9 روش برای از بین بردن انرژی های منفی در فنگ شویی

فنگ شویی برای از بین بردن انرژی های منفی

9 روش برای از بین بردن انرژی های منفی در فنگ شویی

زندگی دارای بالا و پایین بسیاری است و ما در لحظات سخت و منفی زندگی، به انرژی مثبت نیاز داریم. به همین دلیل علاوه بر توجه به حال روحی و جسمی خود، زمانی که می خواهیم خانه خود را دکوراسیون کنیم باید به ایجاد فضایی مثبت و آرامش بخش توجه ویژه ای داشته باشیم. فنگ شویی یکی از روش هایی است که می تواند در ایجاد چنین فضایی بسیار کار آمد باشد. فنگ شویی انرژی منفی را از بین برده و انرژی مثبت را جایگزین آن می کند. ما نیز در این مطلب روش هایی برای از بین بردن انرژی های منفی در فنگ شویی را جمع آوری کرده ایم. پس اگر به دنبال خانه ای عاری از انرژی های منفی هستید، با پویانو همراه باشید:

فنگ شویی برای از بین بردن انرژی های منفی

بسیاری از اوقات خانه ای که در آن زندگی می کنیم آینه ای از شخصیت و سبک زندگی ما به شمار می رود. گاهی برای این که در خانه خود احساس راحتی کرده و کیفیت زندگی خود را افزایش دهی، به کمک نیاز خواهیم داشت و فنگ شویی همان چیزی است که می تواند نیاز های ما را برطرف کند.

قبلا بار ها در مورد فلسفه فنگ شویی صحبت کرده ایم؛ فنگ شویی راه حل های کارآمد و تاثیر گذاری را برای ایجاد خانه ای آرامش بخش مطرح می کند. با فنگ شویی می توانید انرژی های منفی را از بین برده و با ایجاد تاثیرات مثبت، محیطی راحت و فرح بخش را برای زندگی خود ایجاد کنید. برخی از تغییرات کوچک می توانند به سادگی فضای خانه را تغییر داده و راحتی شما را افزایش دهند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

فنگ شویی برای از بین بردن انرژی های منفی

  1. اشیاء شکسته در خانه را دور بریزید

فلسفه فنگ شویی بیان می کند که وجود هر نوع وسیله و اشیاء شکسته و یا ترک خورده، بر ایجاد انرژی منفی تاثیر گذار بوده و مانع از جریان یافتن انرژی و تاثیرات مثبت می شود، به همین دلیل باید هر چه سریع تر این نوع اشیاء را دور بریزید. حتی اگر آن ها را تغییر داده و یا سعی کنید آن ها را تعمیر کنید، باز هم تفاوتی نداشته بر اساس فنگ شویی بهترین کار این است که آن را دور ریخته و یا بازیافت کنید. ممکن است این موضوع کمی پیچیده به نظر برسد، اما به طور کلی اگر وسیله ای شکسته و یا به دو نیم تقسیم شده در خانه دارید هر چه سریع تر آن را از محیط زندگی خود خارج کنید.

اشیاء شکسته در خانه را دور بریزید

  1. در دکوراسیون داخلی خانه از جمع کردن اشیاء اضافه و غیر کاربردی دست بکشید!

در بسیاری از ما انسان ها میل جمع کردن و نگه داری از اشیاء مختلف وجود دارد. در حالی که لوازمی که در کمد ها جمع آوری کرده و از آن ها استفاده ای نمی کنیم، می توانند مانع از جریان انرژی مثبت شوند. به همین دلیل، یک خانه مرتب و منظم، فضایی آرامش بخش و راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت. اشیائي که روی هم جمع شده اند را نادیده نگیرید و هرچه سریع تر آن ها را بررسی کرده و اشیاء بدون استفاده را دور ریخته و اشیاء باقی مانده را مرتب کنید.

در دکوراسیون داخلی خانه از جمع کردن اشیاء اضافه و غیر کاربردی دست بکشید

  1. نگه داری از گل صلح در دکور خانه!

گل ها و گیاهان از طرف متخصصان فنگ شویی به عنوان انرژی های تجدید پذیر شناخته می شوند. به همین دلیل گل ها به عنوان بخش مهمی از طراحی داخلی به شمار می روند. گل لی لی که با عنوان گل صلح نیز شناخته می شود، یکی از گل هایی است که می توان از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کرده و مانع از ایجاد انرژی منفی در محیط خانه شد. نگه داری از این گل بسیار ساده بوده، انرژي مثبت را افزایش داده و بسیار زیبا و چشم گیر است.

نگه داری از گل صلح در دکور خانه

  1. نمک برای از بین بردن انرژی های منفی در فنگ شویی !

بر اساس فلسفه فنگ شویی، اگر می خواهید به خانه جدیدی نقل مکان کنید که قبلا در آن افراد دیگری زندگی می کرده اند، در هر گوشه از تمام اتاق ها مقداری نمک بریزید. این ماده آشپزی، انرژی های منفی صاحب خانه های قبلی را به خود جذب کرده و آن را از بین می برد. بعد از 48 ساعت از قرار دادن نمک در گوشه های خانه، آن ها را جمع کرده و دور بریزید. با این روش انرژی های منفی موجود را از بین برده و به جریان انرژي مثبت کمک خواهید کرد.

نمک برای از بین بردن انرژي منفی در فنگ شویی

  1. از آینه های دکوراتیو استفاده کنید

اگر در خانه شما آینه وجود ندارد، اکنون می توانید اقدام به خرید آینه های دکوراتیو کنید. آینه ها می توانند نور را بازتاب داده و فضایی دلباز تر، فرح بخش تر و روشن تر ایجاد کنند. هم چنین آینه ها به مکان عمق بخشیده و باعث می شوند تا اتاق از آن چه که هست بزرگ تر احساس شود.

اما در فنگ شویی محل قرار گیری آینه نیز بسیار اهمیت دارد. توصیه می شود که در مقابل درب ورودی و در اتاق خواب از آینه استفاده نشود، زیرا باعث تغییر انرژي شده و تاثیرات منفی ایجاد می کند. اما در مکانی مانند اتاق نشیمن می توانید از آینه های زیبا بهره برده و با ایجاد بازتاب و نور و درخشش بیشتر، انرژي مثبت را افزایش دهید.

از آینه های دکوراتیو استفاده کنید

  1. سر تخت خواب را به سمت شمال قرار دهید

زمانی که صحبت از خواب و یا کار کردن می شود، سر انسان همیشه باید به سمت شمال قرار داشته باشد. بر اساس فنگ شویی، این موضوع باعث جریان بهتر انرژی می شود، زیرا این جهت با جریان انرژی کیهانی سازگار است. برای ایجاد برخی تغییرات مثبت در خانه می توانید برخی از مبلمان را به سمت شمال قرار داده و جریان انرژی را بهبود ببخشید.

سر تخت خواب را به سمت شمال قرار دهید

  1. به راهروی وردی خانه توجه کنید

برای انرژی های منفی در فنگ شویی و جلوگیری از ورود آن به خانه، کار را با راهروی ورودی آغاز کنید. یک آینه دکوراتیو می تواند در این مکان کارآمد باشد، البته به شرطی که مستقیم در مقابل درب ورودی قرار نداشته باشد. گل های دکوراتیو نیز می توانند ورودی ای زیبا و جذاب ایجاد کنند. گل ها هم باعث افزایش انرژی مثبت شده و هم ظاهر زیباتری به مکان می بخشند. دکوراسیون راهروی ورودی، هم زمانی که خود شما وارد خانه می شوید و هم هنگام ورود مهمان ها، بر روی انرژی افراد تاثیر گذار بوده و هر چه طراحی زیباتر و مناسب تری داشته باشد، به همان اندازه از ورود انرژی های منفی به خانه جلوگیری خواهد کرد.

به راهروی وردی خانه توجه کنید

  1. عود و رایحه های خوشبو در منزل

یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن انرژی منفی خانه، استفاده از رایحه های معطر و خوشبو است. عطر ها و رایحه های خوش بو هم باعث افزایش انرژي مثبت شده و هم تاثیر آرامش بخشی دارند. برای افرادی که علاقه مند به استفاده از عود هستند، تنوع بسیار و رایحه های متنوعی وجود دارند. استفاده از شمع های زیبای معطر و عود همراه با جا عودی های دکوراتیو، علاوه بر انرژي مثبت، بر زیبایی محیط نیز تاثیر گذار خواهند بود.

عود و رایحه های خوشبو در منزل

  1. تمیز کاری روزانه خانه

برای از بین بردن انرژی های منفی در فنگ شویی ، لازم است که به طور مرتب خانه را تمیز کنید. این موضوع در فنگ شویی اهمیت بسیاری داشته و باعث ایجاد فضایی تمیز و فرح بخش می شود. تمیز کردن سرویس بهداشتی، شستن ظرف های کثیف، تمیز کردن شیشه ها و کفپوش و سایر تمیز کاری های روتین روزانه را نباید پشت گوش انداخته و باید به طور مرتب محیط زندگی خود را تمیز کنید.

هم چنین فراموش نکنید که در فواصل مشخص هوای خانه را به طور کامل تهویه کنید. برای این منظور می توانید تمام پنجره های موجود در خانه را برای دقایقی باز کرده و به چرخش هوا و ورود هوای تازه به داخل خانه کمک کنید. این روش در از بین بردن انرژی های منفی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تمیز کاری روزانه خانه