ترفند های استفاده از آینه در طراحی داخلی

آینه در دکوراسیون داخلی

ترفند های استفاده از آینه در طراحی داخلی

آینه در طراحی داخلی : برخی از مبلمان و لوازمی که در طراحی داخلی به کار برده می شوند، از جمله لوازم و اکسسوار هایی هستند که ظاهر خانه را از نظر زیبایی ارتقا داده و با ایجاد فضایی متفاوت، ظرافت مکان را افزایش می دهند. به همین دلیل این لوازم کاربردی که در چیدمان خانه به کار برده می شوند هم از نظر اقتصادی به شما کمک کرده و هم ظاهری زیبا به خانه می بخشند. در راس این لوازم آینه ها قرار دارند. در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه با استفاده از مدل های متنوع آینه می توان فضاهای متفاوتی ایجاد کرد. با پویانو همراه باشید:

استفاده از آینه در طراحی داخلی

آینه ها از جمله اشیائی هستند که هم خانه را بزرگتر جلوه داده، هم به عنوان یک اکسسوار جلوه ای تازه به مکان بخشیده و هم با کاربردی که دارند زندگی را برای شما راحت تر می کنند. آینه ها در مکان هایی مانند حمام و دستشویی به عنوان یک وسیله ضروری، در سالن پذیرایی به عنوان یک اکسسوار و در اتاق نشیمن به عنوان راهی برای دلباز تر کردن فضا مورد استفاده قرار می گیرند. شما نیز با نمونه ها و روش های ارائه شده در این مطلب می توانید در طراحی منزل خود با استفاده از آینه ها فضایی زیباتر ایجاد کنید.

استفاده از آینه در طراحی داخلی

  • تزئینات زیبا آینه در طراحی داخلی

اگر می خواهید از آینه به عنوان یک وسیله دکوری استفاده کنید، همراه با تزئینات زیبا و شیک بر روی آن به سالن پذیرایی و اتاق نشیمن جلوه ای متفاوت ببخشید. استفاده از طرح بر روی آینه ظاهری متفاوت به آن بخشیده و آن را تبدیل به اکسسوار زیبا می کند.

تزئینات زیبا آینه

  • آینه سه لته ای

آینه ها معمولا به عنوان وسیله ای دکوراتیو در بالای میز غذاخوری و یا کنسول های موجود در اتاق پذیرایی و غذاخوری مورد استفاده قرار می گیرند. برای این منظور می توانید از آینه های سه لته استفاده کنید. این آینه را می توانید بر اساس سلیقه خود باز و بسته کرده و در هر حالتی که می خواهید از آن استفاده کنید.

آینه سه لته ای

  • طراحی های مدرن

استفاده از آینه همیشه امتیازاتی را با خود به همراه خواهد داشت. آینه های بزرگی که به عنوان بخشی از سالن پذیرایی به کار برده می شوند با ظاهر زیبای خود، ظاهری شیک و خاص به مکان می بخشند. هم چنین می توانید با استفاده از قابی زیبا برای این آینه ها میان رنگ ها و لوازم موجود در مکان هماهنگی ایجاد کنید.

طراحی های مدرن

  • آینه در سرویس بهداشتی

به همان اندازه که آینه ها به عنوان وسیله و اکسسواری تزئینی در سالن پذیرایی به کار برده می شوند، در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی به عنوان یک الزام به شمار می روند. اگر برای آینه هایی که باید در حمام و دستشویی به کار ببرید از مدل های خاص و روشنایی مناسب استفاده کنید می توانید جلوه ای متفاوت به سرویس بهداشتی ببخشید.

آینه در سرویس بهداشتی

از آینه در طراحی داخلی اتاق خواب نیز می توانید استفاده کنید. اگر دیوار پشت تخت خواب را به طور کامل با آینه بپوشانید، هم فضایی مدرن در خانه ایجاد کرده و هم اتاق خوابی چشم نواز و خاص برای خود ایجاد خواهید کرد.

آینه به عنوان تاج تخت خواب

  • آینه های مدرن و شیک

برای آینه هایی که می خواهید به عنوان وسیله ای تزئینی از آن ها استفاده کنید، آینه هایی با طراحی های خاص و قاب های منحصر به فرد را انتخاب کنید. این آینه ها را می توانید در پذیرایی، راهروها و یا ورودی خانه نصب کردی و با انرژی مثبتی که ایجاد می کنند خانه ای آرام و دلنشین ایجاد کنید.

آینه های مدرن و شیک

  • آینه درب ورودی خانه

برای این که ورودی خانه را به مکانی زیبا تر تبدیل کنید از آینه ها بهره ببرید. با استفاده از یک آینه قدی در ورودی خانه، هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی می توانید فضایی خاص در این مکان ایجاد کنید.

آینه درب ورودی خانه