خرید کاغذ دیواری با طرح متریال طبیعی سنگ ، آجر و چوب

خرید کاغذ دیواری طرح سنگ

خرید کاغذ دیواری با طرح متریال طبیعی سنگ ، آجر و چوب

متریال های طبیعی مانند چوب ، سنگ ، آجر جز جداناپذیر طراحی داخلی فضاها و همچنین معماری ساختمان ها می باشد. این متریال ها همواره از نخستین مراحل ساخت و ساز تا مراحل نهایی پوشش فضاهای داخلی  مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال به خاطر قیمت بالای متریال سنگ و چوب ، به خصوص برای کاربرد داخلی  ممکن است برای برخی افراد صرفه اقتصادی نداشته باشد. کاغذ دیواری ها به عنوان یک دیوارپوش با کیفیت و ماندگار می توانند جایگزین مناسبی برای علاقمندان به طرح های آجری ، سنگی و چوبی جهت دیزاین دیوارها باشد. چرا که می توانند به خوبی ویژگی های جذاب و زیبای ظاهری آنها را به نمایش بگذارد. در ادامه شما با 5 مدل آلبوم کاغذ دیواری طرح سنگ ، چوب و آجر آشنا می شوید که در فروشگاه دکوراسیون داخلی پویانو امکان خرید آن نیز فراهم شده است.

 

مزایای خرید کاغذ دیواری طرح سنگ نسبت به کامپوزیت سنگ و سنگ طبیعی

قیمت پایینتر

قیمت دیوارپوشی مانند کاغذدیواری به همراه نصب آن به مراتب از قیمت اجرای سنگ یا چوب طبیعی پایینتر است. حتی ورق های کامپوزیت نیز با فاصله زیادی از دیوارپوش کاغذ دیواری طرح سنگ از لحاظ قیمت قرار می گیرند.

نگهداری آسان تر

کاغذ دیواری های طرح سنگ ، چوب و یا هر متریال دیگرعلاوه بر اینکه جذابیت ظاهری آن متریال خاص را به شما نمایش می دهد این ویژگی را دارد که زحمات شما را در رابطه با تمیزکاری و نگهداری این پوشش دیواری کمتر کند.

نصب سریع و بدون تخریب

اجرا و نصب کاغذ دیواری به سرعت وو بدون خرابکاری است.شما می توانید در عرض چند ساعت دیوار سنگی ، دیوار چوبی و یا دیوار آجری خود را در اختیار داشته باشید. بدون اینکه چند روزی شاهد تخریب ، بازسازی و نصب و مراحل اجرای دیوارهای آنچنانی باشید.

 

راهنمای خرید کاغذ دیواری طرح سنگ

5 مدل آلبوم کاغذدیواری طرح سنگ ، طرح چوب ، طرح آجر

کاغذ دیواری STONE TOUCH

اولین آلبوم از لیست امروز ما برای خرید کاغذ دیواری طرح سنگ مربوط به آلبوم کاغذ دیواری کره ای به نام تاچ استون می باشد. این آلبوم کاغذدیواری همانطور که از نام آن پیداست یک آلبوم کاغذدیواری تخصصی برای طرح سنگ می باشد. انواع طرح های سنگ صخره ای ، سنگ های تیشه ای و سنگ های رودخانه ای به عنوان طرح های این آلبوم کاغذ دیواری در این مجموعه موجود است که بی شک کامل و بی نظیر است. همچنین طرح سنگ آنتیک نیز یکی دیگر از طرح های زیبای این مجموعه است که می تواند با قیمت کمتری جایگزین مناسب ورق های کامپوزیت سنگ آنتیک به حساب بیایند. درست است که بافت و ویژگی های سه بعدی کامپوزیت سنگ را ندارد اما از نظر زیبایی چیزی کمتر از واقعیت ندارند.

ابعاد رول های این آلبوم کاغذ دیواری همانند دیگر آلبوم های کره ای با ابعاد عرض کاغذ دیواری ۱۰۶ سانتی متر و طول کاغذ دیواری ۱۵ متر در بازار عرضه شده است. در واقع هر رول کاغذ دیواری می تواند ۱۵٫۹۰  متر مربع از سطح دیوار را پوشش دهد. قیمت ااین آلبوم به خاطر سطح پوشش بالاتر نسبت به کاغذ دیواری های اروپایی از قیمت بالاتری برخوردار است.

 

خرید کاغذ دیواری طرح سنگ استون تاچ از اینجا

 

کاغذدیواری اسکنه SKENE

آلبوم کاغذ دیواری دوم ما از این لیست به آلبوم کاغذدیواری اسکنه مربوط می شود. این آلبوم کاغذ دیواری که از شرکت معتبر و با سابقه روستر roster  عرضه شده است. یک آلبوم کاغذ دیواری زیبا و ویژه با زمینه طرح های این چنینی است.  این آلبوم کاغذدیواری دارای سطح پوشش 5 متر مربع می باشد. عرض رول های این کاغذدیواری 53 سانتی متر می باشد و طول آن 10 متر  می باشد. این کاغذ دیواری تحت لیسانس انگلستان تولید می شود.

خرید کاغذ دیواری طرح سنگ اسکنه از اینجا

کاغذ دیواری لاکچری Luxury

آلبوم کاغذ دیواری لاکچری آلبومی است که در انتهای این مجموعه تعدادی از طرح های سنگ آنتیک را در خود جای داده است. شما میتوانید برای مشاهده تمامی طرح آن از اینجا وارد شوید. یکی از امتیازات این آلبوم این است که می توانید همزمان طرح های دیگر کاغذ دیواری را نیز از یک آلبوم خریداری نمایید. بنابراین از لحاظ قیمت نیز صورتحساب شما از لحاظ هزینه حمل نیز کمتر محاسبه میشود. این آلبوم کاغذ دیواری نیز تولید شرکت روستر می باشد.

خرید کاغذ دیواری لاکچری LUXURY از اینجا

 

کاغذدیواری ونیز veniz

اگر قیمت کاغذ دیواری برای شما مساله ای تعیین کننده می باشد. بنابراین شما می توانید از آلبوم کاغذ دیواری ونیز ، طرح های کاغذدیواری طرح سنگ را انتخاب نمایید. یک آلبوم پرفروش که علاوه برای طرح های دیگر کاغذ دیواری می تواند نظر شما را به خود جلب کند. کاغذ دیواری  ونیز از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و ساخت کشور چین می باشد.

خرید آنلاین کاغذ دیواری ونیز veniz از اینجا

کاغذ دیواری تری دی آواتار

و  آخرین آلبوم از لیست خرید کاغذ دیواری طرح سنگ یک آلبوم کاغذ دیواری با طرح های سه بعدی که شامل کاغذ دیواری طرح سنگ نیز می باشد. این آلبوم کاغذ دیواری همانطور که از نامش مشخص است کاغذ دیواری محبوب تری دی دوستان است!

خرید کاغذ دیواری تری دی آواتار 3d avatar از اینجا

معماری و دکوراسیون پویانو