کاغذ دیواری منظره ؛ طبیعت را به منزل بیاورید !

کاغذ دیواری منظره

کاغذ دیواری منظره ؛ طبیعت را به منزل بیاورید !

انسان از دیرباز کشش جادویی برای حضور در طبیعت و مناظر زیبای طبیعی داشته است. این مساله بعد از هزازان سال از زندگی انسان ها بر روی کره زمین همچنان ادامه دارد. با رشد زندگی شهری و مدرن هنوز هم انسان ها پیوند ناگستتنی خود را با طبیعت حفظ کرده اند. البته سرعت و مشغله زندگی مدرن فرصت گشت و گذار در طبیعت را مانند گذشته به انسان نمی دهد. بنابراین برای علاقمندان به مناظر طبیعی ، چه راهی بهتر از اینکه دکوراسیون خانه خود را به این تصاویر زیبا و فوق العاده تزئین کنند. کاغذ دیواری منظره   و پوستر طبیعت یکی از محبوب ترین طرح های پوستر دیواری برای طراحی داخلی پذیرایی ، اتاق خواب و .. می باشد.

کاغذ دیواری منظره ؛ طبیعت را به منزل بیاورید !

در ادامه همراه با پویانو باشید تا با انواع پوستر منظره در طراحی دکوراسیون خانه آشنا شوید. ایده های خوبی برای الهام گرفتن در دکوراسیون خانه خود بدست خواهید آورد:

انواع پوستر منظره در طراحی دکوراسیون خانه

فرق پوستر و کاغذ دیواری منظره چیست ؟

ابتدا بهتر است در مورد تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری بیشتر بدانید. کاغذ دیواری ها طرح های از پیش آماده ای هستند که دارای طرح های تکرارپذیر به صورت رولی در بازار به فروش می رسند. پوستر های دیواری یا کاغذ دیواری پوستری و یا به اختصار پوستر به دو صورت سفارشی و یا با ابعاد مشخص از پیش چاپ شده در فروشگاه ها غرضه می شوند.

پوستر های دیواری دارای یک طرح بزرگ و متحدالشکل هستند که با در کنار هم قرار گرفتن یک تصویر واحد بزرگ سرتاسری شکل می گیرد. کاغذ دیواری منظره معمولا داری یک طرح کوچکی از منظره میتواند باشد که به صورت تکرار شوند در سطحی از دیوار نصب می شود. کاغذ دیواری منظره دارای کیفیت تصور با وضوح بالا نمی باشد و در واقع تصویر شماتیکی از یک منظره کوچک را ممکن است به نمایش بگذارند.

فرق پوستر و کاغذ دیواری منظره چیست ؟

پوستر های دیواری دارای یک طرح بزرگ و متحدالشکل هستند

کاغذ دیواری طرح منظره جنگل

ایجاد فضای آرامش بخش با کاغذ دیواری طرح منظره

پوستر طرح منظره پاییزی

اما پوستر دیوار منظره از چاپ یک عکس منظره طبیعی و یا سه بعدی با کیفیت بالا تشکیل می شود. تصاویر منظره در پوستر های دیواربه به قدری طبیعی و قابل حس می باشند که گویی شما درست در لحظه در طبیعتی زیبا و بکر حضور دارید. برخی از تصاویر منظره یک پوستر سه بعدی بمنظره با کیفیت را به شما ارائه می کنند.

کاربرد پوستر منظره در دکوراسیون خانه

طبیعت و منظره سمبل زندگی و نشاط است. رشد و حیات در طبیعت انرژی بی کرانی دارد که با حضور در آن از این حس سرشار می گردید. پوستر دیواری منظره نیز با یادآوری همان حس در شما به فضای شما طراوت و سرزندگی می بخشد. پوستر طبیعت می تواند با تداعی ویژگی های زیبای بصری طبیعت ، روحیه زیبادوستی شما را اغوا می کند.

تصاویر مناظر طبیعی می توانند برای اتاق های کوچک و کم نور انتخاب عالی ای باشند. اتاق هایی که دارای پنجره کوچک و یا بدون پنجره هستند می توانند با دارا بودن این پوسترهای دیواری این کمبود را جبران کنند. و همچنین باعث ودلبازشدن دکوراسیون اتاق شما میشود.

کاربرد پوستر منظره در دکوراسیون خانه

تصاویر مناظر طبیعی می توانند برای اتاق های کوچک و کم نور انتخاب عالی ای باشند

تصاویر مناظر طبیعی انتخاب خوبی برای پوشش دیوار حمام یا سرویس بهداشتی می توانند باشند از نوع قابل شستشوی آن برای دیواری که در معرض مداوم آب قرار ندارد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تصور اینکه هنگام استحمام و ریلکس کردن در حمام تصویری زیبا از دریا و ساحل روبروی شما باشد روز شما را خواهد ساخت.

 

انواع مدل پوستر منظر در دکوراسیون خانه

انواع مدل پوستر منظر در دکوراسیون خانه

پوستر های دیواری منظره به گستردگی و تنوع مناظر طبیعی در دنیا می باشد

پوستر های دیواری منظره به گستردگی و تنوع مناظر طبیعی در دنیا می باشد. زیباترین و بکرترین مناظر طبیعی با کیفیت بالا و عمق تصویر عالی که شما را بی اغراق در دل طبیعت زیبا قرار می دهد. این تصاویر قطعه از بهشت هستند که چشمان شما را از زیبایی آن سیراب می کند.

کاغذدیواری پوستر رودخانه

کاغذدیواری پوستر رودخانه

کاغذ دیواری منظره رودخانه یکی از تصاویر زیبا از مناظر طبیعی است که بسیار پرطرفدار است. برای آن دسته از افرادی که از مناظر پرخروش و سرزنده خوششان می آید انتخاب خوبی است. اتاق هایی که با تصاویری از منظره رودخانه و درختان دیزاین می شوند روح زندگی در آن جاری است.

کاغذ دیواری پوستری گل

چه منظره  ای زیباتر از یک پوستر دیواری سه بعدی گل بر دیوار

برای علاقمندان به گل و گیاه هیچ گاه تصاویر مناظر و مزرعه گل تکراری نمی شود. چه منظره  ای زیباتر از یک پوستر دیواری سه بعدی گل بر دیواری از اتاق پذیرایی یا اتاق خواب که لطیف و چشم نواز است.

کاغذدیواری پوستری دریا

کاغذدیواری پوستری دریا

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

کاغذ دیواری منظره مزرعه