استفاده اکسسوار های دکوراتیو و مدرن در دکوراسیون داخلی

اکسسوار های دکوراتیو و مدرن در دکوراسیون داخلی

استفاده اکسسوار های دکوراتیو و مدرن در دکوراسیون داخلی

زمانی که صحبت از دکوراسیون داخلی می شود یکی از اولین مکان هایی که به ذهن خطور می کند سالن پذیرایی است. از گذشته تا به امروز، اهمیتی که به دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و نشیمن داده می شود به دلیل ایجاد فضایی راحت هم برای مهمان ها و هم برای صاحب خانه است. ممکن است برای ایجاد تغییر در محیط زندگی خود به دکوراسیونی با سبک مدرن علاقه مند باشید. زیبا تر کردن سالن پذیرایی و ایجاد فضایی مدرن با استفاده اکسسوار های دکوراتیو و عناصر زیبا به آن اندازه که تصور می کنید کار دشواری نخواهد بود.

بدون نیاز به صرف هزینه های بسیار زیاد، با طراحی سالنی چشم نواز و زیبا می توانید به فضایی مدرن تر محیط زندگی خود دست پیدا کنید. اگر می خواهید بدانید که بدون تعویض مبلمان و لوازم بزرگ چگونه می توانید سالن خود را به مکانی مدرن تر و زیبا تر تبدیل کنید با پویانو همراه باشید:

استفاده اکسسوار های دکوراتیو و مدرن

زمانی که کلمه اکسسوار به گوش می رسد، لوازم متنوعی مانند کوسن های دکوراتیو، آباژور ها، تابلو ها، گلدان ها و بسیاری اشیاء دیگر به ذهن انسان خطور می کنند. زمانی که می خواهید در دکوراسیون سالن با استفاده از اکسسوار ها تغییر ایجاد کنید، باید زمانی که وارد دنیای اکسسوار ها می شوید بر اساس سبک و سلیقه شخصی خود، انتخاب درست و مناسب را انجام دهید. برای مثال اگر می خواهید سبکی مدرن در دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد کنید، اکسسوار هایی با طرح های هندسی می توانند انتخاب مناسبی باشند.

اکسسوار های بسیار ساده اما شیک نیز می توانند در میان انتخاب های شما جای داشته باشند. شما تنها با خرید و استفاده اکسسوار های دکوراتیو جدید و مناسب می توانید ظاهر سالن خود را تغییر داده و یا در فصل تابستان فضایی تازه به خانه خود ببخشید. برای مثال یک پالت رنگی حاوی رنگ های پاستلی آماده کرده و فضایی آرامش بخش برای خود ایجاد کنید. اکسسوار های دکوراتیو خود را نیز می توانید بر اساس همین پالت رنگی انتخاب کنید.

این را در نظر داشته باشید که اشیاء فلزی با رنگ های طلایی و یا مسی نیز ظاهری بسیار شیک و زیبا داشته و برای ایجاد سالنی مدرن بسیار مناسب  و تاثیر گذار خواهند بود.

سبکی مدرن در دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد کنید، اکسسوار هایی با طرح های هندسی

با استفاده اکسسوار های دکوراتیو آینه ای و عکس هایی با قاب های شیک، نقطه ای زیبا در سالن طراحی کرده و با استفاده از اکسسوار های مدرن هویتی جدید به محیط زندگی خود ببخشید. برای افرادی که می خواهند ظاهری جدید در سالن پذیرایی خود طراحی کنند، اکسسوار های بسیار شیک و مدرن و روش های متنوعی برای استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی وجود دارد که در ادامه می توانید با آن ها آشنا شوید.

استفاده اکسسوار های دکوراتیو

 

  • استفاده اکسسوار های دکوراتیو مدرن و روستیک در کنار یکدیگر

با استفاده از اکسسوار های سبک های متفاوت در کنار یکدیگر می توانید سبکی تلفیقی ایجاد کنید. در دکوراسیون سالن با به کار بردن اکسسوار های شیک و زیبایی که بسیار ویژه طراحی شده اند می توانید تفاوت را به نمایش بگذارید. برای مثال قرار دادن صندلی ای چوبی به سبک روستیک در کنار اکسسوار هایی به سبک کانتری، ظاهری متفاوت به سالنی با دکوراسیون مدرن خواهد داد. تفاوتی ندارد که از چه سبکی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، با به کار بردن اکسسوار های مدرنی که در فرم و یا رنگ با سایر اشیاء هماهنگ هستند، می توانید به فضایی مدرن و متفاوت دست پیدا کنید.

رنگ های پاستلی، رنگ های گرم و بافت چوب زمانی که در کنار یکدیگر قرار بگیرند فضایی دلنشین ایجاد می کنند. با استفاده از چراغ های نا متقارن نیز می توانید ظاهری مدرن تر به سقف سالن ببخشید.

استفاده از اکسسوار های مدرن و روستیک در کنار یکدیگر

  • چراغ ها و آباژور های مدرن

یکی از مواردی که در ایجاد تغییر در دکوراسیون سالن بسیار تاثیر گذار است، سیستم روشنایی است. با استفاده از سیستم روشنایی می توانید فضای یک مکان را به طور کامل تغییر دهید. می توانید چراغ های تزئینی و آباژور های مدرنی را انتخاب کنید که با سایر چراغ های موجود هماهنگی داشته باشند. با کنار هم قرار دادن این آباژور ها و چراغ هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند می توانید یک هارمونی و هماهنگی زیبا در محیط ایجاد کنید.

می توانید میان اکسسوار ها و چراغ هایی که به عنوان سیستم روشنایی استفاده می کنید در رنگ، فرم و یا بافت آن ها هماهنگی ایجاد کرده و یا با ایجاد کنتراست میان آن ها به فضایی پویا در محیط دست پیدا کنید.

چراغ ها و آباژور های مدرن

  • اکسسوار های مسی و رنگ های خنثی

در سالنی که رنگ های خنثی ای مانند رنگ طوسی غالب هستند، افزودن کمی گرما فضای زیبایی ایجاد خواهد کرد. استفاده از رنگ های گرم تر و بافت های طبیعی انتخاب های مناسبی برای به کار رفتن در کنار رنگ های خنثی هستند. رنگ ها و تنالیته های مسی از نظر ظاهری هارمونی زیبا در دکوراسیون سالن ایجاد کرده و زمانی که از اکسسوار ها مسی به عنوان وسیله ای دکوراتیو استفاده شود بسیار الهام بخش خواهند بود. اشیاء و تنالیته های رنگ های طبیعی باعث می شوند تا فضایی آرامش بخش در سالن ایجاد شود.

بافت و رنگ مس بسیار چشم نواز بوده و فضایی شیک ایجاد می کند. از رنگ مسی می توانید در اکسسوار های روشنایی بخش، لوازم دکوراتیو مدرن و در نقاط مختلف دکوراسیون به عنوان عنصری زیبایی بخش استفاده کرده و با بافت های مشابه هماهنگی و هارمونی ایجاد کنید.

اکسسوار های مسی و رنگ های خنثی

  • فرم های هندسی

اگر به دنبال خانه ای با سبک مدرن هستید می توانید از فرم ها و طرح های هندسی استفاده کنید. برای افرادی که می خواهند از اکسسوار های مدرن در دکوراسیون سالن استفاده کنند، لوستر هایی با طرح های هندسی انتخاب مناسبی خواهند بود. در به کار بردن اکسسوار های دکوراتیو می توانید با استفاده از قاب عکس ها و تابلو ها، ترکیب بندی ای متقارن یا نا متقارن بر روی دیوار ایجاد کنید و ظاهری مدرن و هندسی به دیوار ببخشید. هم چنین می توانید آینه ای دارای فرم های هندسی را بر روی یکی از دیوار های بخش غذا خوری نصب کنید.

با استفاده از آینه ای زیبا در کنار میز غذا خوری می توانید فضایی بسیار شیک و مدرن بسازید. استفاده از طرح های هندسی در یکی از لوازم و اکسسوار های موجود در سالن از جمله، کوسن ها، فرش، کاغذ دیواری و یا سایر اشیاء، در ایجاد فضایی مدرن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اکسسوار های مدرن در دکوراسیون سالن استفاده کنند، لوستر هایی با طرح های هندسی

  • دکوراسیون شیک برای دیوار ها

برای ایجاد دکوراسیونی شیک بر روی دیوار ها می توانید از نقاشی ها و تصاویر هنری به عنوان وسیله ای دکوراتیو استفاده کنید. می توانید با استفاده از رنگ های به کار برده شده در آثار هنری، هماهنگی ای زیبا با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده و یا با ایجاد کنتراست میان این رنگ ها، فضایی شیک و تاثیر گذار طراحی کنید. اگر از قابی دارای کنتراست با رنگ تابلو استفاده کنید به فضایی پویا و زنده دست پیدا خواهید کرد.

معمولا استفاده غالب از رنگ های خنثی مانند رنگ طوسی برای دیوار ها و کفپوش ها، فضایی سرد ایجاد می کند. در چنین فضایی برای ایجاد کمی گرما می توانید از گل های طبیعی بر روی میز ها و یا از گیاهان دکوراتیوی که دارای رنگ های گرم هستند استفاده کرده و هماهنگی  و هارمونی میان رنگ ها ایجاد کنید. استفاده از آینه ای با قابی ساده بر روی دیوار و قرار دادن آباژور و یا اکسسوار هایی با فرم های مدرن در مقابل آن، برای ایجاد فضایی مدرن راه حل مناسبی خواهد بود.

