طراحی اتاق خواب ساده به سبک کانتری

طراحی اتاق خواب ساده

طراحی اتاق خواب ساده به سبک کانتری

اگر می خواهید طراحی اتاق خواب ساده داشته باشید که از تجمل به دور بوده و آرامش آن در بالاترین سطح قرار داشته باشد، می توانید سبک کانتری را که با زیبایی خود همه را جادو می کند انتخاب کنید. برای دکوراسیونی متواضع و در ارتباط با طبیعت، کار را با انتخاب مبلمان و سرویس خوابی به سبک کانتری آغاز کنید.

برای ایجاد طراحی ای که از فضای سرد زندگی شهری فاصله داشته باشد و با طراحی های مصنوعی ظاهر آن نامناسب جلوه نکند، باید لوازم و مبلمان درست را انتخاب کرده و طراحی های کانتری که از طبیعت الهام گرفته و حضور در طبیعت را به شما عرضه می دارد را در اتاق خواب خود جای بدهید. اتاق خوابی به سبک کانتری با رنگ های خنثی، آرامش را برای شما به ارمغان آورده و اتاق خواب را به مکانی برای درمان روح و روان شما تبدیل خواهد کرد.

سبک کانتری که با ظاهر متفاوت، شکل جذاب و زیبایی بی نقص خود شناخته می شود به شما امکان ایجاد فضایی خلوت، آرام و چشم نواز را می دهد و می توانید ویژه ترین مکان خانه، یعنی اتاق خواب خود را به مکانی ظریف، زیبایی و دکوراتیو تبدیل کنید.

اتاق خواب ساده به سبک کانتری

زمانی که اتاق خواب ها به شکلی ساده و بی آلایش طراحی شوند، نتیجه آن دکوراسیونی بی نظیر خواهد بود و زمانی که این طراحی با لوازم سبک کانتری ترکیب شود به اتاق خوابی دست پیدا خواهید که به خاص ترین مکان خانه تبدیل خواهد شد. اتاق خوابی که ترکیبی از سبک کانتری و سبک مدرن است، هم در خانه هایی با معماری معاصر و هم در خانه های قدیمی به سبک روستایی فضای زیبایی ایجاد خواهد کرد. برای این که با روش های طراحی اتاق خواب ساده به سبک کانتری آشنا شوید با پویانو همراه باشید:

طراحی اتاق خواب ساده

از آن جایی که سبک کانتری با سادگی و بی آلایش بودن خود شناخته می شود، باید طراحی ای در اتاق انجام دهید که بسیار تاثیر گذار باشد. لوازمی را انتخاب کنید که کمی ظاهر روستایی و گرم داشته باشند و بهتر است تا جای ممکن رنگ های روشن را به کار ببرید. با فرش هایی با رنگ های خنثی، روتختی ای تک رنگ و طراحی های مناسب می توانید اتاق خوابی تاثیر گذار به سبک کانتری را به نمایش بگذارید.

طراحی اتاق خواب ساده به سبک کانتری آشنا شوید با پویانو

در اشیاء و لوازم موجود در اتاق خوابی به سبک کانتری، تاج تخت خواب باید دارای طراحی ای باشد که تخت را به نقش اول اتاق خواب تبدیل کند و رنگ آن باید با روتختی و سایر پارچه های موجود در اتاق خواب هماهنگ باشد. ترکیب رنگ چوب با رنگ های خنثی و استفاده از مبلمانی به سبک مدرن و کانتری ظاهری بی نقص به اتاق خواهد بخشید.

استفاده از مبلمانی به سبک مدرن و کانتری ظاهری

یک اتاق خواب باید از هر لحاظ زیبا بوده و سلیقه صاحب خود را به نمایش بگذارد. زمانی که هماهنگی رنگ ها با یکدیگر، انتخاب روتختی، کاغذ دیواری و یا رنگ مناسب برای دیوار ها و لوازم و مبلمان سبک کانتری به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند فضایی تاثیر گذار ایجاد کرده و به اتاق خوابی مدرن و بی نقص دست پیدا خواهید کرد.

انتخاب روتختی، کاغذ دیواری و یا رنگ مناسب برای دیوار ها و لوازم و مبلمان سبک کانتری

می توانید سادگی سبک کانتری را با سبک مدرن ترکیب کنید. هر چه اشیاء کمتری در اتاق خواب به کار ببرید سادگی بیشتری به اتاق خواهید بخشید. با اجرای یک طراحی مدرن و به کار بردن اشیائي به سبک کانتری می توانید سلیقه خود را در اتاق خواب به نمایش بگذارید. بررسی تصاویر اتاق خواب هایی به سبک کانتری مدرن می تواند بسیار الهام بخش بوده و ایده های مناسبی را در اختیار شما قرار بدهد.

می توانید سادگی سبک کانتری را با سبک مدرن ترکیب کنید

برای داشتن اتاق خواب ساده به سبک کانتری نیازی به فضای بزرگ و وسیع نیست. حتی یک اتاق زیر شیروانی را نیز می توان به سبک کانتری دکوراسیون و طراحی کرد. استفاده از لوازمی که برگرفته از سبک کانتری باشند برای داشتن اتاق خوابی به این سبک کافی خواهد بود.

اتاق خوابی به سبک کانتری نیازی به فضای بزرگ و وسیع نیست

معمولا در لوازم و سرویس خوابی که برای سبک کانتری انتخاب می شوند، طراحی های ساده و مینیمال در الویت قرار دارند. استفاده از تخت خوابی مینیمال در کنار اشیائی که حال و هوای سبک کانتری را بازسازی می کنند، مانند اشیاء چوبی، باعث می شود تا هم اتاقی به سبک کانتری در اختیار داشته باشید و هم به طراحی ای آرامش بخش دست پیدا کنید.

لوازم و سرویس خوابی که برای سبک کانتری

طراحی اتاق خواب ساده به سبک کانتری با ترکیب سادگی و طبیعت با یکدیگر امکان پذیر است. در یک اتاق خواب مدرن با استفاده از تخت خواب الهام گرفته از طبیعت و با طراحی ای صمیمی می توانید سبک کانتری را نیز به اتاق خواب خود بیاورید. استفاده از تخت خوابی متشکل از چوب های طبیعی دوره جدیدی را در اتاق شما آغاز خواهد کرد.

طراحی اتاق خوابی به سبک کانتری با ترکیب سادگی و طبیعت

به همان اندازه که با لوازم قدیمی و طبیعی می توانید سبک کانتری را به نمایش بگذارید، به کار بردن مبلمان و اشیاء مدرن نیز به همان اندازه تاثیر گذار خواهد بود. امروزه در کنار سادگی و طبیعی بودن، بافت و هماهنگی رنگ ها نیز به یکی از ویژگی های سبک کانتری تبدیل شده است و به همین دلیل با ترکیب اشیاء مدرن و وینتیج نیز می توانید سبک کانتری را در اتاق خواب خود به نمایش بگذارید.

بافت و هماهنگی رنگ ها نیز به یکی از ویژگی های سبک کانتری

هر چه قدر هم که اتاق خواب های سبک کانتری نمادی از سادگی و بی آلایشی باشند، با استفاده از پارچه های توری می توانید به این سادگی ظرافتی زیبا اضافه کرده و به اتاق خواب خود هوای بهاری ببخشید. پارچه های توری ای که در اطراف تخت خواب نصب شوند به شما این امکان را می دهند تا اتاق خوابی زیبا به دست بیاورید.

زمانی که تور با مبلمان سبک کانتری ترکیب شود فضایی جادویی ایجاد می کند. با سادگی سبک کانتری و آرامش ایجاد شده توسط تور ها ، نه تنها در اتاق خواب، بلکه در تمام نقاط خانه می توانید فضایی زیبا را به نمایش بگذارید.

پارچه های توری ای که در اطراف تخت خواب

در اتاق خواب ساده به سبک کانتری در کنار رنگ های روشن و خنثی می توانید از رنگ های تیره نیز استفاده کنید. می توان رنگ های تیره را با رنگ های خنثی ترکیب کرده و اتاق خوابی زیبا و ظریف به نمایش گذاشت. به کار بردن رنگ های تیره باعث می شود تا ظرافت و زیبایی سبک کانتری بیشتر نمایان شود.

ه کار بردن رنگ های تیره باعث می شود تا ظرافت و زیبایی سبک کانتری بیشتر نمایان شود.

در داخل دکوراسیون اتاق خواب کانتری زیبایی و طراحی مبلمان به کار رفته در آن از جمله عناصر تاثیر گذاری هستند که به اتاق ظرافت و زیبایی می بخشند. پاف هایی که تکمیل کننده مبلمان و سرویس تخت خواب هستند به شما کمک می کنند تا در اتاق خود فضایی بی نظیر ایجاد کنید.

داخل دکوراسیون اتاق خواب کانتری زیبایی و طراحی مبلمان به کار رفته

تفاوتی ندارد که سبک کانتری را به تنهایی و یا به شکل ترکیب شده با سبک های دیگر به کار ببرید، نکته مهم و آن چه که در مورد سبک کانتری نباید فراموش کنید سادگی آن و الهامی است که از طبیعت گرفته است. با توجه به این نکات به راحتی می توانید سبک کانتری را به اتاق خواب خود بیاورید.