دکور دیوار از کف: تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی منزل

دکور دیوار از کف: تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی منزل

دکور دیوار از کف: تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی منزل : نوسازی کاغذ دیواری و فرش یکی از موثرترین روش ها برای تازه سازی دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد فضای متفاوت در خانه است. همچنین می توانید با پیروی از الگوی تغییر یافته و روند رنگ ، سبک خود را تجدید و نو کنید.با پویانو همراه باشید تا در انتخاب کاغذدیواری مناسب منزل خود همراهیتان کنیم :

هوای خانه را تازه کنید :

با استفاده از طرح گل های تازه ، الگوهای ترومپل اویل که دیوار را به کتابخانه تبدیل می کند ، نقوش هندسه هایی که جلوه های پاپ یا سبک رترو با سیستمعامل ارائه می دهند ، و طرح های کلاسیک داماسک غیر قابل تعویض … تازه کردن هوای خانه با تغییر دیوارها و کف ها دیگر دشوار نیست.

اکنون تغییر دادن دکوراسیون دیوار بسیار آسان است

به زمان های گذشته فکر کنید ، به عنوان مثال ، در دهه هشتاد ، زمانی که کاغذ دیواری و فرش دیواری به دیوار بسیار محبوب بودند ، چنین تغییر ناگهانی چیزی نبود که به راحتی تصمیم گرفته شود. با این حال ، اکنون استفاده از آن با کاغذهای خود چسب یا مخلوط های چسب آماده بسیار آسان است. گزینه های ضد لک و نه چندان بهداشتی قدیمی نیز جای خود را به پوشش های ضد باکتری و تمیز کردن وینیل داده است. به این ترتیب ، نه تنها مناطق اصلی زندگی در خانه ، بلکه حتی مناطق مرطوب نیز برای تغییر مناسب هستند. شکستن و تجدید سرامیک به طور ناگهانی یک تصمیم دشوار است. اما پوشاندن نسل جدیدی از کاغذ که رطوبت را حفظ نمی کند و به سبک مورد علاقه شما روی دیوارها نفس می کشد بسیار آسان است.

کف زمین هم همینطور ، در حالی که در گذشته فرش های دیوار به دیوار به زمین چسبانده شده بودند ، اکنون می توان آنها را با مقدار کمی چسب پایه آب که فقط در گوشه های خاصی اعمال می شود پوشاند و یا با ضد لغزش کف پوشاند. در اینجا تصاویر زمینه و فرش های نسل جدید با الگوهای مختلف و مقیاس رنگی گسترده وجود دارد.

تاثیرات گیاه های زنده در دکوراسیون داخلی

چنین الگوهای شدید و رنگارنگ خود را بهتر روی یک دیوار بزرگ نشان می دهد. اما بیشتر شبیه تخته عمل کنید و هنگام رنگ آمیزی دیوارهای دیگر ، تن های مشابه را برای ایجاد تعادل در اثر و کنتراست برای برجسته سازی آنها انتخاب کنید. در صورت انتخاب مبلمان پارچه ای ساده.

تغییرات رمانتیک در دکور دیوار

الگوهای پرندگان و پروانه ها جلوه ای عاشقانه و همچنین گل ایجاد می کنند. علاوه بر این ، شما می توانید چنین الگویی را در آشپزخانه و حمام ، جدا از مناطق اصلی زندگی ، اعمال کنید. با این حال ، وینیل ها را به جای گزینه های پارچه ای یا طبیعی در مناطق مرطوب ترجیح دهید. بنابراین ، می توانید دیوارها را با پاک کردن به راحتی تمیز کنید و به لطف کاغذهای نازک وینیل نسل جدید ، از تنفس دیوارها جلوگیری نخواهید کرد.

نقوش و خطوط مونوکروم در کاغذ دیواری

همانطور که همیشه می گوییم ، راه راه های عمودی باعث می شوند فضاها مرتفع و بزرگ به نظر برسند. اما مراقب ضخامت خط باشید! زیرا خطوط ضخیم مناطق کوچک را باریک می کند. آن را با محصولات بازتابنده و براق مانند لاک و آینه ترکیب کنید تا ورودی خانه بیشتر برجسته و شیک شود ، مانند اینجا. اگر می توانید مرتباً تغییر دهید ، از گزینه هایی استفاده کنید که به راحتی قابل استفاده باشند و به مواد اضافی مانند جداول جداول و جدول ها نیازی نیست.

کاغذدیواری با نقش هندسی ساده

الگوهای هندسی یکی از الگوهایی است که هرگز از مد نمی افتد. بله ، ممکن است فکر کنید کمی پیچیده و خسته کننده خواهد بود ، اما در واقع با ترکیبات مناسب جو را تغییر می دهد. اگر الگوی پهن و کم نظیر اینجا را ترجیح می دهید ، آن را با یک مبل پارچه ای سبک و ساده و بالش ها در یک خط کاملاً متفاوت اما با نقش و نگارهای سبک شده کامل کنید.

بگذارید در کاغذدیواری گلها باز شوند

یکی دیگر از الگوی مورد علاقه گل است. گاهی بزرگتر می شود ، گاهی کوچکتر می شود. اما در واقع ، بهتر است شما تصمیم بگیرید. زیرا این یک رابطه فضا / الگو است. اگر کاغذ گلدار شما مانند اینجا رنگ برجسته ای دارد ، برای یکپارچگی در فضا ، آن را با یک صندلی با همان لحن و یک مبلمان پارچه ای چوبی یا لاکی ساده کامل کنید.

نکات استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

این موضوع که کل دیوار یا فقط بخشی از آن کاغذدیواری شود ؟ همه چیز به اندازه اتاق ، نوری که دریافت می کند و الگوی کاغذ است. دیوار شومینه یا فقط دیوارهای دیگر اتاق نشیمن را بپوشانید. فقط در صورتی که دیوار اتاق خواب در اتاق خواب موجود باشد ، آن را اعمال کنید. مقالات خود بافت کاملاً دامنه های دیوار را استتار می کنند. کاغذهای ضد میکروبی بدون میکروب را برای کودکان و اتاق های کودک استفاده کنید.

 

 

 

تحریریه در معماری و دکوراسیون داخلی