کاغذ دیواری متالیک ، درخشندگی و جلا را به منزل هدیه دهید!

کاغذ دیواری متالیک ، درخشندگی و جلا را به منزل هدیه دهید!

فضاهای پرزرق و برق و درخشان به نظر بسیاری از افراد زیبا و لاکچری است. تصور کنید که جلا و درخشندگی متریال فلزی چطور می تواند به فضای شما جذابیت و ارزشمندی ببخشد. این روزها حضور انواع و اقسام گلدان ها ، سینی ها ، مجسمه های فلزی و یا با ظاهر فلزی در طراحی دکوراسیون خانه ها محبوب گشته است. ما نیز برای جا نماندن از این ترند امروز می خواهیم در مورد دیوارهایی که با نمای متالیک زینت بخشی شده اند صحبت کنیم. بله ، کاغذ دیواری متالیک با ظاهری خاص که می تواند نه تنها همراهان خوبی برای دکوراسیون سبک کلاسیک باشند ، تکمیل کننده دکوراسیون سبک مدرن باشند. با پویانو همراه باشید :

کاغذ دیواری متالیک

کاغذ دیواری متالیک چه نوع کاغذ دیواری هایی هستند؟

کاغذ دیواری متالیک چه نوع کاغذ دیواری هایی هستند؟

کاغذ دیواری های متالیک  همانطور که از اسمش بر می آید اشاره به کاغذ دیواری هایی دارد که دارای رنگ های متالیک یا رتگ های مربوط به فلزات می باشد. به طور کلی به رویه تمام اشیا و وسایلی که حالت درخشنده و انعکاس دهنده نور می باشند متالیک می گویند.  بنابراین کاغذ دیواری های به رنگ طلایی ، نقره ای ، مسی ، برنزی و … جز کاغذ دیواری های متالیک ممکن است به حساب بیاید. البته بهتر است بدانید که ممکن است رگه های کمی از رنگ طلایی و نقره ای در طرح های مختلف بر روی این  کاغذ دیواری ها به کار رفته باشد. با این حال جز کاغذ دیواری های متالیک احتمالا به حساب می آیند.

کاغذ دیواری متالیک چه نوع کاغذ دیواری هایی هستند؟

کاربرد کاغذ دیواری متالیک

کاغذ دیواری متالیک به این خاطر که دارای ویژگی های خیره کننده است. بیشترین کاربرد آن در فضاها و سالن های رسمی مانند پذیرایی و تالارها به چشم می خورد. با این حال با توجه به این که چه سطحی از کاغذ دیواری دارای رنگ متالیک است می تواند برای شما تعیین کننده باشد که برای چه فضایی مناسب است. اغلب کاغذ دیواری های کلاسیک ظاهر متالیک دارند و برای شیک نشان دادن فضای پذیرایی شما بسیار کمک کننده است. از این نوع از کاغذ دیواری ها می توان برای فضای راهرو و یا لابی ها نیز استفاده نمود. ویژگی خوب این کاغذ دیوار ها این است که یک راه حل عالی برای ایجاد یک دیوار تاکیدی که همیشه به دنبالش بوده اید می باشد.

مزایای کاغذ دیواری متالیک

کاربرد کاغذ دیواری متالیک

بزرگتر نشان داده فضا :

کاغذ دیواری های متالیک به خاطر حالت بازتاب نور و درخشندگی که ایجاد می کنند. برای فضاهایی که کوچک است کاغذ دیواری بسیار ایده آلی است . در عین حال این امتیاز برای فضاهایی که کم نور است نیز مورد توجه قرار می گیرد. چرا که به روشن کردن فضاهای تاریک کمک میکند.

کاربرد کاغذ دیواری متالیک

مناسب فضاهای کم نور

کاغذ دیواری های متالیک به علت اینکه دارای ظاهر پرزرق و برقی هستند به خوبی می توانند برای لوکس نشان دادن فضای شما به شما کمک کنند. شما دیگر نیاز به خرید انواع دکوری های مجلل و گران قیمت ندارید و می توانید تنها با پوشش متالیک این کاغذ دیواری ها برای رسیدن به هدفتان میانبر بزنید.

تمیز کردن ساده

کاغذ دیواری های متالیک معمولا دارای قابلیت تمیز شدن ساده نیز می باشد.  چرا که معمولا از روکش پی وی س مقاومی بر روی آنها استفاده می شود.

دوام خوب

همانطور که در بالا اشاره شده کاغذ دیواری های متالیک دارای ضخامت کاغذ خوب و مقاومت خوب نیز می باشند.

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری های آینه ای نوعی از کاغذ دیواری متالیک به شمار می روند. این کاغذ دیواری ها از لایه از ورق آلومینیوم برای تزئین در طرح آنها استفاده شده است. ممکن است که این نوع از کاغذ دیواری ها به کاغذدیواری فویلی نیز در بازار شناخته شود.

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری اکلیلی

انواع رنگ کاغذ دیواری متالیک

کاغذ دیواری نقره ای

کاغذ دیواری نقره ای

کاغذدیواری نقره ای یکی از محبوب ترین کاغذ دیواری متالیک می باشد. این کاغذ دیواری برای دکوراسیون فضاهای مدرن بسیار عالی هستند. به خوبی دکوراسیون مدرن را از حالت یکنواختی و کسل بودن در می آورند. در عین حال که آن را پرجلوه تر نیز می کنند. انواع مدل های کاغذدیواری متالیک با طرح های مدرن در بازار وجود دارد که به خوبی با دکوراسیون شیک شما ست شود.

کاغذ دیواری طلایی

شاید بتوان گفت محبوب ترین کاغذ دیواری متالیک کاغذ دیواری های رنگ طلایی هستند. این رنگ کاغذ دیواری به خوبی د هر دو سبک مدرن و کلاسیک دیده می شود. از طرح های شلوغ و پرکار گرفته تا طرح های هندسی ملایم به رنگ طلایی طرفداران خودش را دارد.

کاغذ دیواری طلایی

کاغذ دیواری بژ

یک کاغذ دیواری زیبا و شیک که با وقار و ملایم رنگ و لعاب متالیک به فضای دکوراسیون شما می بخشد.

کاغذ دیواری برنزی

کاغذ دیواری برنزی

کاغذ دیواری های برنزی میانه رو های خوبی هستند. این رنگ نه سردی رنگ کاغذدیواری نقره ای را دارد نه گرمای بیشتر از معمول رنگ طلایی . کاغذ دیواری های برنزی با طرح پتینه یکی از محبوب ترین کاغذ دیواری های سبک متالیک هستند. طراحان داخلی هنرمندان آن را در ترکیب با سبک های دکوراسیون مختلف ترکیب می کنند و هنر طراحی خود را به طرز چشمگیری به نمایش می گذارند.

کاغذ دیواری مسی

کاغذ دیواری های مسی نیز  با ته رنگ نارنجی آن مورد پسند علاقمندان به رنگ فلزات گرم می باشد. این رنگ برای فصول سرد و مناطق سردسیر عالی است و تابش و گرمای خورشید را یادآوری می کند.

کاغذ دیواری مسی

کاغذ دیواری رز گلد

یک رنگ جدید و شیک که رنگی میان طلایی و برنزی می باشد. این کاغذ دیواری ها به خوبی با دکوراسیون صورتی و طلایی ست می شوند.

کاغذ دیواری رز گلد

تعدادی نمونه دیگر:

 

 

 

 

 

کاغذ دیواری متالیک

تحریریه پویانو