مدل کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد ؛ کدام را انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد

مدل کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد ؛ کدام را انتخاب کنیم؟

مدل کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد : دکوراسیون اتاق خواب ها همیشه ابتدا به نظر ساده تر از دکوراسیون پذیرایی و نشیمن به نظر می آید. اما در واقع وقتی به عمل می رسد ، به خصوص برای زوج های جوان که قرار است جای جای منزلشان را دکوراسیون کنند چالش های خود را به همراه دارد. دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر ها همیشه اتاقی مهم برای صاحبان خانه است. چرا که این اتاق صمیمیت و آرامش زوج ها را تقویت می کند. حالا تصور کنید که دکوراسیون اتاقی که زوج های جوان تازه زندگیشان را در آنجا شروع می کنند چقدر دارای اهمیت می شود و می تواند برای حفظ روابط مستحکم و ماندگارش تاثیرگذار باشد. یکی از روش ها برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب آینده شما ، نصب کاغذدیواری برای اتاق خواب عروس و داماد می باشد.

کاغذ دیواری ها همیشه یک میانبر مقرون به صرفه برای رسیدن به دیزاین مورد علاقه شما مانند طراحان داخلی می باشد. کاغذ دیواری ها می توانند دیوارهای اتاق شما را از سادگی محض به دیوارهایی چشمگیر و متفاوت تبدیل کنند. با پویانو همراه باشید تا انواع مدل های کاغذ دیواری که می توانند زینت بخش دکوراسیون اتاق خواب دو نفری شما باشند آشنا شوید. در ادامه می توانید با عکس های دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر ، تصور ذهنی خوبی از فضای اتاق خواب آینده تان داشته باشید.

آیا همه دیوارهای اتاق خواب مستر را باید کاغذ دیواری کنیم ؟

جواب سوال شما این است که بستگی دارد. برای اتاق های کوچک بهتر است که یک دیوار را طرح دار انتخاب کنید و بقیه دیوارها را طرح ساده انتخاب کنید. برای اتاق های بزرگ تر می توانید برای دو دیوار کاغذ دیواری دلخواه را انتخاب کنید و دیگر دیوار ها را ساده انتخاب نمایید.

کاغذ دیواری اتاق خواب مستر را برای کدام دیوارها نصب کنیم ؟

بهترین دیوار برای نصب کاغذ دیواری اتاق خواب مستر معمولا برای دیوار پشت تخت خواب می باشد. همچنین می توانید دیواری را در نظر بگیرید که بیشترین زاویه دید را هنگام ورود شما به اتاق خواب داشته باشد.

کاغذ دیواری داماس

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد

طرح داماس یکی از طرح های  محبوب در بازار کاغذ دیواری ها می باشد. طرح داماس یکی از طرح هایی است که بسیار از افراد آن را با  طرح کاغذ دیواری ها شناختند. طرح داماس یک طرح شیک و سنگین است که بیشتر برای دیوارهای نشیمن و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. اما با این حال همچنان یکی از پرکاربرد ترین کاغذ دیواری ها برای اتاق خواب می باشد. اگر شما جز عروس و دامادهایی هستید که روحیه رسمی دارید و علاقمندان به سبک دکوراسیون کلاسیک می باشید. این کاغذ دیواری ها مناسب احوال شما هستند.

کاغذ دیواری اتاق خواب مستر را برای کدام دیوارها نصب کنیم

کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری گلدار جز کاغذ دیواری هایی است که همیشه بیشترین طرفدار را برای انتخاب در اتاق خواب ها را داشته است. حسی که گل های بر روی دیوار بر روی اتاق خواب مشا خواهند داشت ، رمانتیک و با طراوت است. اتاق خواب هایی که با طرح های گلدار چیدمان می شوند. فضایی دعوت کننده و دلنشین ایجاد می کنند. به خصوص برای شما زوج های جوان که تازه زندگی مشترکتان را شروع کرده اید انتخاب ایده آلی برای تروتازه نگه داشتن روابط صمیمانه تان است. کاغذدیواری های گلدار به خوبی با دکوراسیون سبک وینتیج و انگلیش هوم ست می شوند و برای شما عروس خانم ها یک دکوراسیون رویایی ایده آل است.

آیا همه دیوارهای اتاق خواب مستر را باید کاغذ دیواری کنیم

کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری گرافیکی

در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد ، کاغذدیواری های گرافیکی انتخابی میانه رو برای رعایت حق تساوی میان خانم و آقای خانه استو طرح های گرافیکی از آنجایی که مناسب دکوراسیون مدرن است  معمولا مورد پسند آقایان هم قرار میگیرد. کاغذ دیواری های گرافیکی یا اسپرت شامل اشکال هندسی با طرح های پویا است. اشکالی مانند طرح های دایره ای ، طرح های چهارخانه ، طرح های خطوط موجی و .. از این قبیل طرح های کاغذ دیواری می باشند.

کاغذ دیواری گرافیکی

کاغذ دیواری گرافیکی

کاغذ دیواری گرافیکی

 

کاغذ دیواری گرافیکی

کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری های راه راه انتخاب افرادی است که می دانند باید چطور طراحی اتاق خوابشان را به پایان برسانند. طرح راه راه همیشه مد است. به خوبی هم با کاغذ دیواری های طرح کلاسک و مدرن ست می شوند.

کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه جز طرح های شیکی است که این روزها بسیار هم در دکوراسیون مدرن و مینیمال استفاده می شود. کاغذ دیواری های طرح پتینه پس زمینه های خوبی برای تاج تخت به شمار می روند. به خصوص برای آنهایی که از طرح های شلوغ کاغذ دیواری بیزارند. اگر دلتان نمی خواهد که یک پس زمینه قالب برای دکوراسیون اتاق خوابتان داشته باشید و دوست دارید هیچ وقت از آن دلزده نشوید. کاغذ دیواری پتینه انتخاب خوبی برای شما است.

کاغذدیواری نقوش گیاهی

کاغذدیواری نقوش گیاهی

کاغذدیوار های نقوش گیاهی نیز مانند کاغذ دیواری گل دار انتخاب با طراوت و شادابی برای دکوراسیون اتاق خواب ها است. البته کاغذ دیوار ی های نقوش گیاهی معمولا اسپرت تر هستند و شاید به نظر برخی شبیه طرح های مادربزرگی نباشد. بنابراین برای سخت گیرها که طرح های گل گلی دوست ندارند در عن حال فضایی سرزنده بری اتاق خوابشان را می پسندند می تواند توجه شان را جلب کند.

کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری ساده

در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد اگر تا اینجای کار در خرید مبلمان اتاق خواب از رنگ های تند و گرم استفاده کرده اید اگر روتختی تخت خواب شما دارای طرح پرکار و شلوغ است پیشنهاد ما به شما این است که از کاغذ دیواری های طرح ساده و تک رنگ بهره ببرید. البته مکن است که آن وقت برای شما سوال پیش بیاید که چرا دیوار را صرفا نقاشی ساده انجام ندهیم. جواب ما به شما این است که بافت و عمقی که کاغذ دیواری های ساده تک رنگ برای شما به وجود می آورند، هیچگاه نقاشی ساده دیوار به شما نمی دهد.

بنابراین می توانید با خیال راحت از خرید کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب آینده تان اقدام کنید. امیدواریم که سال های سال در آرامش کنار یکدیگر زندگی کنید.

می توانید عکس های دکوراسیون اتاق خواب های زیبای خود را برای بخش تحریریه پویانو ارسال نمایید. از ایده های ناب شما برای به اشتراک گذاشتن با زوج  های جوان دیگر خوشحال خواهیم شد.

کاغذ دیواری ساده

 

 

 

 

 

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد

تحریریه پویانو