طراحی بستنی فروشی نوتریسا / گروه معماری طراحی مفهومی کادنا

طراحی بستنی فروشی نوتریسا / گروه معماری طراحی مفهومی کادنا

طراحی بستنی فروشی نوتریسا ؛ راه اندازی مجدد برند بسیار موفق 47 ساله در مکزیک کار آسانی نبود، برندی که هدفش تولید محصولات طبیعی ماست بستنی هیجان انگیز و خوشمزه برای مردم است. چالش طراحی ساخت  فضایی متناسب با فرهنگ مردم همراه با روح و درون مایه برند هم از بیرون و هم از داخل مغازه بود به طوری که مردم احساس کنند بخشی از سفر جدیدی هستند که قرار آغاز شود. از ابتدا زنبور سمبل مجسمه ­وار و نمادین مردم این منطقه بوده است و گرچه زنبور كاملا معقول و قابل درک به نظر می­ رسید، اما هرگز این سمبل مردم مکزیک را به ریشه­های واقعی­شان وصل نکرده بود. بنابراین سفر با شناختن و درک زنبور شگفت­ انگیز مکزیکی سونن کب (گونه ملیپونا بیچایی) آغاز می­شود. نام زنیور از مایاها باستان رسیده است و در واقع نمادهای طراحی را تقویت کرد. حس تعلق، نه تنها از طریق درک گذشته بسیار مهم است، بلکه از طریق نوآوری در پروژه ­ها و دید روشنی از آینده برندهای تجاری اهمیت دارد.

معماران: گروه معماران طراحی مفهومی همکاران و کادنا (Cadena + Asociados Concept Design)

محل: مکزیک

دسته بندی: فست فود

مساحت: 90 متر

سال تکمیل پروژه: 2018

عکس‌ها از: د راس

سازندگان: نورپردازی لمپ، مکسموسا

   

   

رویکردهای طراحی بر ترکیب طرح راه راه زنبور عسل با حس بازیگوشانه و رنگارنگ ترامپو (فرفره­ های دستی رنگی) توجه داشت، در حقیقت هدف طراحی روی نوارهای رنگارنگ ساخته شده از مصالح طبیعی و دست نخورده به عنوان موزائیک کاری و موزاییک ­های سیمانی فروشگاه که یادآور طراوت، سلامتی، طعم، تاریخ و مدرنیته ­اند و یک روح واقعی مدرن مکزیکی، متمرکز بود.

بیان مجدد محصول به صورت یک سالن بستنی طبیعی که از محصولات با کیفیت و خوشمزه­ای ساخته شده و زندگی شما را بهتر می­کند، به هسته اصلی این پروژه تبدیل شده است: به طرز افراطی طبیعی! در حال حاضر، برند نه تنها موفق شده، بلکه شعار تبلیغی و کاریش مروج سلامتی، حفاظت، کیفیت و خوشمزگی خواهد بود و هدف اصلی آنها خلق لبخند است.

archdaily