10 ایده خلاقانه برای دیوار اتاق غذاخوری

دیوار سالن غذاخوری

10 ایده خلاقانه برای دیوار اتاق غذاخوری

دیوار اتاق غذاخوری ما فضایی از خانه ماست که به ما مجوز خلاقانه برای انجام کاری کاملا غیر منتظره می دهد. حتی کوچکترین اتاق غذاخوری می تواند کاغذ دیواری طرح دار و رنگ دیوار تیره داشته باشد. بله، اتاق غذاخوری شما با خانواده و مهمانان به اشتراک گذاشته می شود، اما اغلب اوقات خالی است. خبر خوب این است که از آنجا که اتاق غذا خوری شما 24 ساعت شبانه روز استفاده نمی شود، شما می توانید خلاقیت بیشتری با رنگ و دکوراسیون داشته باشید.

ما ایده تبدیل اتاق غذاخوری به جایی که می خواهیم وقت بیشتری در آن صرف کنیم را دوست داریم. این هم 10 مورد از ایده های مورد علاقه ما برای ایجاد اتاق غذاخوری رویایی شما با دیوارهای خلاق الهام بخش:

فضای اتاق غذاخوری خود را با چوب بازیافتی گرم کنید

  1. فضای اتاق غذاخوری خود را با چوب بازیافتی گرم کنید

این یک چالش برای گرم کردن یک فضای غذاخوری باز و شخصیت دادن به یک اتاق ساده است. قطعات چوب بازیافتی از ترندهای حال حاضر هستند و می توانند با رنگ و بافت خود، نقطه کانونی یک فضای غذاخوری باز باشند. در یک اتاق غذاخوری ساده، یک دیوار چوبی، یک عنصر معماری بسیار مورد نیاز را اضافه می کند.

کاغذ دیواری متالیک به یک اتاق غذاخوری خنثی جذابیت می دهد

 

  1. کاغذ دیواری متالیک به یک اتاق غذاخوری خنثی جذابیت می دهد

اگر میخواهید اتاق غذاخوری تان را خنثی نگه دارید، بافت و طرح، راز جالب نگه داشتن آن هستند. کاغذ دیواری متالیک معاصر و الگوهای گرافیکی، اتاق را روشن کرده و لوازم روشنایی تان را برجسته می کنند. حتی خنثی ترین یا مینیمالیستی ترین اتاق هم از جذابیت آیتم های متالیک بهره می برند، تا زمانی که پالت رنگ خود را ساده نگه دارید.

جزئیات معماری را با رنگ برجسته کنید

  1. جزئیات معماری را با رنگ برجسته کنید

جزئیات اتاق غذاخوری به شما این امکان را می دهند که رنگ های خاص زیبا را بدون نقاشی دیوارها اضافه کنید. کابینت های توکار ندارید؟ هیچ مشکلی نیست! کابینت ها، صندوق ها و حتی قفسه های کتاب چینی را می توان با رنگ به شکل دلخواه درآورد. احتمالا مایل خواهید بود یک رنگ خاص که از کابینت متمایز است را انتخاب کنید تا آن را به نمایش بگذارید. برای اجرای یک سبک حرفه ای، رنگ انتخابی خود را در اطراف اتاق با رومیزی کتانی و آثار هنری به کار ببرید.

با پارچه به دیوار اتاق غذاخوری خود رنگ اضافه کنید

  1. با پارچه به دیوار اتاق غذاخوری خود رنگ اضافه کنید

رنگ آمیزی دیوار اتاق غذاخوری شما ممکن نیست. چه مستاجر باشید و چه وقت یک پروژه رنگ آمیزی را نداشته باشید، پرده ها می توانند رنگی که می خواهید را به شما ارائه دهند. پرده های چاپی یا طرح دار می توانند مقدار زیادی رنگ به اتاق غذاخوری شما اضافه کنند و به شما رنگ های خاص زیادی برای پالت دکوراسیون تان بدهند.

بهترین نکته برای استفاده از پرده برای دکور کردن یک دیوار، دست و دلباز بودن است – به معنی اضافه کردن یک مقدار اضافی به میله برای پر کردن سطح دیوار. اگر می خواهید از پرده ها به عنوان نقطه مرکزی اتاق غذاخوری خود استفاده کنید، میله ی پرده را با عرضی بیش تر از پنجره خود نصب کنید و فضای اضافی را با پرده اضافی پر کنید.

اتاق غذاخوری خود را با طرح راه راه جذاب کنید

  1. دیوار اتاق غذاخوری خود را با طرح راه راه جذاب کنید

ما عاشق طرح راه راه، به خصوص روی دیوار هستیم. نوارهای افقی پررنگ می توانند یک فضای غذاخوری کوچک را بزرگ تر جلوه داده و تکنیک جزئیات معماری را ایجاد کنند. شما احتمالا مایل خواهید بود طرح راه راه را با چند رنگ ساده در نظر بگیرید، به ویژه اگر یک اتاق غذاخوری کوچک داشته باشید. آثار هنری ساده و بزرگ در یک اتاق ناهار خوری راه راه بهتر به نظر می رسند- آثار هنری کوچک و شلوغ روی یک دیوار راه راه به چشم نمی آیند.

برای تغییر یک اتاق غذاخوری خسته کننده رنگ ها و طرح ها را ترکیب کنید

  1. برای تغییر یک اتاق غذاخوری خسته کننده رنگ ها و طرح ها را ترکیب کنید

هنگام انجام دکوراسیون اتاق غذاخوری در مورد ترکیب کردن الگوها و رنگ ها ترس نداشته باشید. شما برای اتاق های کم استفاده خانه خود گزینه های خلاقانه ای دارید، بنابراین در انتخاب های خود بی باکانه عمل کنید. اگر می خواهید الگوها را ترکیب کنید (مثل طرح راه راه و گلدار) اما نمی خواهید افراط کنید، یک پالت تک رنگ می تواند کمک کند. دکوراسیون با سایه های مختلف از رنگ مشابه به شما یک پالت رنگ ظریف می دهد و برای هر نوع الگو در آن پالت رنگ مناسب است – که بهترین های هر دو گونه خواهد بود.

یک عکس دیواری واقع گرایانه، یک اتاق غذاخوری کوچک را دلباز می کند

  1. یک عکس دیواری واقع گرایانه، یک اتاق غذاخوری کوچک را دلباز می کند

یک عکس دیواری بر روی دیوار می تواند اتاق غذاخوری خود را طوری جلوه دهد که انگار بی انتهاست. یک تصویر ساحلی آرام به مهمانان یک منظره آرامش بخش می دهد که در هنگام صرف شام از آن لذت ببرند. تصویر دیواری خود را به عنوان یک دیوار خاص در نظر گرفته و رنگها را برای پالت دکوراسیون خود به داخل آن بکشید.

از به کار بردن رنگ های خاص در دیوارهای اتاق غذاخوری تان نترسید

  1. از به کار بردن رنگ های خاص در دیوار اتاق غذاخوری تان نترسید

ما رنگ های خاص را دوست داریم و اتاق غذاخوری شما نقطه ای عالی برای نشان دادن آن هاست. مانند اتاق آرایش، اتاق غذاخوری شما می تواند رنگ مورد علاقه تان را به راحتی بپذیرد. اگر آماده نیستید همه دیوارها را با رنگ مورد علاقه خود نقاشی کنید، اجازه دهید جزئیات معماری اتاق غذاخوری، راهنمای شما باشند.

لبه دیوار ، پنل ها و قالب بندی ها به راحتی، دیوار را برای رنگ آمیزی تقسیم بندی می کنند. اگر اتاق غذاخوری شما در حال حاضر دارای جزئیاتی است که دیوار را شامل دو رنگ می کند، اضافه کردن قالب بندی یا یک نوار ساده را برای جدا کردن دو رنگ در نظر داشته باشید.

با سقف اتاق غذاخوری تان فضا را نمایشی کنید

  1. با سقف اتاق غذاخوری تان فضا را نمایشی کنید

ما می دانیم که اتاق های غذخوری، دارای چهار دیوار هستند، اما آیا می دانستید که یک دیوار پنجم نیز برای دکوراسیون وجود دارد؟ سقف اتاق غذاخوری شما بخش مهمی از برنامه دکوراسیون شماست. یک لوستر، اغلب نقطه کانونی فضای غذاخوری شماست، که همه چشم ها را به سمت سقف خیره می کند. شما می توانید با اضافه کردن یک رنگ خاص، چوب بازیافتی یا حتی کاغذ دیواری از این دیوار اضافی استفاده کنید. سقف، بوم خالی شماست.

کاغذ دیواری خاص + رنگ منحصر به فرد = اتاق ناهار خوری شگفت انگیز

  1. کاغذ دیواری خاص + رنگ منحصر به فرد = اتاق ناهار خوری شگفت انگیز

ما عاشق غذاخوری های دارای فاکتور “شگفت انگیزی” هستیم. با استفاده از کاغذ دیواری و رنگ، ایجاد یک اتاق غذاخوری فوق العاده در منزل، ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. یکی از ساده ترین راه های ایجاد یک ظاهر جذاب برای دیوار اتاق غذاخوری شما استفاده از کاغذ دیواری با یک الگوی گرافیکی است. الگوهای سیاه، خاکستری و سفید به شما یک پالت خالی برای اضافه کردن یک رنگ خاص پر جنب و جوش می دهند. یک پالت رنگ ساده به کاغذ دیواری شما اجازه درخشش می دهد و رنگ خاص را به کمک می گیرد.

 

 

 

تحریریه پویانو: اکبری

منبع: freshome.com