ایجاد دکوراسیونی شیک بر روی دیوار ها می توانید از نقاشی ها و تصاویر هنری به عنوان وسیله ای دکوراتیو

  • اکسسوار های دکوراتیو از جنس شیشه

برای ایجاد هارمونی و هماهنگی زیبا میان رنگ ها و طراحی سالنی شیک و راحت از اکسسوار های شفاف و از جنس شیشه استفاده کنید. استفاده از اکسسوار های شیشه ای هارمونی زیبایی را با مبلمان و سایر لوازم ایجاد خواهند کرد. از لوستر ها گرفته تا اکسسوار هایی که بر روی میز ها و کنسول ها قرار می گیرند می توانید از جنس شیشه استفاده کنید.

استفاده از جنس شیشه و بافت های شفاف در دکوراسیون داخلی، باعث ایجاد عمق در فضا شده و باعث می شود تا سالن از آن چه که هست دلباز تر دیده شود.  علاوه بر شیشه های شفاف، با استفاده از شیشه های رنگی نیز می توانید میز های خود را تزئین کرده و فضایی شیک و مدرن ایجاد کنید.

اکسسوار های دکوراتیو از جنس شیشه

  • اکسسوار هایی به رنگ طلایی

ترکیب رنگ طلایی با رنگ های خنثی هماهنگی زیبایی را در دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد خواهد کرد. با استفاده از رنگ طلایی در استفاده اکسسوار های دکوراتیو نیز می توانید فضایی شیک و مدرن برای خود ایجاد کنید. انتخاب تابلو ای بزرگ با رنگ های طلایی و طوسی بر روی دیواری با رنگ خنثی نیز ظاهر زیبایی به دیوار خواهد بخشید. زمینه ای با رنگ خنثی باعث می شود تا رنگ طلایی همانند رنگ مسی، برجسته تر شده و بیشتر دیده شود. رنگ خنثی رنگ مناسبی برای استفاده در کنار رنگ طلایی به شمار می رود.

استفاده از تابلویی با طرح ها و خطوط ساده به رنگ طلایی فضایی شیک و زیبایی را در اختیار شما قرار خواهد داد. با استفاده از مبلمانی راحت و کوسن های دکوراتیو و با ایجاد پالت رنگی هماهنگ با رنگ طلایی می توانید به فضایی مدرن و شیک  دست پیدا کنید.

اکسسوار هایی به رنگ طلایی

  • گلدان های تزئینی و چراغ های رو میزی

استفاده از گل های رنگی هماهنگ با رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون باعث می شود تا به فضایی شیک و دلنشین دست پیدا کنید. هم چنین استفاده از چراغ و آباژور کوچک دارای طرحی مدرن، به کامل شدن فضای سالن کمک خواهد کرد. فراموش نکنید که شما می توانید با استفاده از اکسسوار هایی مانند گلدان ها و آباژور های مدرن، سالن ساده خود را به فضایی مدرن و شیک تبدیل کنید. ایجاد هماهنگی و هارمونی مناسب میان رنگ ها و طرح های موجود در مکان نیز در رسیدن شما به هدف تان تاثیر به سزایی خواهد داشت. در میان اکسسوار هایی که در دکوراسیون سالن به کار برده می شوند با استفاده از کوسن ها و بالشتک های دکوراتیو می توانید بع راختی میان رنگ ها هماهنگی و یا کنتراست ایجاد کنید.

گلدان های تزئینی و چراغ های رو میزی

  • استفاده  استفاده اکسسوار های دکوراتیو قاب عکس های متعدد در کنار یکدیگر

اگر در خانه خود شومینه دارید، می توانید با استفاده از یک آینه دکوراتیو، گلدانی شیک، چراغی زیبا و قاب عکس های متعدد فضایی شیک و مدرن ایجاد کنید. اگر برای تزئین شومینه خود به دنبال طراحی ای مدرن هستید، استفاده از اکسسوار های ساده با طراحی های مدرن انتخاب مناسبی خواهند بود. بدون استفاده از رنگ های متعدد و بافت های متنوع و با به کار بردن اکسسوار ها و قاب عکس های مدرن به راحتی می توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

استفاده از رنگ های متعدد و بافت های متنوع و با به کار بردن اکسسوار ها و قاب عکس های مدرن

در نظر داشته باشید که بررسی سایت های دکوراسیون داخلی و عکس های متنوع سالن ها، می توانند برای دکوراسیون کردن سالن پذیرایی به سبک مدرن و در استفاده از اکسسوار های شیک، بسیار الهام بخش شما باشند.

 

 

 

اگر شما هم از ایده های دکوراتیو در منزل دارید از ایده های شما در پویانو استقبال میکنیم.

 

 

 

استفاده اکسسوار های دکوراتیو

تحریریه پویانو