ایده هایی برای خلق فضای سبز داخلی

ایده هایی برای خلق فضای سبز داخلی

ایده هایی برای خلق فضای سبز داخلی

در این مطلب ایده هایی را می یابید که محدودیت فضا باعث نشده که بخش داخلی منزل از گیاهان شاد و سر سبز بهره مند نشود:

فضای سبز داخلی
فضای سبز داخلی

آویزان کردن گیاهان: نصب گلدان های کوچک ساده در بالای سینک و در دیوار کوچک کابینت کنار پنجره با بهره مندی از نور طبیعی ظرافت را به آشپزخانه  ی شما هدیه می دهد که می توانید در هنگام کار در آشپزخانه , گلدان های دوست داشتنی تان را تماشا کنید و اجازه می دهد که فضای سبز کوچکی را در آشپزخانه ی خود داشته باشید.

فضای سبز داخلی
فضای سبز داخلی

برچسب های دوست داشتنی: می توانید اسم هایی که برای گل هایتان انتخاب کرده اید روی گلدان آن ها با فونت های دوست داشتنی نقاشی کنید یا روی آن ها برچسب بزنید.

3

گلخانه ی کوچک: یک گلخانه ی کوچک در کنار پنجره برای گل و گیاه هایتان بسازید. می توانید این گلخانه ی کوچک را به فرم و شکل دلخواه خود دراورید و گلخانه ای کم هزینه برای خودتان داشته باشید.

4

کاشت در پی وی سی: کلید رشد خوب گیاه ساده است: نور! بنابراین گیاهانتان در کنار پنجره به خوبی می توانند رشد کنند. اما اگر فضای کافی در کنار پنجره برای قرار دادن گلدان هایتان ندارید , یک راه حل ابتکاری که با استفاده از قطعه های پی وی سی یک گلدان داخل پنجره ایجاد کرده است , می تواند مفید واقع شود.

5

باغچه ی شیشه ای: این یکی دیگر از راه حل هایی برای بهره وری از نور طبیعی برای گیاهانتان است. گیاهانتان را در ظرف های شیشه ای بکارید و آن ها را در مقابل پنجره از قلاب آویزان کنید.

6

گلدان های خلاقانه: می توانید برای گل های مورد علاقه تان , خودتان گلدان های خلاقانه و منحصر به فردی بسازید. مانند این گلدان که از گیره های لباس برای ساخت آن استفاده شده است.

7

شکل های تزئینی و خلاقانه برای باغچه های عمودی

فضای سبز داخلی
فضای سبز داخلی

مینیمالیستی : اگر سبک طراحی منزل شما بیشتر mid-century است تا طراحی های شیک و فانتزی , آویزان کردن گیاهان روی دیواری بزرگ و ساخت یک باغچه ی عمودی داخلی می تواند ایده ای منحصر به فرد برای شما باشد.

 

گرداوری در تحریریه پویانو| نبیلو

نظرات (1)

ایده های جالبی هستند