افراد مشهور در دنیای دکوراسیون داخلی

افراد مشهور در دکوراسیون داخلی

افراد مشهور در دنیای دکوراسیون داخلی

زمانی که صحبت از دکوراسون داخلی می شود، می توان از افرادی نام برد که در دنیا تاثیرات بسیاری را در دکوراسیون داخلی ایجاد کردند و بخشی از دکوراسیونی که امروزه پیش روی ما قرار دارد در واقع وام دار این افراد است. برای آشنایی بیشتر با افراد مشهور در دنیای دکوراسیون داخلی با پویانو همراه باشید:

افراد مشهور در دنیای دکوراسیون داخلی

  1. مایکا ارگتون Mica Ertegun

در ذهن مایکا ارگتون که متولد کشور رومانی است، در مکان هایی که با ظرافت بسیاری در آن ها کار شده است، تجمل و سردی در کنار یکدیگر قرار دارند. سادگی یکی از قانون های این طراح به شمار رفته و زمانی که منزل یک مشتری را دکوراسیون می کند، مناسب با شرایط زندگی آن فرد لوازم قدیمی و جدید را به شکلی استادانه در کنار یکدیگر قرار می دهد. مکان هایی مانند کاخ توپکاپی استانبول، دانشگاه آکسفورد و موزه اشمولین منبع الهامی برای مایکا به شمار می روند.

مایکا ارگتون Mica Ertegun

  1. ماریو بواتا Mario Buatta

از آثار باقی مانده از ماریو بواتا که با دکوراسیون داخلی نمادین امضای خود را باقی گذاشته است می توان به عمارت شخصی وی در کالیفرنیای جنوبی که از سال 1850 باقی مانده است و آپارتمان ساخته شده در سال 1903 در منهتن اشاره کرد. امضای آثار ماریو در واقع دیوار های درخشان، ترکیب طرح های پویا و مبلمان روکش دار به شمار می روند. او معتقد است که خانه ای کامل شده وجود ندارد، زیرا انسان همیشه در حال تغییر، افزودن و جمع آوری است. در میان مشتری های بوآتا می توان به ماریا کری و باربارا والترز اشاره کرد.

ماریو بواتا Mario Buatta

  1. فرانسوا کاتروکس François Catroux

فرانسوا که بر اساس نظم، دقت و شکوه و جلال کار خود را انجام می دهد، اساس کار خود را بر پایه شعار دکوراسیون کمتر و اثر هنری بیشتر قرار داده است. ساختمان مورد علاقه او برج بانک چینی در کشور هنگ کنگ، رستوران مورد علاقه او رستوران نوبو در لس آنجلس و لندن شهر مورد علاقه او به شمار رفته و علایق شخصی او تاثیر مستقیم در سبک دکوراسیون داخلی او دارند. شاهزاده یونان از جمله مشتری های او شناخته شده او هستند.

فرانسوا کاتروکس François Catroux

  1. تیری دسپونت Thierry Despont

تیری دسپوینت معمار، طراح و هنرمندی است که با آثار قابل سکونت، دعوت کننده و شهری خود شناخته می شود، او با شرکت در بازسازی هتل ریتز پاریس نام خود را مجددا بر سر زبان ها انداخت. از جمله مشتری های او می توان به بیل گیتس و سیدنی کیمل اشاره کرد.

تیری دسپونت Thierry Despont

  1. بانی ویلیانز Bunny Williams

بانی ویلیامز که پارچه های مجلل را با آثار آنتیک خاص در کنار یکدیگر قرار می دهد بر اساس این اندیشه حرکت می کند که زندگی کردن در کنار اشیاء زیبا بسیار آسان است. منبع الهام او آلبرت هادلی، سیستر پالیش و نانی لانکاستر قرار دارند. او تصمیم دارد علاوه بر طراحی یک پنت هاوس در منهتن و یک خانه ویلایی در کانادا در سال 2018، کتاب مشترک با همسر عتیقه فروش خود را نیز چاپ کند.

بانی ویلیانز Bunny Williams

  1. ژاک گرنج Jacques Grange

ژاک از افراد مشهور در دنیای دکوراسیون داخلی که از دهه 1970 در دنیای دکوراسیون حضور دارد همراه با شریک زندگی خود پیر پاسیبن با دقتی خاص مکان ها را طراحی می کند. زیبایی شناسی او بر اساس ویژگی ابدی، راحت و هنری بوده و در میان مشتری های او کاترین شاهزاده موناکو، فرانسیس فورد کوپالا و آینین لودر قرار دارند.

ژاک گرنج Jacques Grange

  1. رابرت کیم Robert Kime

طراح لندنی رابرت کیم که توانایی دکوراسیون کردن با طرح های شلوغ و ظریف را دارا می باشد، با تهیه پارچه های مختلف از تمام نقاط دنیا و استفاده از آن ها در پروژه های خود شناخته می شود. او با طراحی کاغذ دیواری های مورد نظر خود نیز شهرت دارد.

رابرت کیم Robert Kime