اکسسوری خانه مجموعه 3 گلدان جوانه :قسمت دوم

اکسسوری خانه مجموعه 3 گلدان جوانه :قسمت دوم

اکسسوری خانه مجموعه 3 گلدان جوانه :قسمت دوم : گلدان ها در منازل از جمله مهمترین المان های دکوراتیو و جلوه دهنده به منزل به شمال می آیند که در ادامه مجموعه های مدرن سه عددی از آن ها را با هم بررسی میکینم با پویانو همراه باشید :

گلدان غنچه ای مدرن Mid-Century: پایه چوبی ساخته شده از چوب گردو به این گلدان غنچه ای گوی شکل طعمی مدرن از اواسط قرن می دهد. برای نمایش ساقه های منفرد، قلمه های کوچک، یا استفاده به عنوان یک ظرف برای هنر شنی استفاده کنید. هر کدام دست ساز هستند و ارتفاع آن کمی بیش از 5 اینچ است.

گلدان های آویزان / تکثیر کننده: امکانات خلاقانه با این سیستم کاشت دیواری آویز بی پایان است. این قطعه دارای پانزده گلدان جوانه ای شکل است که توسط قفسه های چوبی و نخ های ریسمانی آویزان شده اند. به عنوان یک روش تزئینی برای تکثیر گیاهان آپارتمانی خود استفاده کنید – یا به عنوان یک سیستم گلدان جوانه استاندارد برای ایجاد دکوراسیون رنگارنگ دیوار زندگی استفاده کنید.

گلدان‌های جوانه کوچک با ست پایه طلایی: قاب طلایی شیک این گلدان‌های جوانه‌ای شکل را برای جلوه بصری بزرگ‌تر و ظاهری شیک و پیچیده بالا می‌برد. قاب ها نیز در رنگ رزگلد موجود هستند تا با سایر تم های دکور مطابقت داشته باشند. اینها برای مضامین دکور معاصر، جذاب و مینیمالیستی به طور یکسان ایده آل هستند.

گلدان های جوانه دار طلایی: قاب بندی لولایی به این گلدان های جوانه ای اجازه می دهد تا در یک خط مستقیم، منحنی ملایم یا به صورت دسته ای نزدیک به هم چیده شوند. برای تکثیر گیاهان آپارتمانی به روشی شیک یا برای نمایش قلمه های تازه یا خشک مورد علاقه خود استفاده کنید. این قطعه با ارتفاع کمی بیش از 10 اینچ در بلندترین گلدان، مطمئناً تأثیر چشمگیری بر روی میز ناهار خوری یا میز کناری می گذارد.

گلدان غنچه ای طلایی با قاب سیمی: این گلدان جوانه کوچک عجیب و غریب دارای طراحی شیشه ای مدرن است که توسط قاب سیمی طلایی شکلی شبیه به گلدان سنتی پشتیبانی می شود – کلاسیک و معاصر را با سهولت بی دردسر ترکیب می کند. ارتفاع این گلدان جوانه ای کوچک بیش از 6 اینچ است.

گلدان غنچه ای Jaime Hayon Ikebana: این گلدان غنچه ای زیبا توسط Jaime Hayon به خاطر هنر قرن ها قدیمی ژاپنی گل آرایی ikebana نامگذاری شده است، سبکی که بر منحصر به فرد بودن خود گیاهان تأکید می کند. این طرح دارای دیسک‌هایی با روکش برنجی است که ساقه‌های گل را صاف نگه می‌دارد تا بتوان از کل قلمه لذت برد.

Ikeru Bud Vase High: Ikeru یکی دیگر از گلدان های الهام گرفته شده از ikebana توسط طراح Jaime Hayon است که از لوله های آلومینیومی و دیسک های سوراخ دار برای امکان چیدمان انعطاف پذیر تشکیل شده است. از بین فرمت بالا یا پایین انتخاب کنید.

گلدان غنچه ای زاها حدید: معمار افسانه ای زاها حدید به خاطر ساختارهای فراموش نشدنی اش که از هندسه و پرسپکتیو غیر متعارف استفاده می کرد، شهرت داشت، ویژگی هایی که به زیبایی در شکل پیچ خورده گلدان گل کرواس از آلسی منعکس شده است. این قطعه از فولاد ضد زنگ صیقلی ساخته شده است تا ظاهری نقره ای براق داشته باشد و در ارتفاع کمی بیش از 16 اینچ قرار دارد تا برای قلمه های گل بزرگتر مناسب باشد.

گلدان های جوانه سفید عتیقه: این مجموعه گلدان جذاب دارای جلوه لعاب فرسوده برای ظاهری روستایی است. با چمن پامپاس خشک شده برای یک خانه مزرعه ای، گل های وحشی برای شیک خانه ای، یا به عنوان یک عنصر انتقالی باشکوه در هر تم دکوری استفاده کنید.

گلدان های غنچه ای شیشه ای Marimekko: در حالی که این گلدان جوانه ردپایی کوچک دارد، شخصیت فوق العاده ای را از طریق شبح کاملاً متمایز خود ایجاد می کند. این قطعه کار طراح Carina Seth Andersson است که از شیشه ضخیم دمیده شده در دهان در انواع رنگ‌های مات و رنگ‌های شفاف ساخته شده است.

مجموعه گلدان مینیاتوری غنچه کاهلر: هانس کریستین بائر با این مجموعه گلدان های مینیاتوری دلپذیر به ادای احترام به طراح افسانه ای و سرامیست کاهلر، اسوند هامرشوی می پردازد. شیارهای صافی که هر کدام را زیبا می کنند از برخی از شناخته شده ترین آثار هامرشوی الهام می گیرند.

گلدان هالی باد: این گلدان بدون عارضه با شکل ارگانیک ملایم و پوشش ابریشمی خود تخیل را جذب می کند. از بین دو گزینه اندازه انتخاب کنید. از آن به تنهایی استفاده کنید یا با گلدان های هندسی دیگر جفت کنید تا تصویری بازیگوش ایجاد کنید.

ست گلدان غنچه ای سرامیکی رنگارنگ: با این مجموعه از سه گلدان غنچه ای گوی شکل، یک رنگ مدرن نشاط آور را به هر قفسه، میز یا میز تحریر بیاورید. هر کدام از آنها بر روی پایه ای طلایی قرار می گیرند تا زرق و برق بیشتری داشته باشند.

گلدان غنچه ای نارنجی Raawii: با گلدان برجسته Raawii Strom، طراح نیکولای ویگ هانسن به نقاشی های طبیعت بی جان استاد دانمارکی Vilhelm Lundstrøm ادای احترام می کند. سیلوئت جسور یک برداشت اولیه کاملاً معاصر را ارائه می دهد – در طیف وسیعی از گزینه های پایانی موجود است که با پالت مورد علاقه هنرمند هماهنگ است. این گلدان غنچه ای در دو سایز بزرگتر نیز موجود است.

گلدان غنچه ای سرامیکی نمکی Origin Made: این گلدان غنچه ای مجسمه ای با در نظر گرفتن چیدمان گل ikebana طراحی شده است که برای نمایش تمام طول ساقه از بالا به پایین مناسب است. گلدان به خودی خود یک نمای کم و کاسه ای شکل با جذابیت تزئینی فراوان حتی زمانی که به تنهایی نمایش داده می شود حفظ می کند. سوراخ مجهز به یک “قورباغه” پنهان است تا ساقه ها را صاف نگه دارد.

گلدان جوانه کوچک Tom Dixon Swirl: طراح پرکار تام دیکسون با مجموعه نوآورانه Swirl زیبایی شناسی پست مدرن پرانرژی را به نمایش می گذارد. گلدان جوانه Swirl کوچک دارای اشکال هندسی انباشته شده از سنگ مرمر است که به صورت پودر ریز آسیاب شده و سپس با رنگدانه های مخصوص مخلوط شده تا رزینی بادوام ایجاد شود.

گلدان های غنچه ای گابریل تان: با مجموعه گلدان های سوخته، گابریل تان مجموعه ای از پنج شبح گلدان منحصر به فرد ایجاد کرد که هر کدام با استفاده از روشی به نام Barro Preto ساخته شده بودند. Barro Preto یک روش ساخت پرتغالی است که به سرعت در حال نابودی است و تعداد صنعتگرانی که دانش ساخت این سرامیک ها را دارند با هر نسل کمتر و کمتر می شود. این مجموعه تلاشی برای احیای مجدد این هنر است که شامل پختن سرامیک در یک گودال زیرزمینی برای ایجاد پتینه سیاه تکرار نشدنی است که هر یک را منحصر به فرد می کند.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو