دکوراسیون اتاق نشیمن برای زمستان را آماده کنیم

دکوراسیون اتاق نشیمن برای زمستان

دکوراسیون اتاق نشیمن برای زمستان را آماده کنیم

باید دستی به سر و روی دکوراسیون آن بکشید. مبلمان و اکسسوارهای زیادی هستند که برای فصل زمستان به کار می آیند. بسیاری از تم های زمستانه دکوراسیون منزل با استفاده از آیتم های ساده و قابل دسترس به راحتی اجرا می شوند. ممکن است شما برخی از این آیتم ها را در حال حاضر داشته باشید. اگر این طور است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن ها را بیرون کشیده و به چیدمان منزل تان اضافه کنید. در این مطلب به نحوه دکوراسیون اتاق نشیمن برای زمستان و تم زمستانه خواهیم پرداخت و گزینه های جالب برای اجرای این تم را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه پویانو باشید.

فرش پشمی

فرش پشمی

فرش از آیتم های ضروری برای داشتن یک خانه گرم است. اگر فرشی که برای پوشاندن کف نشیمن استفاده می کنید الیاف طبیعی مثل پشم داشته باشد، فضای بسیار گرم تری خواهید داشت. البته تاثیر این فرش ها در ایجاد حال و هوای مورد نظر شما فقط به عملکردشان خلاصه نمی شود. فرش های پشمی به غیر از عایق کردن کف منزل شما این تصور را نیز ایجاد می کنند که محیط گرم و دلپذیرتری دارید. شما می توانید از چند فرش در کنار یا روی یکدیگر نیز استفاده کنید.

مبل پاف

مبل پاف

مبل های پاف که با نام مبل کوسنی نیز شناخته می شوند، یک آیتم کوچک و جمع و جور برای اجرای تم زمستانی هستند. مبل های کوسنی را می توانید به راحتی تهیه کنید. پاف ها گزینه های بسیار خوبی برای نشیمن هستند، زیرا جای کمی می گیرند و به راحتی نیز جا به جا می شوند. پاف ها انواع مختلفی دارند و در جنس های متنوعی قابل تهیه هستند. اگر می خواهید یک پاف زمستانی داشته باشید، انواعی را انتخاب کنید که بافتنی، پشمی یا دارای خز و نمد هستند.

پتوی بافت

پتوی بافت

یکی از گزینه های ساده و بی دردسر برای اضافه کردن حال و هوای زمستانی به دکوراسیون نشیمن، استفاده از پتوهای بافت است. پتوهای ضخیم و گرم که معمولا در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند آیتمی باشند که شما برای عوض کردن ظاهر مبل های نشیمن خود به کار می برید. این آیتم در عین کم خرج بودن به راحتی نیز قابل اضافه کردن و برچیده شدن است. شما می توانید یک پتو با رنگ مشابه یا حتی متضاد مبل انتخاب کرده و این ایده را اجرا کنید.

پرده ضخیم

پرده ضخیم

اتاق نشیمن برای زمستان و زمانی که هوا سرد می شود، بهتر است پرده ها ضخیم شوند. پرده های مخصوص تابستان که معمولا نازک هستند برای زمانی که هوا سرد می شود زیاد مناسب نیستند. شما به جنسی از پارچه نیاز دارید که پرده ها را در مقابل نفوذ هوای سرد مقاوم کند. البته شاید خرید و تعویض پرده ها زیاد ساده نباشد، اما اگر چنین امکانی برای شما وجود دارد، حتما این کار را انجام دهید تا هر سال در ماه های سرد از آن ها استفاده کنید.

کوسن خزدار

کوسن خزدار

کوسن ها هم از جمله مواردی هستند که به راحتی هر چه بیش تر، شما را قادر می سازند تم مورد نظر خود را در اتاق نشیمن برای زمستان اجرا کنید. اضافه کردن چند کوسن به دکوراسیون نشیمن بسیار راحت است. حتی اگر در حال حاضر تعدادی کوسن دارید، می توانید برای بعضی از آن ها روکش خز تهیه کنید. کوسن های خزدار به خوبی با حال و هوای یک فصل سرد تناسب برقرار می کنند.