استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی بر اساس فلسفه فنگ شویی

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی بر اساس فلسفه فنگ شویی

آینه که به عنوان یکی از اجزای جدا نشدنی از دکوراسیون داخلی به شمار می رود، از زمانی که سومری ها انعکاس تصاویر در شیشه را کشف کردند وارد زندگی ما شد. در زمینه استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی نکات بسیاری وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد و یکی از این نکات توجه به فنگ شویی است! برای این که بدانید بر اساس فلسفه فنگ شویی چگونه می توانید از آینه در دکوراسیون داخلی استفاده کنید با پویانو همراه باشید:
از آینه می توان در دکوراسیون هایی به سبک مدرن، کلاسیک، آوانگارد، ساده و هر نوع سبک دیگری استفاده کرد و آینه در هر مکانی که به کار برده شود آن جا را بزرگ تر، روشن تر و پویا تر از آن چه که هست جلوه می دهد. اما تنها ویژگی های آینه این چند مورد نیستند، بلکه می توان برای به کار بردن مکان ها و انرژی های پنهان خانه و وارد کردن آن ها به زیبایی های دکوراسیون نیز از آینه استفاده کرد.

بر اساس فلسفه فنگ شویی چگونه می توانید از آینه در دکوراسیون داخلی استفاده کنید با پویانو همراه باشید

بر اساس فلسفه قدیمی فنگ شویی، استفاده از آینه در دکوراسیون می تواند انرژی های موجود در خانه را چندین برابر کند. زمانی که آینه در مکان درست و مناسب نصب شود شادی و برکت را افزایش می دهد، اما اگر در مکان اشتباه از آینه استفاده شود باعث افزایش انرژی های منفی و تنش خواهد شد. به همین دلیل زمانی که می خواهید بر روی دیوار آینه نصب کنید، به این موضوع توجه داشته باشید که هدف شما از نصب آینه چه بوده و چه چیزی در آینه بازتاب دارد. برای مثال اگر در مقابل پنجره خانه شما منظره ای زیبا مانند باغ و یا دریا وجود دارد، با نصب آینه بر روی دیوار رو به روی پنجره می توانید خانه را پر از انرژی مثبت کنید.
فلسفه قدیمی فنگ شویی، استفاده از آینه در دکوراسیون

با نصب یک آینه به شکلی که میز غذاخوری در آن بازتاب داشته باشد می توانید برکت را در خانه افزایش دهید. اما نصب آینه در مقابل درب ورودی بدشانسی به همراه می آورد. در صورت قرار داشتن آینه در مقابل درب هر نوع انرژی مثبتی مانند تازگی، برکت و خوش شانسی ای را که شما می خواهید با خود به خانه بیاورید، قبل از ورود به خانه باز می گردد. به همین دلیل بهتر است که در ورودی خانه با نصب آینه در سمت راست و یا چپ درب ورودی از برکت موجود در خانه حفاظت کنید.
در راهرو های تنگ و باریک، انرژی بسیار سریع و با شدت حرکت می کند. برای آرام کردن این انرژی می توانید آینه، تابلو و یا قاب عکس بر روی دیوار راهرو نصب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که آینه ها نباید در مقابل یکدیگر نصب شوند و نباید تصاویر نصفه را بازتاب کنند. اکسسوار هایی که در طول راهرو بر روی دیوار ها نصب می شوند انرژی را کنترل کرده، سرعت آن را کاهش داده و از تاثیرات منفی آن جلوگیری می کنند.

استفاده از آینه در دکوراسیون اتاق خواب به صورتی که تخت خواب در آن بازتاب داشته باشد نیز باعث بروز بدشانسی می شود. اگر آینه تخت خواب و به ویژه تاج تخت را بازتاب کند باعث بروز مشکلاتی میان زوجین و از بین رفتن آرامش آن ها می شود. یک نوع آینه دیگر نیز در برخی اتاق خواب ها وجود دارد که به عنوان آینه مخفی شناخته می شود و آن تلویزیون است. بر اساس آموزه های فنگ شویی تلویزیون نیز نباید کاملا در مقابل تخت خواب قرار داشته باشد.

استفاده از آینه در دکوراسیون اتاق خواب به صورتی که تخت خواب

این که در پشت دیواری که آینه بر روی آن نصب می شود چه چیزی قرار دارد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا آینه مانند پنجره ای است که دریچه ای را رو به پشت دیوار باز می کند. در پشت دیواری که آینه نصب شده است نباید حمام و یا سرویس بهداشتی قرار داشته باشد. هم چنین نصب آینه بر روی دیوار مشترک با همسایه نیز مناسب نخواهد بود. زیرا این گونه انرژی خانه همسایه وارد منزل شما و انرژی خانه شما وارد منزل همسایه خواهد شد و اگر در خانه همسایه اتفاقات نامناسب و منفی رخ بدهد، در منزل شما نیز همین اتفاقات و انرژی منفی جریان پیدا خواهد کرد.
یکی دیگر از نکاتی که در استفاده از آینه باید به آن توه داشته باشید این است که در آینه های قدی باید تصویر شما به طور کامل دیده شده و قد شما در آینه بریده نشود. به همین دلیل ارتفاع آینه باید به گونه ای باشد که قد شما را به طور کامل نشان دهد. در واقع ارتفاع آینه از زمین باید بلندتر از قد شما انتخاب شود.

شکل آینه و نوع قاب آن باید چگونه باشد؟

شکل آینه و نوع قاب آن باید چگونه باشد؟
به این موضوع توجه داشته باشید که باید آینه هایی که در خانه وجود دارند را همیشه تمیز، درخشان و بدون لکه نگه داشته و آینه های شکسته، ترک خورده و سیاه شده را خیلی سریع بازسازی کنید، زیرا این نوع آینه ها باعث افزایش انرژی منفی محیط خواهند شد.
هنگام انتخاب فرم و نوع قاب آینه ها اگر جهت دیواری که می خواهید آینه را بر روی آن نصب کنید در نظر داشته باشید می توانید انتخاب مناسبی انجام داده و استفاده درستی از آینه کنید:
– اگر آینه به شکل مربع و با قاب سرامیکی و یا چینی باشد، از آن جایی که نمادی از عنصر خاک به شمار می رود می تواند بر روی دیوار جنوب غربی و یا شمال شرقی خانه نصب شود.
– در آینه های گرد و یا بیضی شکل بهتر است که قاب آینه ار جنس فلزاتی مانند نقره، برنج، مس و یا برنز باشد. انرژی این قاب های فلزی با قرار گرفتن بر روی دیوار های شمالی، شرقی و یا شمال شرقی خانه افزایش خواهد یافت.
– قاب های چهار گوش مانند قاب های مستطیل شکل انرژی درخت را منعکس می کنند. بهتر است که این قاب ها از جنس چوب و یا به رنگ سیاه بر روی هر نوع متریالی انتخاب شوند. بهترین مکان برای نصب این قاب ها دیوار های قسمت شرق و یا جنوب شرقی هستند. قاب های چوبی برای دیوار های جنوبی نیز بسیار خواهند بود.

انتخاب فرم و نوع قاب آینه ها اگر جهت دیواری

– آینه هایی که دارای قاب هایی به شکل موج هستند نمادی از عنصر آب به شمار می روند. با استفاده از قاب های موجی سیاه رنگ و یا متالیک می توانید دیوار های شمالی خانه را تزئين کنید.
با مطالعه بررسی فاسفه فنگ شویی می توانید مکان دقیق قرار گرفتن انرژی و ستاره پول، آرامش و امنیت را فرا گرفته و انرژی آن ها را افزایش دهید. نصب آینه به گونه ای که این ستاره را منعکس کند باعث می شود که برکت، آرامش و فراوانی در خانه افزایش بیابد.
با استفاده درست از آینه در فنگ شویی، زیبایی، آرامش، روشنایی و عشق را در خانه خود افزایش دهید.

استفاده درست از آینه در فنگ شویی، زیبایی، آرامش، روشنایی و عشق را در خانه