ایده هایی ساده در دکور خانه که تفاوت ایجاد می کنند!

ایده دکوراسیون ساده

ایده هایی ساده در دکور خانه که تفاوت ایجاد می کنند!

ایده هایی ساده در دکور خانه  : ایجاد تغییرات کلی در دکوراسیون خانه بسیار پر هزینه خواهد بود. اگر چنین بودجه ای در اختیار ندارید و تصور می کنید که در زمانی نزدیک نیز چنین پس اندازی را نخواهید داشت، ولی زمان ایجاد تغییرات در خانه فرارسیده است، پس اکنون در مکان درستی قرار دارید! برای ایجاد تفاوت های بزرگ نیازی نیست که همیشه هزینه های زیادی را متحمل شوید. گاهی تنها با تغییرات کوچک و هزینه کم می توانید تغییرات بزرگی ایجاد کنید. ما در این مطلب به ایده های کوچکی خواهیم پرداخت که می توانند تغییرات بزرگی در محیط زندگی شما ایجاد کنند. با پویانو همراه باشید تا با این ایده ها آشنا شوید:

  • استفاده از فرش های باکیفیت!

فرش ها از جمله اشیائی هستند که از باید های هر خانه و طراحی ای به شمار می روند. در خانه بسیاری از ما حداقل یک یا دو فرش وجود دارد. اما چقدر به این اشیائی که مدام در زیر پای شما قرار داشته و هر روز آن را مشاهده می کنید اهمیت می دهید؟ ممکن است زمانی که می خواهید خانه خود را به طور کامل تغییر دهید برای خرید فرش مناسب بودجه کافی نداشته باشید، ولی زمانی که می خواهید در خانه کنونی و با اشیاء موجود تغییرات ایجاد کنید می توانید به خرید یک فرش با کیفیت فکر کنید. یک فرش دست بافت فراتر از چیزی که تصور می کنید تاثیر گذار خواهد بود.

استفاده از فرش های باکیفیت

  • اکسسوار های کوچک

اگر چه بسیاری از اشیاء موجود در خانه برای نیاز های اساسی ما هستند، اما بسیاری از اشیاء نیز تنها برای این وجود دارند که احساس بهتری به ما ببخشند. دقیقا به همین دلیل است که خانه تمام انسان ها با یکدیگر متفاوت است… پس از آن جایی که هدف بسیاری از اشیاء تنها این است که حال شما را بهتر کنند، در چنین شرایطی تنها اکسسواری کوچک که شما را شاد کند می تواند تاثیری قابل توجه بر روی محیط اطراف شما داشته باشد. به همین دلیل هزینه کردن برای اکسسوار ها را بی فایده ندانید و به آن ها کمی شانس بدهید.

اکسسوار های کوچک

  • کتاب ها بدون پیش داوری!

کتابخانه یکی از مبلمان اصلی برای هر خانه ای به شمار می رود. در واقع کتاب ها موضوع اصلی هستند و کتابخانه تنها وسیله ای برای نگه داری از کتاب ها است. اگر یک کتابخانه دارید و در انتخاب کتاب برای خواندن دچار مشکل هستید، یک ایده بی نظیر برای شما داریم؛ تمام کتاب ها را برعکس کنید و به صورت اتفاقی یکی را انتخاب کرده و بخوانید. این گونه پیش داوری نکرده و برای تمام کتاب ها شانسی برابر قائل خواهید شد.

 

  • ایده هایی ساده در دکور خانه ، اما تاثیر گذار

اگر کنار تخت خود میز پاتختی نداشته باشید حتما کمبود آن را متوجه خواهید شد، زیرا گاهی برای گذاشتن کتاب، موبایل و یا حتی یک لیوان آب نیاز به یک جای مناسب دارید. در چنین شرایطی می توانید یک تکه چوب را به دیوار کنار تخت متصل کرده و یک میز ساده اما کارآمد برای خود ایجاد کنید.

ایده هایی ساده در دکور خانه ، اما تاثیر گذار

  • استفاده از آینه

در هر خانه ای آینه وجود دارد، حداقل در سرویس بهداشتی حتما از آینه استفاده می شود. اما در خانه کمتر افرادی آینه های قدی به کار برده می شوند. اگر شما نیز در خانه آینه قدی ندارید حتما یکی تهیه کنید. زیرا هنگام تماشای خود در آینه قدی متوجه خواهید شد که چه سرمایه گذاری مناسبی انجام داده اید و آینه های کوچک به چه اندازه آزار دهنده بوده اند.

استفاده از آینه

برچسب ها و استیکر های دیواری در چند سال گذشته محبوبیت بسیاری یافته اند. در بازار می توانید استیکر هایی با طرح ها و رنگ های متفاوت و با قیمت های مناسب را به راحتی پیدا کنید. این تصاویر برای دیوار هایی به رنگ روشن و ساده انتخاب مناسبی به شمار می روند.

برچسب ها و استیکر های دیواری

  • پوستر فیلم ها و تصاویر هنری

بسیاری از ما علاقه مند هستیم که تصاویر طبیعت و یا خانواده خود را به دیوار نصب کنیم. اما در مورد تصاویر خاص چه نظری دارید؟ برای مثال پوستر فیلم مورد علاقه تان و یا تصویر افراد معروف… این که چه تصویری باشد بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. چنین تصاویری می توانند شخصیت کاملا متفاوتی به محیط زندگی شما ببخشند.

پوستر فیلم ها و تصاویر هنری

 

 

 

 

ایده هایی ساده در دکور خانه

تحریریه پویانو