اصول دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

اصول دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

طراحی داخلی فضاهای اداری و فضاهای مربوط به مشاغلی که در آن ها ارتباط مستقیم با مشتری مطرح است، اهمیت زیادی دارد. آژانس های هواپیمایی نیز از این جمله فضاها می باشند. فرض کنید که قصد سفر کرده و به دو آژانس هواپیمایی در شهر خود سر زده اید. یکی از آن ها دکوراسیون و طراحی قدیمی، نورپردازی ضعیف و فضاها، کانترهای نامرتب که در کنار هم قرار گرفته اند و بخش مشاوره شلوغ و پر سر و صدا دارد و دیگری دکوراسیونی زیبا و جذاب، نورپردازی هوشمندانه و مناسب، کانترهایی با طراحی مدرن و اتاق های مجزا با مبلمان راحت و فضای مرتب دارد. شما خدمات سفر خود را به کدام یک از آن ها می سپارید؟ در اولین نگاه، کدام یک از آن ها توجهتان را جلب می کند؟ طبیعتا آژانسی که طراحی داخلی مناسب دارد. بنابراین، دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی روی جلب نظر مشتریان تاثیر زیادی دارد. نیز پویانو قرار است در این مطلب به همین موضوع بپردازد و نکات آن را با شما به اشتراک بگذارد.

طراحی آژانس هواپیمایی

ابتدا به این موضوع می پردازیم که یک آژانس هواپیمایی، نیازمند چه ریز فضاهایی می باشد. به این شکل، می توانیم برای هر فضا با توجه به کاربردی که دارد، دکوراسیون مناسبی در نظر بگیریم.

باید توجه کرد که در محیط آژانس هواپیمایی، باید فضایی برای انتظار و کانترهایی برای پاسخگویی به مشتریان طراحی گردند. در ضمن، جذابیت های دکوراسیون و پویایی فضا سبب می شود مشتریان به خوبی با محیط ارتباط برقرار کنند.

یک آژانس هواپیمایی، کانترهایی برای فروش بلیط و تورهای داخلی و خارجی، اتاق مدیریت و فضاهای جانبی را در بر می گیرد.

طراحی داخلی آژانس هواپیمایی

اگر محیط آژانس هواپیمایی شما به اندازه کافی بزرگ باشد، می توانید دکوراسیون را به صورت باز طراحی کنید. مزیت این نوع طراحی برای شما این است که وقتی مشتری به آژانس شما مراجعه می نماید، می توانید در یک فضای راحت با او ملاقات نمایید. اما اگر فضای آژانس شما به اندازه کافی برای اجرای دکوراسیون باز بزرگ نباشد، دستتان کمی بسته می شود و باید محتاطانه تر طراحی کنید.

دکوراسیون آژانس هواپیمایی قرمز و سفید

بیش تر آژانس های مسافرتی، خدماتی چون مشاوره، زمانبندی سفر و برنامه ریزی آن را به مشتری های خود ارائه می دهند. در دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی باید فضای مخصوصی برای مشاوره متخصصین آژانس با مشتری ها در نظر گرفته شود. این فضا را می توان با قرار دادن چند صندلی در سمت دیگر کانتر به وجود آورد. می توان یک اتاق خاص و وابسته به فضای دفتر کار را با طراحی مجزا به این منظور در نظر گرفت. حتی می توان مشابه این فضا را با چیدمان مبلمان نیز تعریف کرد.

دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

وجود یک فضای نشیمن برای مشاوره های گروهی و نیز کاربرد در نقش سالن انتظار هم می تواند برای آژانس های هواپیمایی مفید باشد. نکته دیگری که در طراحی داخلی آژانس هواپیمایی اهمیت دارد، توجه به رنگ های مورد استفاده است. به کار بردن رنگ های جذاب که در تناسب با هم قرار دارند، نقش مهمی در زیبا به نظر رسیدن آژانس دارد. باید رنگ های منتخب برای دیوارها و کفپوش ها با رنگ مبلمان در هماهنگی باشند.

دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی طلایی

 

آخرین مورد در طراحی و چیدمان آژانس های هواپیمایی نیز توجه به اهمیت انتخاب وسایل و مبلمان فضاست. این کار باید با توجه به مقدار فضای موجود انجام شود. به کار بردن مبلمان جمع و جور و چیدمان صحیح آن ها در طراحی داخلی و چیدمان آژانس های کوچک، خیلی مهم است.

پوستر دیواری آژانس هوایی

دیگر بخشی که در این زمینه مهم است، نورپردازی فضای داخل آژانس می باشد. استفاده از روش های مدرن نورپردازی می تواند دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی را تکمیل کند. به کار بردن نور مخفی از ایده هایی است که می تواند جذابیت بالایی به فضا دهد.

دکوراسیون آژانس مسافرتی

میز اجتماعات در آژانس هواپیمایی

طراحی داخلی آژانس مسافرتی

طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی

طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی