اصول و نکات دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

اصول و نکات دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

اصول و نکات دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

طراحی داخلی آرایشگاه مردانه ، امری است که روی جذب مشتری تاثیر زیادی می گذارد. طراحی داخلی آرایشگاه های مردانه باید به گونه ای باشد که با سلیقه مشتری ها در هماهنگی قرار گرفته و آن ها را از انتظار در حین پیرایش، خسته نکند. به همین خاطر، باید در پرداختن به دکوراسیون داخلی این فضا به اصول و نکات مهم توجه کرد. اگر شما نیز قصد راه اندازی یک آرایشگاه مردانه را دارید یا می خواهید ظاهر فضای آرایشگاه فعلی خود را تغییر دهید، حتما با پویانو همراه شوید و از اطلاعاتی که برایتان گردآوری کرده ایم، استفاده کنید.

طراحی داخلی آرایشگاه مردانه ، امری است که روی جذب مشتری تاثیر زیادی می گذارد.

مقدمه

امروزه نقش دکوراسیون داخلی در رونق کسب و کارهای مختلف به خوبی شناخته شده است و تقریبا همه افرادی که به دنبال جذب مشتری و رونق حرفه و فعالیت خود می باشند، بخشی از توجه خود را به ظاهر فضای کارشان معطوف می نمایند. یکی از مشخصه های مهم برای داشتن یک آرایشگاه مردانه با دکوراسیون جذاب و خیره کننده، انتخاب صحیح عناصر مورد استفاده می باشد. عناصر مورد استفاده باید از همه نظر با فضای داخلی آرایشگاه در تناسب قرار داشته باشند و کارایی لازم را نیز فراهم کنند. امر طراحی داخلی آرایشگاه های مردانه، چیزی نیست که بتوان در چند سطر کوتاه درباره آن شرح داد. بنابراین، اگر مایل هستید اصول و نکات این کار را به صورت کامل بدانید، تا انتهای مطلب به خواندن ادامه دهید.

نکته های بسیار زیاد با اهمیت قابل توجه در مورد طراحی داخلی آرایشگاه مردانه وجود دارند. مسلما شرح همه نکات با جزئیات، ممکن نیست، اما ما مهم ترین آن ها را برای شما بازگو خواهیم کرد تا بتوانید در این رابطه بهتر تصمیم گیری کنید.

اهمیت طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

اهمیت طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

دکوراسیون داخلی آرایشگاه های مردانه در نظر مشتری ها خیلی تاثیرگذار است. طبیعتا مهارت آرایشگران، اهمیت خیلی بیش تری نسبت به این مسئله دارد، اما با فرض این که شما آرایشگر قهاری هستید و از یک تیم مجرب و حرفه ای نیز کمک می گیرید، دکوراسیون دداخلی آرایشگاهتان دومین عاملی است که موفقیت شما را تعیین می کند. شاید باورتان نشود، اما امکان دارد مشتری ها به خاطر ظاهر نامناسب آرایشگاه شما دیگر به آن مراجعه نکنند. شاید شما در طول کار خود در آرایشگاه، کاری به ظاهر فضا نداشته باشید، اما برای مشتری که در تمام مدت به دکوراسیون فضا چشم می دوزد و انتظار می کشد، این خیلی مهم است که فضا ظاهر قابل قبولی داشته باشد. باید قبول کرد که یک آرایشگاه با تیم حرفه ای، اگر دکوراسیون مناسبی نداشته باشد، نمی تواند کسب و کار موفقی رقم بزند. بنابراین، توجه به دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه، یک ضرورت است.

خلاقیت در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

خلاقیت در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

ایده های خیلی زیادی برای چیدمان آرایشگاه های مردانه وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند فضای جالبی بسازید. استفاده از آینه کاری های مدرن و خلاقانه، به کار بردن متریال های مدرن و زیبا، توجه به نورپردازی و سایه ها، به کار بردن عناصر دکوری و تناسب رنگ های مورد استفاده از جمله این موارد می باشند. اگر شما یک آرایشگاه شیک و به روز داشته باشید، مشتری ها در عین این که موهای خود را به دست شما می سپارند، از محیط آرایشگاهتان نیز لذت خواهند برد. این سبب می شود آرایشگاه شما در نظر آن ها بهتر جلوه کند.

چیدمان ملزومات در دکوراسیون آرایشگاه مردانه

این روزها آرایشگاه های مردانه از ترندهای روز و عناصر لوکس در طراحی داخلی خود بهره می برند که ملزومات و عناصر فوق العاده ای در آن ها به کار رفته است. استفاده صحیح و درک مناسب از فضاها، به کار بردن عناصر لوکس و مدرن، تقسیم بندی درست فضاها، ایجاد محل مناسب برای قرار دادن لوازم کار، نورپردازی حرفه ای و اصولی، چیدمان مناسب و مرتب وسایل و دیگر موارد مهمی که ممکن است خود شما به عنوان یک آرایشگر، لازم بدانید، عواملی هستند که دکوراتورها در طراحی داخلی آرایشگاه های مردانه، مورد توجه قرار می دهند.

چیدمان ملزومات در دکوراسیون آرایشگاه مردانه

هماهنگی و تناسب در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

ایجاد تناسب و هماهنگی میان عناصر به کار رفته در طراحی داخلی آرایشگاه با محیط بیرونی آن از عوامل تاثیرگذار در زیبایی آرایشگاه است. هارمونی، چیزی است که باید در طراحی داخلی هر فضایی مد نظر قرار بگیرد. هارمونی را باید در زمان انتخاب رنگ ها، طرح ها و حتی متریال ها در نظر بگیرید. حتی در نظر گرفتن هارمونی بین کف، دیوارها و مبلمانی که برای فضا انتخاب کرده اید هم مهم است. اگر شما زیباترین رنگ ها، بهترین مبمان و مرغوب ترین متریال ها را هم انتخاب کنید، اما به تناسب آن ها با هم و ایجاد هارمونی توجه نداشته باشید، نتیجه جالبی نخواهید گرفت.

هماهنگی و تناسب در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

رنگ در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

یکی از مهم ترین و اساسی ترین مواردی که باید در طراحی داخلی آرایشگاه های مردانه، مد نظر قرار گیرد، به کار بردن رنگ های مناسب در فضاست. بهترین کار، این است که دو رنگ برای طراحی داخلی در نظر بگیرید و آن ها را با هم تلفیق کنید. این دو رنگ می توانند سفید و سیاه، سفید و آبی، قرمز و سیاه، سفید و سبز، خاکستری و سبز و رنگ هایی باشند که معمولا مورد پسند آقایان قرار می گیرند.

به طور کلی، رنگ ها دو دسته هستند: رنگ های روشن و رنگ های تیره. رنگ هایی که تیره اند، معمولا برای فضاهای کوچک توصیه نمی شوند. اگر آرایشگاه شما مساحت زیادی ندارد، بهتر است به سراغ رنگ های روشن تر بروید، اما اگر آرایشگاهتان به اندازه کافی بزرگ است، می توانید از یک رنگ تیره در کنار یک رنگ روشن تر استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که رنگ ها از لحاظ روانشناسی، تاثیر زیادی روی روحیه افراد دارند. بهتر است رنگ ها را طوری انتخاب کنید که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی در مشتری ها شوند. اگر دوست دارید از رنگ های فانتزی و جلب توجه کننده (مثل قرمز، نارنجی، سبز و غیره) استفاده کنید، بهتر است آن ها را در کنار یک رنگ ملایم یا خنثی به کار ببرید. رنگ های تیره هم برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها مناسب هستند، زیرا آلودگی ها را نشان نمی دهند.

رنگ در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

دیوارها عناصر مهمی در طراحی داخلی هستند و مدام در مقابل چشمان ما قرار دارند. دکوراسیون و تزیین دیوارهای آرایشگاه، خیلی مهم است. شما باید سعی کنید در عین استفاده عملکردی از دیوارها، آن ها را به زیبایی دکوراسیون کنید. سعی کنید از شلف های مدرن و جدید برای طبقه بندی دیوارها بهره بگیرید. نصب پوسترهای مناسب برای محیط آرایشگاه ها، نصب تابلوهای دکوری و نصب آینه های شکیل و زیبا می تواند ظاهر خوبی به دیوارهای آرایشگاه شما بدهد.

طراحی دیوارها در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

فضای انتظار در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

فضای انتظار به محلی گفته می شود که مشتری های شما تا زمانی که نوبت پیرایش آن ها برسد در آن منتظر می مانند. اگر به این فضا و طراحی مناسب آن توجه نکنید، یقینا تاثیر بدی روی نظر مشتری ها خواهید گذاشت، زیرا هیچ کس دوست ندارد در زمان انتظار خود سر پا بایستد یا اوقات خسته کننده ای را پشت سر بگذارد. سعی کنید یک فضای نشیمن بزرگ و راحت برای نشستن مشتری ها در نظر بگیرید. در انتخاب مبل ها دقت کنید. چند نمونه مجله و کتاب جدید درباره آرایش و پیرایش روی میز قرار دهید تا افراد بتوانند در زمان انتظار خود به مطالعه آن ها بپردازند. سعی کنید به هر نحو که شده، فضایی ایجاد کنید که مشتری ها را خسته و کلافه نکند.

در ادامه می توانید تصاویر مختلفی از دکوراسیون داخلی آرایشگاه های مردانه ببینید و از آن ها الهام بگیرید.

فضای انتظار در دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

نورپردازی آرایشگاه مردانه

دکوراسیون داخلی ارایشگاه مردانه

ملزومات طراحی آرایشگاه مردانه

دکوراسیون آرایشگاه مردانه

طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

اصول طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری