اجرای دکوراسیون بالکن خانه در 5 مرحله‌ی آماده سازی برای تابستان

اجرای دکوراسیون بالکن

اجرای دکوراسیون بالکن خانه در 5 مرحله‌ی آماده سازی برای تابستان

اکنون زمان آن فرا رسیده است که از بالکن هایی که در فصل زمستان مانند انباری مورد استفاده قرار گرفته و پر از لوازم اضافه شده اند به درستی استفاده کنید. آستین های خود را بالا زده و کار شروع کنید! مطمئن باشید که این تابستان بسیار لذت بخش سپری خواهد شد. برای این که با مراحل آماده سازی و اجرای دکوراسیون بالکن خانه برای تابستان آشنا شوید با پویانو همراه باشید:

  1. کار را با دیوار ها و کف بالکن آغاز کنید. برای این که فضای بالکن را به طور کامل تغییر دهید از کفپوش های چوبی برای زمین بالکن استفاده کنید. رنگ کردن دیوار های بالکن نیز هم رطوبت ایجاد شده بر روی دیوار ها به دلیل باران های زمستانی و بهاری را از بین برده و هم حشرات را از شما دور نگه خواهد داشت. در کنار رنگ های ساده، می توانید از سنگ های طبیعی و یا آجر نیز برای پوشاندن دیوار ها استفاده کنید.

اجرای دکوراسیون بالکن خانه

  1. تفاوتی ندارد که بالکن شما کوچک باشد و یا بزرگ، با استفاده از مبلمان و صندلی های مناسب می توانید مکانی زیبا برای لذت بردن از لحظات خود ایجاد کنید. اگر بالکن شما به اندازه کافی بزرگ است می توانید از ست کامل مبلمان بالکنی با یک میز بزرگ استفاده کنید، اما اگر فضایی کوچک و نهایتا دو نفره در اختیار دارید، باید از یک نیمکت به درازای دیوار و یا نرده بالکن و یا از صندلی های ظریف و کوچک استفاده کنید. برای دکوراسیون بالکن ها کوچک، بالکن های سبک اسکاندیناوی می تواندد الهام بخش باشند. میز های باز و بسته شو ای که به دیوار نصب می شوند، استفاده از جعبه های چوبی به جای میز، تخته ای که به درازای نرده های بالکن بر روی آن نصب می شود و گیاهانی که از دیوار ها آویزان هستند… با استفاده از سبک اسکاندیناوی می توانید در بالکن کوچک خود به فضایی باز و راحت دست پیدا کنید.

اجرای دکوراسیون بالکن خانه

  1. استفاده از بالکن به معنای لذت بردن از لحظات است. اگر دوست دارید به تنهایی در بالکن زمان بگذرانید و در آن کار کرده و یا کتاب بخوانید، یک گوشه مخصوص به خود طراحی کنید. یک تاب، یک صندلی راحت، یک تخت کوچک و یک صندلی قفسی پر از بالشتک ها و کوسن های رنگی در بر طرف کردن استرس شما بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

یک تاب، یک صندلی راحت، یک تخت کوچک و یک صندلی قفسی پر از بالشتک ها و کوسن های رنگی

  1. حتی اگر بالکن خانه شما رو به نمای شهری باشد نیز باز هم یک بالکن است! با استفاده از گل و گیاهان متعدد می توانید فضای بالکن را به طور کامل تغییر دهید. استفاده از گلدان های مخصوصی که بر روی نرده های بالکن ها قرار می گیرند به یکی از ترند های دکوراسیون فضای بیرونی تبدیل شده است. قرار دادن تعدادی از این گلدان های رنگی بر روی نرده ها می تواند چشم انداز زیبایی برای شما ایجاد کنند. استفاده از گلدان هایی که از سقف آویزان می شوند نیز برای بالکن بسیار مناسب هستند. اگر رو به روی بالکن شما چشم اندازی نا مناسب و یا ساختمانی زشت وجود دارد از چوب های بامبو استفاده کنید. با قرار دادن ساقه های بلند بامبو در کنار یکدیگر می توانید نمایی زیبا برای خود بسازید.

بالکن خانه شما رو به نمای شهری باشد نیز باز هم یک بالکن است! با استفاده از گل و گیاهان متعدد

  1. اکنون نوبت به جزئیات رسیده است! اگر بالکن شما دارای سقف است حتما بر روی زمین از یک گلیم کوچک استفاده کنید. این گونه فضای بیرونی شما به مکانی گرم تبدیل خواهد شد. یکی دیگر از عناصری که به بالکن زیبایی و گرما می بخشند کوسن های تزئینی هستند. سعی کنید تا از کوسن هایی با طرح ها و اندازه های متفاوت استفاده کنید. زمانی که چراغ های کوچک، شمع ها، کتاب یا مجله ها نیز به باکن اضافه شوند کار تمام است. اکنون برای خود یک شربت آماده کرده و از لحظات خود در بالکن لذت ببرید.

اجرای دکوراسیون بالکن خانه تحریریه پویانو

اجرای دکوراسیون بالکن خانه تحریریه پویانو

چراغ های کوچک، شمع ها، کتاب یا مجله ها نیز به باکن

 

 

اجرای دکوراسیون بالکن خانه

تحریریه پویانو