تغییر دکوراسیون پاییزی با 7 ایده ساده و کاربردی

تغییر دکوراسیون پاییزی با 7 ایده ساده و کاربردی

تغییر دکوراسیون پاییزی : با وجود رنگ‌های بی‌نظیر طبیعت در فصل پاییز، برگ‌های پاییزی، کدو تنبل، انار و چیزهای زیاد دیگری از این قبیل، تغییر دکوراسیون پاییزی بسیار جذاب، دوست داشتنی و پر از تنوع و گوناگونی است. اگر دوست دارید با چند تغییر کوچک و ساده زیبایی‌های پاییز را به منزل خود بیاورید، این ایده‌های بی‌نظیر را از دست ندهید.

قاب های پاییزی

یک راه ساده و تاثیر گذار برای تغییر دکوراسیون پاییزی، اضافه کردن یک یا چند قاب پاییزی به دیوارهای منزل است. اینکه شما یک قاب بزرگ از طبیعت نارنجی پاییز را به دیوار اتاق نشیمن خود می‌آویزید یا ترجیح می‌دهید چند نقاشی و تصویرسازی هنری را در کنار یکدیگر روی دیوار کلاژ کنید بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل شما دارد. آنچه مهم است این است که همه اینها فضای منزل شما را گرم و پاییزی خواهند کرد.

کوسن های پاییزی

اگر مبلمان منزل شما طرح و رنگی ساده دارد، با اضافه کردن چند کوسن با حال و هوای پاییز می‌توانید فضای نشیمن خود کاملا پاییزی کنید. اگر طرفدار سبک‌های ساده و مینیمال هستید کافی است چند کوسن ساده با تم رنگ‌های پاییزی را روی مبلمان خود قرار دهید. اگر مدل‌های پر کار تر و شلوغ تر را می‌پسندید، به دنبال کوسن‌هایی باشید که طرح‌های پاییزی دارند.

اضافه کردن برگ‌های پاییزی به دکوراسیون منزل

 

یکی از بزرگ‌ترین زیبایی‌های پاییز برگ‌های رنگارنگ درختان در این فصل است، پس چرا این زیبایی را به خانه خود نیاوریم؟ می‌توانید با تعدادی برگ پاییزی، چند انار خشک شده و تزیینات پاییزی دیگر، یک سینی دکوراتیو زیبا برای میز ناهارخوری یا مبلمان خود بسازید. می‌توانید یک ریسه از برگ‌های پاییزی مصنوعی زیبا را با یک ریسه نوری ترکیب کنید و ستون، دیوار یا هر فضای دیگری را با آن تزیین کنید. ایده‌های متنوع و زیادی برای استفاده از برگ‌های پاییزی در دکوراسیون منزل وجود دارد که همگی در عین کم هزینه بودن و سادگی، فضای منزل شما بسیار زیبا و چشمگیر خواهند کرد. با توجه به فضای و سبک دکوراسیون منزل خود یک ایده مناسب را اجرا کنید.

ظروف پاییزی

ظروفی که رنگ‌های نارنجی، قرمز و تم پاییزی دارند یا به شکل المان‌های پاییزی هستند یک راهکار ساده و کاربردی برای پاییزی کردن حال و هوای منزل‌اند. می‌توانید از این ظروف استفاده تزیینی کنید یا به صورت روزمره از آنها بهره ببرید.

شمع های پاییزی

با اضافه کردن چند شمع معطر به دکوراسیون منزل خود، دکوراسیون پاییزی خود را تکمیل کنید. شمع‌های نه تنها زیبایی را به دکور منزل اضافه می‌کنند، بلکه با بوی خوشی که دارند فضا را گرم و رمانتیک نشان می‌دهند. می‌توانید از ترکیب شمع و عودهایی با بوی گرم نیز استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون پاییزیرومیزی های پاییزی

اگر مدل و طرح مبلمان و صندلی‌های منزل شما به گونه‌ای است که با تعدادی کوسن رنگی فضا به هم ریخته و شلوغ به نظر می‌رسد یا با کوسن‌های پاییزی هماهنگی بصری ندارد، با انتخاب رومیزی و رانر با تم پاییزی این مساله را حل کنید. در اینجا هم می‌توانید انتخابی مینیمال داشته باشید و از رومیزی‌های ساده با رنگ‌های پاییزی استفاده کنید یا مدل‌ها متنوع و طرح‌داری را انتخاب کنید.

بافت های پاییزی

وقتی به تغییر دکوراسیون منزل خود فکر می‌کنید، بافت را فراموش نکنید. به خصوص اگر دست شما در اضافه کردن رنگ‌های پاییزی به دکوراسیون منزلتان باز نیست، با انتخاب بافت مناسب می‌توانید این موضوع را حل کنید. اضافه کردن اکسسوری‌های از جنس کاموا یک ایده ساده و کاربردی برای اضافه کردن بافت به دکوراسیون پاییزی است. پارچه‌هایی با بافت‌های درشت هم می‌تواند کاربردی باشد.

 

 

 

تغییر دکوراسیون پاییزی

تحریریه پویانو