چگونه یک آشپز معاصر را با رنگ گرم طراحی کنیم؟

چگونه یک آشپز معاصر را با رنگ گرم طراحی کنیم؟

چگونه یک آشپز معاصر را با رنگ گرم طراحی کنیم ؟

چه مواردی را انتخاب کنیم تا یک آشپزخانه مدرن اما گرم و دعوت کننده داشته باشیم؟

بسیاری از مردم به رنگ های سرد، خطوط تمیز و شکل های مینیمالیستی که سبک مدرن و معاصر را مشخص می کنند، کشیده می شوند. و برخی از همین افراد می خواهند آشپزخانه منزلشان در عین حال فضایی جمع و جور و گرم و دوستانه باشد. پس چه کار میشود کرد وقتی شما طرفدار سادگی سبک مدرن هستبد اما اتمسفر گرم و صمیمی را نیز تحسین میکنید و میخواهید؟ این موضوعی است که ما در این مطلب به آن میپردازیم و به شما میگوییم چگونه برای یک آشپزخانه معاصر گرم برنامه ریزی کنید. راهنمای ما را در ادامه دنبال کنید:

اولین چیزی که شما در مورد آشپزخانه های معاصر فکر می کنید وجود خطوط تمیز و ساده ، بدون دیتیل و جزئیات و ویژگی های بیش از حد تزئینی است. ترکیب های رنگی ممکن است متفاوت باشند، اما انتخاب های کلاسیک شامل رنگ‌های سفید، کرم، قهوه‌ای مایل به خردلی، بژ، خاکستری و سیاه و گاهی ترکیبی از این رنگ ها است. پالت ها به سمت “طرح های تک رنگ ” تمایل دارند، در حالی که طرح ها و نقوش نیز به سمت مینیمال یا یکنواختی کشیده میشوند. دارند.

شکل های معاصر را انتخاب کنید

راز آشپزخانه معاصر گرم، ساختن پایه ای از اشکال است که سبک معاصر را در بر می گیرد. از آنجا، شما می توانید ویژگی هایی – در قالب رنگ یا متریال – که گرما را به آشپزخانه می آورد اضافه کنید. مگان پادیلیا، طراح ارشد در طراحی آیدان، در Silver Springs، مریلند می گوید: “دستیابی به یک نگاه معاصر که هم گرم است، نیاز دارد به توجه به تعادل، نسبت و ترکیبی از فینیشینگ‌ها، رنگ ها و بافت هایی که فضا را برای زندگی به ارمغان می آورد.” برای شروع، بیایید نگاهی به اشکال و عناصر پایه ای که صحنه را آماده میکند بیندازیم:

کابینت: “ساده ترین راه برای ساختن آشپزخانه معاصر، داشتن کابینت‌های به سبک معاصر است. اگر لیزا ریگوررا  طراح میگوید: اگر درب کابینت‌هایتان تخت (اسلب) است آشپزخانه شما معاصر است. درب یا دراور تخت یک تکه است، و بدون هیچ شیار و برش می باشد. اغلب آن را روی کابینت قرار می دهد، همانطور که در این عکس است، اما گاهی اوقات نیز به عنوان چارچوب کابینت (عکس بعدی) در یک روش ساختمانی شناخته شده تحت عنوان عنوان inset قرار می گیرد. از نظر رنگ و روکاری، این کابینت ها ممکن است سفید و براق باشند، همانطور که در اینجا نشان داده شده، یا مات و تخت، و ساخته شده از چوب یا ورقه‌های لمینت. تعداد زیادی از فینیشینگ‌ها می تواند اجرا شود. توجه: بعضی از افراد همچنین درهای آشپزخانه شیکر را به عنوان یک گزینه برای آشپزخانه های معاصر توصیف می کنند، اما تمامی طراحان نظرشان این است که این سبک برای آشپزخانه های سنتی و تردیشنال مناسب تر است.

ایسلند یا جزیره

یک گزینه معروف در آشپزخانه های معاصر، جزیره با لبههای آبشاری است به این صورت که متریال روی کانتر به جداره‌های کناری نیز ادامه می یابد، مانند یک آبشار که از صخره عبور می کند. این عکس یک مثال خوب است که این موضوع را نشان میدهد.

کفپوش: بتن یا متریالی که مشابه بتن باشد برای آشپزخانه معاصر ایده آل است. مانند آنچه در این تصویر نشان داده شده است. اما بسیاری از متریال‌های دیگر نیز میتواند در سبک معاصر به کار برود. نکته کلیدی این است که کفپوش نباید راستیک شود مثل کفپوش چوبی با شیار و خلل و فرج زیاد یا کاشی‌های پر نقش و رنگ مثل سبک مراکشی . الگوها در سبک معاصر یا وجود ندارند یا بسیار ظریف هستند.

گرم کردن آن خطوط خشک و معاصر

گزینه اول: معرفی چوب در فضا به عنوان یک عنصر گرم ارگانیک.زمانی که اشکال و خطوط پایه را برای آشپزخانه معاصر خود برنامه ریزی کردید، می توانید با وارد کردن چوب به آن گرما ببخشید. در این تصویر دقت کنید که چگونه این عکس احساسی کاملا متفاوت از سه آشپزخانه اول دارد، تنها به خاطر چوب استفاده شده در دو جزیره و بسیاری از کابینت ها.

اگر ترجیح میدهید از چوب برای کابینت ها استفاده نکنید یک پیشنهاد دیگر برای گرم کردن فضا با چوب این است که آن را روی کف به کار ببرید.

در این آشپزخانه از هر دو تکنیک قبل استفاده شده است. چوب هم در کابینت‌ها و هم در کفپوش

 

 

 

 

چگونه یک آشپز معاصر را با رنگ گرم طراحی کنیم

تحریریه پویانو | نبیلو

منبع تصاویر: houzz