همه چیز درباره سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

همه چیز درباره سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

همه چیز درباره سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

همه کسانی که قصد یک سرمایه گذاری مطمئن و مناسب را در زمینه ساختمان سازی دارند، قطعا به دنبال یک پروژه یا مکان مناسب برای این منظور بوده و مایل هستند بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنند. منطقه 22 تهران، یکی از مناطقی است که ساخت و ساز در آن رو به رشد می باشد. سرمایه گذاری در این منطقه می تواند سود قابل توجهی را از آن شما کند. اگر مایل هستید با خصوصیات این منطقه و دلایل قانع کننده برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران در آن آشنا شوید، تا پایان این مطلب، همراه پویانو باشید.

مزایای سرمایه گذاری در منطقه 22 چیست؟

با توجه به رشد سریع ساختمان سازی در منطقه 22 طی سال های اخیر، انجام یک سرمایه گذاری مناسب و صحیح می تواند به نفع شما تمام شود. می توان گفت که یک خرید مناسب، نوعی سرمایه گذاری نیز تلقی می شود. منطقه 22، بیگ بنگ بسیار بزرگی را پش سر نهاده و در حال حاضر، رو به رشد است. خوب است بدانید که این منطقه با بهره مندی از زمین های متعدد و شرایط محیطی فوق العاده و منحصر به فرد، در بدو شکوفایی قرار دارد.

بزرگ ترین پروژه های ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه در این منطقه شروع شده اند و حتی بیش تر آن ها به پایان رسیده اند. پروژه های بزرگی مثل ایران مال که عظیم ترین مرکز خرید خاورمیانه به شمار می رود و همچنین شهر بازی هزار و یک شهر که وسیع ترین شهر بازی خاورمیانه محسوب می شود، در این منطقه اجرا شده اند. موارد مذکور، تنها بخشی از مزیت سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران را به شما نشان می دهند.

به جرئت می توان ادعا کرد که این منطقه با آینده روشنی رو به رو است؛ آینده ای که بهترین مناطق شهر تهران هم ندارند. با این سرعت بالا در رشد ساخت و ساز و شرایط منحصر به فردی که وجود دارد، منطقه 22 تهران به خاص ترین و حتی بهترین منطقه کلان شهر تهران تبدیل خواهد شد. در حال حاضر، سرمایه گذاران زیادی از مناطق مختلف به برج نشینی و اقامت در پنت هاوس، روی آورده اند.

مزایای سرمایه گذاری در منطقه 22 چیست؟

برای این که با مزایای سرمایه گذاری در منطقه 22 آشنایی بیش تری پیدا کنید، توضیح مختصری درباره این منطقه ارائه می دهیم. در طی سال های اخیر به خاطر افزایش رشد شهری در تهران و به وجود آمدن ترافیک شدید و کمبود فضای سکونت برای زندگی شهروندان، بر اساس دستوری که از طرف رهبر به شهردار تهران داده شد، اقدامات لازم جهت گسترش فضای شهر تهران صورت گرفت. منطقه 22 تهران در طی این اقدامات در طرح گسترش شهری قرار گرفت و طولی نکشید که در این منطقه، برج های متعدد و عظیمی ایجاد گشتند.

منطقه 22 تهران، امید این شهر برای ایجاد الگوی بهینه و مناسب برای زندگی شهری است. این منطقه، شامل 6200 هکتار اراضی، 1265 هکتار پارک و فضای سبز، 62 هکتار مرتبط با محیط آموزشی، 168 هکتار مرتبط با محیط آموزش عالی، 238 هکتار فضای خدماتی، 327 هکتار فضای ورزشی، 355 هکتار دریاچه و فقط 1162 هکتار فضای مسکونی می باشد.

آشنایی با گواهینامه ها و تندیس های کیفی منطقه 22

آشنایی با گواهینامه ها و تندیس های کیفی منطقه 22

منطقه 22 تهران، چندین گواهینامه و تندیس کیفی دارد که تمام آن ها به خاطر کیفیت مناسب ساخت و ساز، کسب شده اند. از میان این گواهینامه ها و تندیس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه بین المللی منطقه 22
  • گواهینامه سیستم رضایت مشتری
  • گواهینامه مدیریت زیست محیطی
  • گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
  • گواهینامه کنترل کیفیت پروژه به دست مدیران این منطقه
  • تندیس برگزیده ساخت و ساز
  • برگزیده مدیران جهادی در حیطه عمرانی کشور
  • تندیس برگزیده برج سازان
  • تندیس سومین کنفرانس سازه و فولادی
  • تندیس جایزه تعالی اقتصادی و تندیس کنفرانس جایزه مدیریت ایران در رشته ساخت و ساز در سال ۹۳

این ها تنها چند مورد از گواهینامه ها و تندیس های این منطقه هستند و کیفیت بالای ساخت و ساز در این منطقه را نشان می دهند.

سرمایه گذاری در پروژه های منطقه 22

سرمایه گذاری در پروژه های منطقه 22

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران از ابتدا با واژه پیش فروش، عجین شده است. این یعنی منظور از سرمایه گذاری در منطقه 22، خرید واحدهای پیش فروش معتبر با قیمت خوب است.

پیش فروش در منطقه 22 به صورت کلی به دو حالت بخش بندی می شود:

  • پیش فروش های تعاونی ساز
  • پیش فروش های شخصی ساز

تعاونی های دولتی ساز

از میان تعاونی های دولتی ساز که در این منطقه، مضغول ساخت و ساز و فعالیت می باشند، می توان تعاونی های سپاه، ارتش، بانک ها، وزارت دفاع و برخی از شرکت های خصوصی را نام برد.

پیشرفت در پروژه هایی که به دست تعاونی های دولتی در حال انجام می باشند، به واریزی اعضا وابسته است و این تعاونی ها هیچ گونه تضمینی از اعضا در رابطه با پرداخت اقساط دریافت نمی کنند، ولی در قبال این کار، رتبه بندی انتخاب واحد مد نظر خود در طبقه و جهت را به شکل روز شمار و بر اساس خوش حسابی در پرداخت قسط های تعیین شده برای اعضا منظور می کنند.

به عنوان مثال، هر یک میلیون تومان از واریزی طی هر روز برای یک عضو، یک امتیاز به همراه دارد و در هنگام انتخاب واحد، جمع امتیازهای به دست آمده، اولویت فرد را جهت انتخاب تعیین می نماید.

از لحاظ اطمینان و اعتماد، پروژه های دولتی، کاملا تایید شده می باشند، زیرا تعاونی ها به صورت کامل به دولت تعلق دارند. سرمایه گذاری در این پروژه ها ریسکی ندارد، اما در مقایسه با پروژه های خصوصی، زمان بیش تری لازم دارد.

تعاونی های خصوصی ساز

تعاونی های خصوصی ساز، مثل تعاونی های مسکن سازان کاشانه همت، تعاونی انصار سپاشهر و تعاونی توسعه عمران ابنیه، چون در قالب بک تعاونی به گرفتن عضو می پردازند و تضمین پرداخت را از اعضای خود می گیرند، ضمانت اجرایی بالاتری به اعضا می دهند و معمولا سرعتشان در ساخت و ساز و انجام پروژه نیز در مقایسه با تعاونی های دولتی، بیش تر است، زیرا واریزی اعضا مورد تضمین قرار گرفته است و در صورتی که اعضا در این تعاونی ها قسط های خود را نپردازند، پس از چند بار اخطار، اسمشان از تعاونی خط خورده و پس از این که مبلغ واریز آن ها به حسابشان بازگردانده شد، عضو جدیدی جای آن ها را می گیرد.

شرایط سودآور در رابطه با سرمایه گذاری در منطقه 22

شرایط سودآور در رابطه با سرمایه گذاری در منطقه 22

شرایطی که ارزش سرمایه گذاری در این منطقه را زیاد می کنند، این هستند که این منطقه در طرح توسعه اراضی جای دارد و در حال رشد روز افزون می باشد. در ضمن، منطقه 22 به صورت کامل بر مبنای آخرین علوم مهندسی شهرسازی در حال ساخت است. در کنار این دو مورد، فضاهای توریستی و تجاری مهمی نیز در این منطقه وجود دارند یا در حال ایجاد می باشند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر با داشتن 250 هکتار مساحت، بزرگ ترین دریاچه مصنوعی در کشور ماست. این دریاچه، ارزش سرمایه گذاری در منطقه 22 را بسیار بالا می برد، زیرا سبب شده این منطقه به قطب توریستی و تفریحی کلان شهر تهران بدل شود. در کنار این ها، چشم انداز زیبای این دریاچه باعث ایجاد منظره فوق العاده برای برج های این منطقه شده است و عمده پیش فروش ها و ساخت و سازهای این منطقه در حول این دریاچه صورت می گیرند.

پارک جنگلی چیتگر

پارک جنگلی چیتگر، ریه های تنفسی شهر تهران را تشکیل می دهد. این پارک جنگلی، سبب ایجاد آب و هوایی مطلوب در این منطقه گشته و وسعتی به اندازه 950 هکتار دارد. این پارک در جوار دریاچه چیتگر واقع است.

هتل المپیک

هتل المپیک در میدان المپیک واقع شده است و طراحی و مهمان نوازی بسیار خوبی دارد.

