اتاق کودک دو نفره و چند نفره : 15 تخت خواب کودک جذاب که دوست دارند با هم به اشتراک بگذارند

اتاق کودک دو نفره و چند نفره : 15 تخت خواب کودک جذاب که دوست دارند با هم به اشتراک بگذارند

اتاق کودک دو نفره : اگر اتاق خواب شما همانند یکی از عکس‌های زیر باشد سهیم شدن آن با یک نفر دیگر خیلی هم بد نیست. کدام یک از عکس‌های زیر برای شما جالب است؟ زمانی که به بحث دکوراسیون اتاق خواب کودکان می‌پردازیم، برخی از کاربران به دنبال این هستند که چطور اتاق خوابی برای دو، سه و گاهی چهار کودک ایجاد کنند یا حداقل برداشت ما اینطور بوده است. در این جا عکس پرطرفدار ترین اتاق خواب‌های کودک را با حداقل دو تخت می‌بینید که از چند ماه قبل آپلود شده‌اند و میزان محبوبیت آن ها بر اساس تعداد کسانی که آن ها را ذخیره کرده اند مشخص شده است.

1- سرزمین افسانه ها

یک تخت خواب دو طبقه تبدیل شده به خانه درختی این اتاق را با ظرافت شیطنت آمیز به فضای بیرون می‌برد و سایه دزدکی حرکت کردن پیتر پان در نزدیکی درب، این اتاق را افسانه ای تر و سرگرم کننده تر کرده است. این درب کوچک قبلا یک شومینه مسدود بوده است که طراحان آن را برای استفاده به عنوان کمد نگهداشته اند.

2- زیبایی در صورتی و نارنجی

در این جا دو تخت خواب دو قلو در کنار دیوار قرار گرفته اند و از سمت تاج تخت به هم نزدیک شده‌اند. این نوع از جای خواب دوتایی برای کودکانی که روی یک تخت خواب دو طبقه بزرگ شده اند عالی است. اما فقط به این دلیل که بچه ها بزرگ تر هستند بدین معنا نیست که اتاق مات و کسل کننده شده شود. رنگ‌های موجود در این جا یعنی صورتی، نارنجی و سفید به اتاق جلوه شاد و سرزنده ای بخشیده است.

3- فرار در جنگل

چرا به کمپینگ می‌روید وقتی یک جنگل در اتاق تان دارید؟ ماجراجویان کوچک می‌توانند در این تخت خواب های توکار اتاق شان که با بالشت‌های طرح روباه و خرس تکمیل شده است به خواب آرام بروند.

4- ماجراجویی قهرمانانه

همه چیز در این اتاق مربوط به شخصیت قهرمانان کارتونی است. این ویژگی با  عکس پرتره نورپردازی شده قهرمان کارتونی در بالای تخت، پوسترهای از کف تا سقف و تخت خواب دو تایی با رنگ متالیک مشخص است. تمام چیزی که این تصویر کم دارد کمی جلوه‌های صوتی قهرمانانه است که شاید زمانی که ساکنان اتاق در حال بازی هستند این نیز اضافه شود.

5- سافاری در شهر

تصویر گورخرها روی دیوارهای این اتاق کودک دو نفره که بین دو کودک پسر مشترک است را پوشانده است. تخت خواب دو نفره هم شکل آن ها در هر دو سمت کشوی بزرگ به دیوار تکیه داده شده است. فضای میان تخت ها جای خوبی برای اندکی آتش نشان بازی کردن قبل از خواب است.

6- تخت خواب دو نفره توکار بسیار زیبا

معمولا در تخت خواب‌های دوتایی تخت پایینی است که جای دنج و گرم تر دارد اما برعکس در این تصویر، تخت بالایی نیز یک سقف در بالای سر و سقف خیمه‌ای دارد.

این اتاق شامل دیگر وسایل توکار نظیر قفسه کتاب در دیوار و تمام دراورهای زیر تخت و پلکان می‌شود.

