دکوراسیون داخلی به سبک هالووین ؛ با این ایده ها برای جشن آماده شوید!

دکوراسیون داخلی به سبک هالووین؛ با این ایده ها برای جشن آماده شوید!

دکوراسیون داخلی به سبک هالووین ؛ با این ایده ها برای جشن آماده شوید!

کم کم به اواخر ماه اکتبر نزدیک می شویم و همان طور که احتمالا می دانید، جشن هالووین در راه است! بله، این جشن جالب و هیجان انگیز که اخیرا خیلی مورد توجه ایرانیان قرار گرفته و نظر همه را به خود جلب کرده، چند شب دیگر در سراسر نقاط جهان برپا خواهد شد. هالووین، جشنی است پر از شور و هیجان و اتفاقات فوق العاده که مردم زیادی برای آن اهمیت قائل هستند. اگر شما نیز به هالووین علاقه دارید و دلتان می خواهد این جشن را به فضای منزل خود بیاورید، ایده های دکوری دکوراسیون  پویانو به سبک هالووین  در این رابطه را از دست ندهید.

همان طور که شب یلدا و چهارشنبه سوری برای ما ایرانیان عزیز و مهم است، مردم دیگر نقاط دنیا نیز جشن ها و مراسم خاص خودشان را دارند. آن ها نیز همان طور که ما دور هم جمع می شویم، به بهانه جشن های ملی و مذهبی خود که برایشان ارزش زیادی دارند، در روزها و شب های خاصی از سال به دور هم جمع شده و رسم و رسوم خاص خودشان را به جا می آورند. یکی از جشن های جالب و هیجان انگیز مردم آن سوی آب ها، جشن هالووین است.

از تاریخچه هالووین چه می دانید؟

از تاریخچه هالووین چه می دانید؟

هالووین یکی از جشن های سنتی غرب است که همه ساله در روز 31 ماه اکتبر برگزار می گردد. افراد بسیاری در این شب، لباس‌های عجیب و غریب و نامرسوم می‌پوشند و بچه ها برای جمع‌آوری نبات و آجیل به خانه همسایه ها سر می زنند. هالووین، بیش تر در آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم می باشد. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در قرن نوزدهم میلادی با خود به قاره آمریکا آوردند. جالب است بدانید که هالووین به معنی روز همه مقدسین است.

و اما چرا پای هالووین به کشور ما کشیده شده است؟ جذابیتی که این جشن دارد، سبب شده مردم اکثر کشورهای جهان به آن علاقه پیدا کنند. ایران نیز از این امر مستثنی نیست. شما هم به فکر برگزاری یک جشن هالووین کوچک هستید؟ اگر این طور است، با ایده های پویانو دست به کار شوید!

کدو تنبل ها را روشن نمایید!

کدو تنبل ها را روشن نمایید!

کدو تنبل را حتما می شناسید. این میوه بزرگ، تقریبا مهم ترین آیتمی است که باید برای دکوراسیون داخلی به سبک هالووین داشته باشید. کدو تنبل ها را آماده کنید و مشغول تزیین آن ها شوید. روی این مرحله وقت بگذارید، چون تاثیر زیادی در دکوراسیون جشن هالووین دارد. کدوها را برش داده و داخل آن ها شمع روشن کنید.

لیوان های ترسناک درست کنید!

لیوان های ترسناک درست کنید!

لیوان های ترسناکی که از آن ها حرف می زنیم، واقعا ترسناک نیستند. این لیوان ها بیش تر بامزه هستند تا ترسناک. درست کردنشان هم اصلا کاری ندارد و جزو ساده ترین و کم هزینه ترین گزینه های پیش روی شماست. لیوان های یک بار مصرف سفید رنگ بخرید و روی آن ها سه لکه سیاه قرار دهید، چشم ها و دهان. حالا چند عدد روح بامزه دارید!

خفاش های کاغذی بسازید!

خفاش های کاغذی بسازید!

اگر به کاردستی درست کردن علاقه دارید، می توانید با استفاده از کاغذ یا مقوای مشکی، لاک غلط گیر، قیچی و طناب، خفاش درست کنید. خفاش ها خیلی خوب می توانند حس و حال هالووین را به جشن شما بیاورند. بعد از این که طرح خفاش ها را روی کاغذ یا مقوا کشیدید، آن ها را چیده و از دیوار یا سقف آویزان کنید.

در تابوت را باز بگذارید!

در تابوت را باز بگذارید!

اگر می خواهید یک جشن تمام عیار برگزار کنید و عکس های خاطره انگیز بگیرید، تابوت را فراموش نکنید. تابوت ها را می توان از فروشگاه هایی که لوازم جشن هالووین می فروشند، تهیه کرد. این تابوت ها می توانند محل خوبی برای ایستادن و نشستن باشند، آن هم دقیقا موقعی که می خواهید عکس های ترسناک و خارق العاده بگیرید.

از بادکنک ها کمک بگیرید!

از بادکنک ها کمک بگیرید!

بادکنک ها تقریبا در همه جشن ها به کمک ما می آیند. هالووین نیز از این قاعده مستثنی نیست. تنها قانونی که درباره بادکنک های مناسب برای این جشن صدق می کند، خرید بادکنک های نارنجی، سفید و مشکی است، زیرا این سه رنگ، رنگ های اصلی دکوراسیون هالووین هستند.

اسکلت های پلاستیکی بخرید!

اسکلت های پلاستیکی بخرید!

آخرین پیشنهاد ما به شما این است که اسکلت بخرید. اسکلت ها ترسناک و شوکه کننده هستند و معمولا جزو پایه های ثابت جشن هالووین به شمار می آیند. اسکلت های پلاستیکی یا جمجمه های پلاستیکی بخرید و مهمانان خود را با حضور آن ها هیجان زده کنید!

در ادامه می توانید تصاویر دیگری نیز از دکوری های جشن سبک هالووین ببینید و بیش تر ایده بگیرید.

ایده دکوراسیون هالووین

دکوراسیون داخلی هالووینی

دکوراسیون داخلی به سبک هالووین

طراحی داخلی هالووین

طراحی داخلی هالووین

دکوراسیون داخلی به سبک هالووین

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری