5 روش بسیار ساده برای اینکه دکوراسیون خانه شیک و تجملاتی به نظر آید!

5 روش بسیار ساده برای اینکه دکوراسیون خانه شیک و تجملاتی به نظر آید!

دکوراسیون خانه شیک و تجملاتی ؛ مطمئنا همه ما خانه های پر زرق و برق و گران قیمت و دکوراسیون شیک را دوست داریم. همگی ما حد اقل یک بار در طول زندگی، خودمان را در خانه‌ای مجلل و با شکوه با سقفی بلند، لوسترهای الماسی-سلطنتی و مبلمان منحصر به فرد تصور کرده ایم، خانه ای که دوست داریم با کمال غرور و افتخار برای فامیل و دوستانمان نمایش دهیم! برخی از مردم عقیده دارند که کاناپه‌های بسیار گران و میزهای مجلل غذاخوری برای داشتن فضایی تجملاتی ضروی است اما ما در اینجا معتقدیم که زیبایی و شکوه بی عیب و نقص را می‌توان حتی با تغییر جزئیات کوچک و ساده بدست آورد به گونه‌ای که خانه معمولی شما تبدیل به بهشتی فوق لوکس شود! پس شما می‌توانید بدون نگرانی از قیمت‌های گزاف با راهکارهایی که در اینجا پیش رویتان می‌گزاریم به استایل مورد نظرتان برسید.

%db%b11-  دکوراسیون با رنگ‌های غنی و خنثی

رنگ‌ها این توانایی را دارند که فضای خانه را بسازند و یا بر عکس آن را تخریب کنند. اغلب منازل لوکس تحت تاثیر رنگ‌های غنی مثل قرمز، بلوطی، زرشکی، آبی سلطنتی و بژ بوده اند. اما همیشه به یاد داشته باشید که این رنگ‌ها همانطور که می‌توانند فضا را اشرافی کنند، می‌توانند از سطح و ارزش آن هم بکاهند. بنابر این کلید درست، رسیدن به تعادل صحیح بین رنگ‌ها است. مثلا دیوارها را به رنگ بلوطی و یا آبی سلطنتی در بیاورید و سپس آن را با مبلمانی خنثی به تعادل برسانید و یا درست بر عکس. رنگ دیوارها را همچنین می‌توانید با رنگ بالش و کوسن، فرش یا وسایل زینتی جایگزین کنید.

2 2- رگه‌های گرم متالیک

رگه‌های گرم متالیک در رنگ‌های برنز، طلایی یا مسی منظره ای زیبا، جذاب و در هارمونی با استایل‌های کلاسیک ویکتوریا، صنعتی و معاصر خلق می‌کنند. زمانی که این رنگ‌ها به درستی انتخاب شوند و در جای مناسب قرار گیرند بسیار چشمگیر و در مرکز توجه خواهند بود و در نهایت منزل شما را به فضایی لوکس و گران قیمت تبدیل می‌کنند. نور آویز ها، گلدان‌ها، مبلمان و روکش‌ها را براق و خیره‌کننده انتخاب کنید تا دکورتان تکمیل شود.

%db%b3۳- فرش مخمل

کلید رسیدن به اتاق شیک و اشرافی، جاری کردن احساسات در آن است. یک فرش نرم و مخملی که مابقی فضای اتاق را تحت تاثیر قرار می‌دهد بهترین راه برای آوردن آن حس لوکس به فضا است. به جای ولخرجی بی مورد برای فرش‌های ابریشمی یا قالی‌های گران قیمت دست بافت می‌توانید از انواع غیر اصل و فیک ابریشمی یا ابریشم بامبو و سایر الیاف سنتز شده استفاده کنید. همه‌ی آنها درست همانند مدل‌های اصل به همان خوبی و جذابیت دیده می‌شوند و همان تاثیر را در فضای اتاق دارند. فرش‌ها با الگوهای سنتی می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای ارتقای فضا باشند.

%db%b44- نورپردازی

یک نورپردازی صحیح و اصولی می‌تواند در اکثر خانه‌های معمولی فضایی شیک و مدرن ایجاد کند بخصوص اگر در جایی قرار داده شود که نقاط کانونی را روشن کند. در نتیجه جدای از چراغ‌های سقفی، چراغ‌های دیواری دکوری نقش بسیار مهمی در شیک و مدرن کردن فضا دارند.

دکوراسیون خانه شیک و تجملاتی، دکوراسیون شیک
دکوراسیون خانه شیک و تجملاتی، دکوراسیون شیک

5- استفاده از قطعات زینتی

شما نیاز به تابلوهای نقاشی گران قیمت از گالری‌های هنری معروف ندارید تا بتوانید فضایی ما فوق لوکس خلق کنید بلکه انتخاب یکی دو وسیله هنری تزئینی چشمگیر مانند یک آینه طرح خورشیدی و یا یک شومینه شیک که نقطه کانونی خانه شما شوند کافی است. تعمیر مبلمان طرح کلاسیک و قدیمی‌تان هم می تواند فضایی بیافرینند که هرگز از مد نمی‌افتد و در عین حال صرفه جویی بزرگی برایتان خواهد بود.

دکوراسیون خانه شیک و تجملاتی، دکوراسیون شیک
دکوراسیون خانه شیک و تجملاتی، دکوراسیون شیک

تحریریه پویانو| نزاکتی