگ های زیبا، پویایی و جذابیت بیشتری به خانه خود خواهید بخشید.

بهترین راه استفاده از مبلمان چوبی با رنگ های خاص و متفاوت است

مبلمان چوبی رنگی

مبلمان ناهارخوری چوبی

مبلمان چوبی اتاق خواب رنگی

مبلمان چوبی رنگ شده

مبلمان چوبی رنگارنگ

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو