مبل مدولار ماژولار Blå Station “با قابلیت تغییر شکل نامحدود

مبل مدولار ماژولار Blå Station “با قابلیت تغییر شکل نامحدود

یک شرکت مبلمان سوئدی Blå Station با همکاری دو طراح به نام توماس برنسترند و استفان بورسیلیوس توانسته است یک نوع مبل انعطاف پذیر تشکیل شده از برش های باریک را تولید کند.
این مدل مبل با نام باب BOB  در نمایشگاه مبلمان استکهلم در سال 2017 رونمایی شد ، و در فستیوال event’s Editor’s Choice به عنوان بهترین محصول از دیدگاه داوران معرفی شد. این مبل تا به حال توانسته است در مسابقات مختلف 7 مرتبه برنده جوایز شود و توجه بسیاری را را به خود جلب کند. سال 2019  نیز مجدد برنده Public’s Prize in the Grand Award of Design شده است.

 

 

این مبلمان به گونه ای طراحی شده است که با دارا بودن ماژول هایی با پهنای 26 سانتی متر می تواند در هر فضایی با هر اندازه چیدمان مناسبی داشته باشد. این شش ماژول مختلف را می توان به اشکال مختلف از صندلی یک نفره با دسته های تکیه گاهی تا فرم های طولانی و کرم-مانند با پیچ و خم های متعدد تنظیم کرد.

شرکت طراحی  BLU STATION می گوید: BOB یک سیستم مبل مدولار  است که گزینه های تقریبا نامحدودی از چیدمان را با استفاده از کمترین تعداد ممکن ماژول ها فراهم می کند.”

“در جایی که مبل های معمولی معمولاً مستطیل ، مربعی و قابل پیش بینی هستند ، باب آزادی معماری را برای چالش یا پایبندی به انواع فضاها ارائه می دهد.”

 

فریم مبلمان باب BOB از پلی وود ساخته شده است و پارچه را می توان در رنگ های مختلف انتخاب کرد. این مبل این قابلیت را دارد که بتواند در هر فضایی خود را جا بدهد. وزن کمی دارند و به راحتی می توان آنهارا جابجا نمود.

 

منبع : dezeen