7- گرمی خانه‌های کلبه ای

چهار تخت 4 نفر را در خود جای داده است و حس بودن در یک کمپ ماجراجویانه را تداعی می‌کند. متریال روستیک و مجاورت زیاد باعث می‌شود که افراد خیال کنند دارند شب را در بیرون از شهر می‌گذرانند.

8- بالا در میان ابرها

کودکان و بزرگسالان در این اتاق خواب رویایی بی درنگ به خواب می‌روند. رنگ های این اتاق فضای آرامش بخشی ایجاد می‌کند درحالی که جای خواب مخمل گونه افراد را به چرت زدن روی خود دعوت می‌کند. اگر ساکنان اتاق خواب آلود نباشند می‌توانند کتابی از روی قفسه کتاب درختی بردارند و از نردبان بالا بروند تا روی تخت خواب بالایی که بیشتر شبیه خانه بازی است تا جای خواب آن را بخوانند.

9- تخت خواب سر به سر

در این اتاق خواب کودکان در حال رشد، نردبان به قسمت کتاب‌ها و نه تخت ها منتهی می‌شود. این ترکیب به بچه‌ها جای خواب مخصوص به خودشان را فراهم می‌کند و در عین حال آن ها می‌توانند قبل از خواب رازها و قصه هایشان را برای هم بازگو کنند. اگرچه برخی از عناصر طراحی نظیر کاغذ دیواری و پرده کل اتاق را تحت تاثیر قرار داده اما هر کودک برای اعمال سلیقه خود رنگ روتختی مخصوص به خود را می‌تواند انتخاب کند.

10- روزی در ساحل در اتاق کودک دو نفره

اگر نمی‌توانید کنار ساحل زندگی کنید، این ممکن است گزینه جایگزین خوبی باشد؛ یک تخت خواب سفارشی تزئین شده با فانوس و طناب‌های کنفی. در زیر پا فرشی است که بسیار شبیه شن و ماسه است اما خوشبختانه رد پایی از این دانه‌های کوچک طبیعت در اطراف خانه نیست.

11- اتاقی برای همه

بعد از یک روز بازی، گاهی اوقات شما به مکانی برای خوابیدن نیاز دارید. این چیزی است که در مورد این اتاق به خوبی رعایت شده است. این اتاق فضای آرام، تمیز و عاری از هر گونه مزاحمت دارد بنابراین هر کس می‌تواند به راحتی به خواب برود.

12- پرده تخت خواب

اگر کودکان شما اختلاف سنی زیاد دارند یک پرده ساده باعث می‌شود که بچه‌های کوچکتر زودتر به خواب بروند در حالی که دیگری بیدار است. به علاوه این برای کسی که می‌خواهد در آخر هفته اندکی بیشتر بخوابد تا حدی روشنایی صبح را کمتر می کند.

13- اتاق میهمانی

تخت دو طبقه، تخت تکی و یک مبل بزرگ راحت جای مناسبی برای خواب و هم دورهمی ایجاد کرده است، یا فضایی که می‌تواند تبدیل به یک اتاق میهمانی آماده باشد که همه اعضای خانواده در آن جمع شوند.

14- تخت خواب دو نفره دنج

این تخت خواب دو نفره کوچک گرم و دنج به ساکنان کوچکش امکانات زیادی نظیر چراغ های شب فانوسی، پرده های حریم خصوصی و کشوی زیر تخت فراهم کرده است.

15- بهشت گرمسیری در اتاق کودک دو نفره

چگونه کسی در اتاق خواب به این جالبی تا کنون خوابش برده است؟ برای شروع بازی و سرگرمی، این اتاق یک تاب در وسط  دارد. کودکان می‌توانند از طناب آویزان شوند، از نردبان طنابی بالا بروند با ماشین‌های روی قفسه بازی کنند یا کتاب بخوانند. برای تکمیل این تم، یک پوستر بزرگ گرمسیری از یک سمت اتاق به آن سمتش کشیده شده است.

 

 

 

 

اتاق کودک دو نفره

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz