جدیدترین مدل کتابخانه که دکوراسیون خانه شما را تکمیل می کند

جدیدترین مدل های کتابخانه

جدیدترین مدل کتابخانه که دکوراسیون خانه شما را تکمیل می کند

جدیدترین مدل کتابخانه ها و طبقات دکوری که تابه حال ندیده اید. برای آنهایی که دیوانه کتاب هستند، دیری نمی پاید که متوجه می شوند دور تا دور آنها را کتاب در برگرفته است بدون اینکه بتوانند جای مشخصی برای آن پیدا کنند. مطمئننا کتابخانه قبلی شما بعد از یک سال گنجایش کتاب های محبوب جدید شما را نخواهند داشت و بی انصافی است که این مهم های ارزشمند را بی سرپناه در گوشه و کنار خانه رها کنید. مگر اینکه عادت داشته باشید کتاب هایی که سابقا خوانده اید را کم کم به دوستانتان اهدا کنید.

اما بعید می دانم ! معمولا کتابخوان ها به کتابها یشان به چشم بچه هایشان نگاه می کنند و بنابراین نظر شما برای یک کتابخانه جدید و شیک که بتواند تمامی کتابهای در حال حاضر و آینده شما را در خود جای دهد چیست ؟ چه بهتر که بتواند علاوه بر جاکتابی ویژگی های دیگر هم داشته باشد. در ادامه با پویانو همراه باشید تا از میان لیست جدیدترین مدل کتابخانه ها آنچه که بیشتر به کار شما می آید را انتخاب کنید و برای کتاب های عزیزتان خانه جدیدی تهیه کنید.

کتابخانه سبک میدسنچری با پایه های بلند

همانقدر که مبلمان ، صندلی ها و میز های پایه بلند کج این روزها سرتاسر دکوراسیون داخلی بسیاری از خانه ها ، فروشگاه ها ، سالن ها را پر کرده اند. کتابخانه های دوست داشتنی ما هم از این قافله عقب نمانده اند و با ترند این روزها خودشان را به روز کرده اند. شاید بد نباشد که حالا صحبت از سبک میدسنچری شد این سبک را مختصری معرفی کنیم سبک میدسنچری در اصل از سبک مدرن رشد کرده و شناخته شده است ، اما از آنجا که در بازار ایران اولین بار است که به این حجم انواع مبلمان در این سبک تولید می شوند به عنوان یک سبک جدید شناخته می شود. این سبک درواقع بازگشت به سبک دهه های 1920 به بعد از جنگ جهانی دوم به وجود آمد که نیاز به وسایل و فرم های جدید در عین کاربردی بودن ودر نتیجه پیشرفت تولید حس می شد.

کتابخانه به سبک میدسنچری مانند مبلمان به همین سبک با پایه های بلند از زمین فاصله می گیرد . برای فضاهای کوچک عالی است چرا که هم سطح زمین را نمی پوشاند و هم اینکه دارای جزئیات فراوان که فضای داخلی اتاق را شلوغ کند نمی باشد. این کتابخانه ها دقیقا همان عملکردی که باید داشته باشند دارند.

 

این مدل البته که یک کتابخانه تمام عیار در این سبک است اما به نظر می آید که به عنوان یک ویترین از وسایل دکوری مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید همانطور می توانید چند منظوره و یا ترکیبی از این دکور استفاده کنید.

یک کتابخانه مد روز دیگر که بسیار جمع و جور است و دارای یک کشوی بزرگ برای قراردادن خرده وسایل ها می باشد. این مدل کتابخانه نیز به خاطر سطوح کم و فرم آزادنه آن می تواند برای فضاهای کوچک عالی باشد.

کتابخانه ای با سه کشو . این همان کتابخانه استانداری هست که همیشه در تصورمان هست . دارای سه کشو کاربردی و تعدادی طبقات که از جنس ام دی اف با روکش چوب ساخته شده است. فرم منحنی صفحات جانبی هنگام اتصال به کشوها کاملا ترکیبی از فرم مدرن مید سنچری را نمایش داده است.

این یک کتابخانه مدرن است که به سبک اسکاندیناوی ، سبک مینیمال ، سبک اکلکتیک و سبک مدرن هماهنگی دارد. همچنین اگر طبقات از سطوح آیننه ای استفاده شوند یک انتخاب خوب برای دکوراسیون سبک آرت دکو نیز می تواند باشد. همانطور که میبینید با خلاقیت در ایجاد طبقات یک فضای بزرگ برای قراردادن وسایل دکوری بزرگ خواهید داشت.

این کتابخانه که هدر قاب فلزی طلایی است با صفحات ام دی اف سفید طبقه بندی شده است . مناسب دکوراسیون داخلی فضاهایی است که با وسایل و اکسسوری های رنگ روشن دکوراسیون شده است.

یک کتابخانه فلزی سبک دیگر که بعضی از قسمتهای آن از ام دی اف باکسی تشکیل شده است. ایده جالب این کتابخانه حضور یک گلدان فلزی برای نگهداری گیاهان در طبقه بالای آن است.

یک کتابخانه هندسی

این کتابخانه هم در نقش تفکیک کننده فضا عمل می کند و هم اینکه برای نگهداری کتاب به صورت افقی ایده جالبی است. این روش بهترین و خلاقانه ترین استفاده برای این راهروی کوچک بوده است. کتاب ها می توانند از دو طرف برداشته شوند. برای راهرو ها و فضاهایی که نیاز به جداسازی بصری دارد از این ایده می توانید استفاده کنید، هر چند که تعداد کتاب های محدودی می توان قرار داد و در عین حال نیاز به نصب و اجرا در فضای مورد نظرتان می باشد.

کتابخانه نردبانی

این ایده برای کتابخانه عالی است. طبقات متعدد و کارآمد در اندازه های مختلف و در عین حال یک حضور یک میز تحریر میان کتابخانه که آن را بیش از پیش کاربردی می کند. در صورتی که قرار نیست از کتابخانه استفاده شود نیز میتوان میز را تا کرد و فضای بیشتری در اختیار داشت.

 

 

 

 

 

جدیدترین مدل کتابخانه

تحریریه پویانو