هتل ایران مال

این هتل در کنار مرکز خرید بزرگی به همین نام قرار داد که 42 طبقه را شامل می شود. هتل ایران مال، یک محل عالی برای اقامت و استراحت توریست ها می باشد.

پارک شهر قصه

پارک تفریحی شهر قصه، وسیع ترین مرکز تفریحی در خاورمیانه به حساب می آید. این پارک در شمال منطقه 22 و در جوار اتوبان شهید خرازی قرار داد و کار ساخت آن هنوز به پایان نرسیده است.

بام لند

بام لند از دیگر مراکز توریستی و تجاری این منطقه است که توانسته از زمان ساخت خود، توجه زیادی را به خود جلب نماید.

رز مال

رز مال، یک مجتمع تجاری، تفریحی، اداری و خدماتی است که در شمال میدان موج و در جوار دریاچه چیتگر قرار دارد.

تهران مال

پروژه تهران مال در یک زمین با مساخت 23 هزار متر مربع و در 7 طبقه اجرا شد. این مرکز خرید، دارای یک پارکینگ 3 طبقه است که می تواند 3000 خودرو را در خود جای دهد.

مرکز خرید پارامیس

مرکز خرید پارامیس، مرکزی خریدی است 180 واحدی در جوار دریاچه چیتگر که به تازگی در وضعیت بهره برداری قرار گرفته است. این مرکز خرید برای افتتاحیه خود، امتیازی برای کاسبان مختلف در نظر گرفته، به این شکل که طی 6 ماه، به شکل رایگان و بدون نیاز به پرداخت هیچ اجاره ای، واحدهای خود را در اختیار آن ها قرار می دهد.

مرکز خرید مال مون

این مرکز خرید نیز پروژه ای بزرگ است که در قلب شهرک راه آهن جای گرفته و نیازهای روزانه این منطقه را برآورده می سازد.

مجموعه او پارک

این مجموعه تفریحی ورزشی، تنها پارک آبی بزرگ در شهر تهران می باشد.

مرکز خرید طوبی

مرکز خرید طوبی، یکی از مراکز خرید بزرگ در این منظقه می باشد. موقعیت این مرکز خرید، شمال کوهک واقع در منطقه 22 می باشد.

سوال های رایج درباره سرمایه گذاری در منطقه 22

سوال های رایج درباره سرمایه گذاری در منطقه 22

پس از سرمایه گذاری در منطقه 22 چقدر سود می توان کسب کرد؟

این موضوع به چند عامل وابسته است، مثل مقدار پول سرمایه گذاری شده، بازه زمانی در نظر گرفته شده برای سرمایه گذاری و مدت زمان مورد نظر برای نگه داشتن سرمایه در پروسه بر میزان شود شما موثر است. مسلما هر چقدر سرمایه بیش تر و مدت زمان بیش تری در نظر بگیرید، سود بیش تری دریافت خواهید کرد، اما می توان گفت به طور قطع، سود حاصل از سرمایه گذاری شما قابل توجه خواهد بود.

باید توجه کرد که اگر پروژه مورد نظر در ابتدای راه باشد، قیمت امتیاز یا مبلغ واریزی آن کم تر می باشد، اما شما باید قسط ها را بپردازید. هر چه پروژه به مراحل پایانی خود نزدیک تر باشد، میزان پرداختی شما بالاتر می رود و باید به عنوان جایگزین یک عضو بد حساب یا فردی که نیازمند پول است، وارد پروسه شوید. در ضمن، پیشرفت پروژه و اعتبار تعاونی انتخاب شده نیز در سود شما تاثیر دارد.

آیا سرمایه گذاری در منطقه 22 مطمئن است؟

به صورت قطعی می توان گفت که همین طور است، زیرا 80 درصد از تعاونی هایی که در این منطقه فعالیت می کنند، دولتی هستند و تحت نظر بنیاد تعاون، مشعول به کارند. تعاونی های خصوصی هم عمدتا دارای سابقه زیاد و رزومه قوی هستند. بنابراین، اگر دقت لازم را در انتخاب تعاونی اعمال کنید، می توانید از سرمایه گذاری خود مطمئن باشید.

چه مقدار سرمایه برای سرمایه گذاری پر سود در منطقه 22 لازم است؟

بر اساس بررسی های انجام شده می توان این گونه ادعا کرد که حداقل بودجه لازم برای سرمایه گذاری در پروژه های منطقه 22، 200 میلیون تومان می باشد.

کدام پروژه ها جهت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ اولویت دارند ؟

این موضوع به میزان بودجه شما برای سرمایه گذاری و مدت زمانی که مد نظر دارید، وابسته است.

چطور می توان در منطقه ۲۲ سرمایه گذاری کرد؟

برای سرمایه گذاری در این منطقه باید در پروژه های رو به رشد و مواردی که آینده خوبی دارند، عضو شوید.

 

 

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری