اتاق غذاخوری مدرن و دلباز به رنگ سفید!

اتاق غذا خوری مدرن و سفید

اتاق غذاخوری مدرن و دلباز به رنگ سفید!

رنگ سفید که همیشه رنگ تمیزی و دلبازی بوده است، امروزه به عنوان رنگی شیک و مدرن نیز شناخته می شود. تا چند سال گذشته رنگ سفید تنها در دکوراسیون های لوکس به کار برده می شد، اما اکنون به بخش جدا نشدنی زندگی ما تبدیل شده است. به ویژه در اتاق های غذاخوری! با استفاده از رنگ سفید برای اتاق غذا خوری می توانید خانه خود را به مکانی مدرن و ظریف تبدیل کنید. حتی انتخاب میز و صندلی سفید رنگ نیز برای داشتن اتاق غذاخوری مدرن و سفید کافی خواهد بود. با پویانو همراه باشید:

اتاق غذاخوری مدرن و سفید کافی خواهد بود. با پویانو

رستوران های لوکسی را که برای روز های خاص ترجیح می دهید را در نظر بگیرید و یا هتل هایی که از حضور در آن ها لذت می برید… حتما متوجه شده اید که رنگ اصلی و غالب در این مکان ها، رنگ سفید است. رنگ سفید که باعث می شود احساس بهتری را تجربه کنید و ظاهری بسیار شیک به فضا می بخشد، به یکی از رنگ های محبوب برای اتاق غذاخوری نیز تبدیل شده است. حتی برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند! همان طور که می دانید خانواده هایی که فرزند کوچک دارند معمولا برای مبلمان خود رنگ های تیره را ترجیح می دهند. اما همچنان انتخاب میز و صندلی سفید رنگ برای اتاق غذاخوری رو به افزایش است. برند های معتبر و معروف در زمینه تولید مبلمان نیز بیشتر از قبل از رنگ سفید در تولیدات خود استفاده می کنند.

رنگ های محبوب برای اتاق غذاخوری

در ذهن هر فردی یک سبک خاص برای دکوراسیون داخلی خانه وجود دارد و تلاش می کند تا محیط زندگی خود را بر اساس این سبک دکوراسیون کند. اگر در ذهن شما محیطی دلباز و تمیز وجود دارد که در آن حس خاصی را تجربه کرده و احساس راحتی کنید، بهتر است که از رنگ سفید برای اتاق غذاخوری استفاده کنید. اما چگونه؟

ابتدا برای دکوراسیون اتاق غذاخوری راحت و سفید، باید کار را از انتخاب میز غذاخوری شروع کنید. مدل طراحی میز بر زیبایی محیط بسیار تاثیر گذار است. اگر رنگ دیوار ها و کفپوش اتاق به رنگ سفید نزدیک تر باشد کار طراحی اتاق غذاخوری سفید رنگ بسیار آسان تر خواهد شد. در چنین مکانی استفاده از رنگ سفید و چوب در کنار یکدیگر  بسیار زیبا خواهد شد. پایه های سفید و رویه چوبی میز و یا میزی چوبی در کنار صندلی های سفید برای طراحی اتاق غذاخوری مدرن انتخاب مناسبی خواهند بود. برای افرادی که نمی خواهند تمام مکان به رنگ سفید باشد، می توانند از صندلی هایی با روکش های کرم و یا گلدار استفاده کرد و انرژی بیشتری به محیط ببخشند.

دکوراسیون اتاق غذاخوری راحت و سفید، باید کار را از انتخاب میز غذاخوری

یکی از سوال های متداولی که هنگام خرید میز غذاخوری ذهن افراد مشغول می کند این است که میز گرد بهتر است و یا میز چهار گوش به شکل مربع و یا مستطیل؟ میز های گرد در یک دوره بسیار پر طرفدار بودند و به یکی از ترند ها در دکوراسیون اتاق غذاخوری تبدیل شده بودند، اما اکنون دوره میز های گرد به پایان رسیده است. امروزه بیشتر میز هایی که به عنوان میز گرد خریداری می شوند در واقع به صورت بیضی شکل هستند. میز های بیضی شکل که در در دکوراسیون فضایی بسیار شیک و زیبا ایجاد می کنند، به دلیل این که فضای زیادی را اشغال می کنند برای مکان های بزرگ انتخاب مناسب تری هستند.

میز غذاخوری گرد و یا چهار گوش

میز های چهارگوش معمولا به دلیل این که با دکوراسیون بسیار راحت تر هماهنگ شده و بسیار کاربردی هستند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. این میز ها زمانی که می خواهید اتاق غذاخوری را دکوراسیون کنید به راحتی در مکان جا گرفته و برای مکان های باریک انتخاب بسیار مناسبی هستند. میز های چهار گوشی که قابلیت بزرگ شدن و یا کوچک شدن دارند نیز از نظر کاربردی بسیار راحت بوده و دکوراسیونی لذت بخش را در اختیار شما قرار می دهند. میز های چهار گوش در زمان هایی که می خواهید از تعداد زیادی از مهمان های خود پذیرایی کنید بسیار نجات بخش هستند و از نظر راحتی نیز مورد توجه شما و مهمان هایتان قرار خواهد گرفت. اگر برای طراحی اتاق غذاخوری به فضایی بزرگ و باز دسترسی ندارید، انتخاب میز های مربع و مستطیل شکل به جای میز گرد انتخاب مناسبی خواهد بود.

اتاق غذاخوری را دکوراسیون کنید

  • رنگ های هماهنگ با  اتاق غذاخوری مدرن و سفید

در کنار رنگ سفید در اتاق غذاخوری مدرن می توانید از رنگ هایی مانند قهوه ای و طوسی نیز استفاده کنید. هر دوی این رنگ ها برای ایجاد دکوراسیون شیک و زیبا مناسب هستند. اما اگر می خواهید فضایی پویا تر طراحی کنید، استفاده از رنگ های صورتی و آبی نیز انتخاب مناسبی خواهند بود. اگر می خواهید در کنار سفید از تنها یک رنگ، اما رنگی تاثیر گذار استفاده کنید، اصالت رنگ بنفش ظاهر زیبایی به مکان خواهد بخشید. در اتاق غذاخوری سفید رنگ برای حفظ دلبازی مکان بیشتر از رنگ های کرم و قهوه ای استفاده می شود. این ترکیب رنگی را در بیشتر اتاق های غذاخوری می توان مشاهده کرد.

رنگ های هماهنگ با اتاق غذاخوری سفید

فراموش نکنید که برای داشتن اتاق غذاخوری ای روشن، دلباز و تمیز، رنگ سفید بهترین انتخاب خواهد بود.