5 اشتباه در دکوراسیون داخلی که باعث بدشانسی می شوند!

اشتباه در دکوراسیون داخلی

5 اشتباه در دکوراسیون داخلی که باعث بدشانسی می شوند!

البته که ما افرادی خرافاتی ای نیستیم! زمانی که ما انسان ها می خواهیم محیط زندگی خود را طراحی کنیم به دنبال دکوراسیونی زیبا و راحت هستیم و تصور نمی کنیم که برخی کار هایی که انجام می دهیم و یا انجام نمی دهیم ممکن است که برای ما خوش شانسی و یا بد شانسی به همراه داشته باشند. اما اگر برخی چیز هایی که به عنوان خرافات از کنار آن ها رد می شویم، توضیحی منطقی داشته باشند چطور؟

قطعا بسیاری از شما قبلا در مورد فلسفه فنگ شویی شنیده اید، حتی شاید افرادی نیز به آن عمل می کنند. ما نیز در پویانو بار ها مطالبی را در مورد فنگ شویی مطرح کرده ایم. فنگ شویی هنر ایجاد تعادل و کنترل انرژی های طبیعی بوده و فلسفه ای برگرفته از فرهنگ کشور چین است و باعث می شود تا یک مکان با فضای اطراف خود در هماهنگی باشد.

تا امروز بیشترین مطالبی که در مورد فنگ شویی مطرح شده اند این است که خانه چگونه باید طراحی شود، اما در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که بر اساس قوانین فنگ شویی، چه کارهایی نباید در دکوراسیون انجام شوند! با پویانو همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید:

اشتباه در دکوراسیون داخلی

بر اساس قوانین و فلسفه فنگ شویی، برخی از اشتباهات دکوراتیوی که در طراحی خانه صورت می گیرند، جریان انرژی را تحت تاثیر قرار داده و برای افراد حاضر در خانه بد شانسی به همراه می آورند که تعدادی از آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد…

  1. قرار دادن آینه در اتاق خواب

تقریبا در تمام اتاق خواب ها حداقل یک آینه وجود دارد. شرایط زندگی امروزی این موضوع را اجتناب ناپذیر می کند، در حالی که این شرایط در فنگ شویی قابل قبول نیست. در چنین شرایطی باید حداقل به محل قرار گیری آینه توجه کنید. نباید در اتاق خواب آینه رو به تخت خواب قرار داشته باشد. این باور وجود دارد که دیدن آینه از تخت خواب توجه را از بین برده و در زندگی زناشویی باعث حضور فرد سوم (یعنی خیانت) می شود.

قرار دادن آینه در اتاق خواب

  1. درب سیاه رنگ

بسیاری از ما به درب های ورودی سیاه رنگ علاقه مند هستیم. در حالی که بر اساس فلسفه فنگ شویی، درب سیاه به همراه خود بدشانسی می آورد… تنها یک استثنا وجود دارد؛ اگر درب ورودی شما رو به شمال است، در این شرایط می توانید از درب سیاه رنگ استفاده کنید. زیرا سمت شمال جهت آب بوده و با رنگ های آبی و سیاه تمثیل می شود.

درب سیاه رنگ

  1. گیاهانی با برگ های تیز

در فنگ شویی گیاهان تیز و خارداری مانند کاکتوس برای استفاده در فضای داخلی توصیه نمی شوند، به خصوص برای اتاق خواب! اما اگر به کاکتوس علاقه مند هستید نگران نباشید، در بالکن خانه می توانید از آن ها استفاده کنید.

گیاهانی با برگ های تیز

  1. قرار دادن تقویم در مکان اشتباه

این موضوع بسیار جالب است! بر اساس فنگ شویی به هیچ عنوان نباید تقویم را در ورودی خانه و اولین مکانی که دیده می شود نصب کنید، زیرا تقویم باعث یادآوری گذر سریع عمر می شود. هم چنین به دیوار های جنوبی خانه نیز نباید تقویم نصب شود، زیرا جنوب خوش شانس ترین جهت است و گذر زمان با این جهت ناسازگاری دارد.

بر اساس فنگ شویی به هیچ عنوان نباید تقویم را در ورودی خانه و اولین مکانی که دیده می شود نصب کنید

  1. تصویر کشتی غرق شده!

بر اساس فنگ شویی، تصویر کشتی غرق شده نشانی از بدشانسی بی پایان است. این که طراحان حرفه ای و دکوراتور ها در این مورد چه نظری دارند نمی دانیم، اما اگر به طور احتمالی تصویر کشتی در حال غرق شدن و یا چنین تصاویری در محیط زندگی شما وجود دارند، بلافاصله آن را از خانه خود خارج کنید.

بر اساس فنگ شویی، تصویر کشتی غرق شده نشانی از بدشانسی بی پایان است