20 اتاق خواب نوجوانان پسر به عنوان فضای کار و مطالعه مبتکرانه

20 اتاق خواب نوجوانان پسر به عنوان فضای کار و مطالعه مبتکرانه

اتاق خواب نوجوانان پسر ؛ نوجوانان چه دختر و چه پسر تجربه قرار دادن چیزهای جدید در اتاق خواب خود را دوست دارند. آن ها تمایل دارند که همه چیز حتی فضای کار مطالعه را در اتاق خواب خود داشته باشند.

اگر شما هم در حال فکر کردن درباره نحوه قرار دادن یک فضای کار و مطالعه در اتاق پسر نوجوان خود هستید، ما به شما چند ایده پیشنهاد می‌دهیم. در بیشتر این ایده‌ها فضای کمی اشغال شده و طراحی زیبایی نیز دارند.

ما قبلا ایده‌های شیکی برای فضای کار مخصوص خانم‌ها و دختران نشان داده ایم و در این مقاله قصد داریم فضاهای کاری مناسب پسران را به نمایش بگذاریم. به تصاویر زیر نگاه کنید. آن ها مطمئنا درباره نحوه طراحی فضای کاری ایده‌هایی در ذهن تان ایجاد خواهند کرد.

فضای مطالعه نوجوان در طرح سیاه و سفید

یک پسر نوجوان قطعا دوست دارد در چنین فضایی که شامل رنگ های سیاه و سفید و فضاهای ذخیره سازی کافی می‌باشد به مطالعه و فعالیت بپردازد.

میز تحریر اتاق پسر جوان

یک میز تحریر طویل در این اتاق خواب استفاده شده است. پوستر فیلم‌هایی که روی دیوار نصب شده اند جلوه اتاق را پرآب و تاب کرده اند.

سفارشی کردن یک میز تحریر ساده سه پایه

فضای مناسبی برای کار، خیال پردازی و مطالعه دست و پا کنید و از چنین میز تحریر چوبی دارای پایه‌های فلزی سه تایی استفاده کنید.

 

یک اتاق خواب مشترک بین دو پسر که دارای کمدهایی در زیر تخت و فضای کار و مطالعه در بین دو تخت می‌باشد. آیا این طرح شگفت انگیزی ندارد؟

فضای کاری در رنگ ارغوانی سیر

فضای کاری برای یک پسر جوان که در بالای میز آن شلف‌هایی وجود دارد و کنار آن مبلی قرار گرفته که نه تنها مکان خوبی برای استراحت کردن می‌باشد بلکه در زیر آن کشوهایی برای نگهداری وسایل تعبیه شده است.

اتاق همیشه پویا برای نوجوان

در این جا تخت دو طبقه‌ای را مشاهده می‌کنید که از قسمت پایین آن به عنوان میز تحریر استفاده شده است. با نگاه کردن به این پوسترها به سادگی می‌توانید تشخیص دهید که این اتاق متعلق به یک پسر نوجوان است.

اتاق پسر نوجوان

بخش مطالعه و کار از فضای خواب توسط یک نیم طبقه از هم جدا شده است. در این اتاق از مبلمان چوبی استفاده شده تا جلوه ای الهام گرفته از طبیعت داشته باشد.

اتاق خواب نوجوانان پسر
اتاق خواب نوجوانان پسر

اگر از این روش استفاده کنید فضای کوچک اتاق خواب بزرگ دیده می‌شود. یعنی از میز دیواری کوچک در کنار تخت تنها استفاده کنید.

اتاق خوابی با تم موزیک

رنگ بژ و سفید در این اتاق نوجوان با تم موزیک به زیبایی ترکیب شده اند. در گوشه این اتاق میز تحریر کوچکی برای استفاده بهینه از فضای اتاق قرار داده شده است.

مبلمان اتاق خواب پسر جوان

نگاهی به این اتاق خواب بیندازید آن گاه با توجه به لوازم مربوط به موسیقی، ورزش، مدرسه و غیره متوجه می‌شوید که این اتاق متعلق به فردی پویا و فعال می‌باشد. میز تحریر این جا به سادگی با دو استند در پشت خود ساخته شده و فضای جلوی آن باز گذاشته شده است.

اتاق خواب های با تم پرچم نیز ایده های خوبی هستند. این صرفا یکی از طرح‌هایی است که در آن میز کار در زیر تخت قرار گرفته شده است.

میز تحریر مدرن

آبی احتمالا رنگ مورد علاقه صاحب این اتاق است. میزها، کابینت‌ها و شلف‌ها همگی از خطوط صاف و منحنی ساخته شده اند که در کنار هم جلوه ای خاص و مدرن پدید آورده اند.

فضای کار سبز و بژ

با اضافه کردن میز به انتهای تخت از حداکثر فضای اتاق بهره مند شوید. در این جا نور طبیعی از پنجره وارد اتاق می‌گردد که باعث می‌شود تا پسر نوجوان انگیزه بیشتری برای کار و مطالعه در آن پیدا کند.

میز مطالعه بزرگ و جادار

جزئیات سبک رترو را با دستگیره‌های برنزی کشوها و نگهدارنده های برچسب به اتاق خواب نوجوان خود اضافه کنید تا میز تحریر جادار و مبتکرانه‌ای داشته باشید.

اتاق خواب نوجوانان پسر
اتاق خواب نوجوانان پسر

میز تحریر ساده ای به دیوار متصل شده اما در صورت نیاز به راحتی قابل جابه جایی و تنظیم می‌باشد. این اتاق خواب بین دو پسر مشترک است.

فضای کار و مطالعه برای نوجوان

این اتاق خواب فوق العاده راحت به نظر می‌رسد مگرنه؟ این به خاطر جلوه فرش سبز در کنار سقف سفید رنگ می‌باشد. میز تحریر موجود در این اتاق به اندازه کافی طویل هست که برای استفاده دو نوجوان نیز مناسب باشد.

اتاق خواب نوجوانان پسر
اتاق خواب نوجوانان پسر

اتاق نوجوان

اگر فکر می‌کنید که این اتاق صرفا جایی برای نشستن و استراحت کردن است در اشتباه هستید. نگاهی به میز تحریر کنار پنجره بیندازید. میز کم جایی که در نزدیک پنجره قرار داده شده است جای خوبی برای کار و مطالعه در حین نظاره به مناظر پشت پنجره می‌باشد.

اتاق کار نوجوان با تم سفر و اکتشاف

اگر پسر نوجوان شما عاشق جغرافیا و سفر است، این اتاق کار برای او ایده آل است.

فضای کار نوجوان با نمای خاص

این اتاق همزمان هم مدرن است و هم مینیمال. در آن صرفا از یک میز تحریر ساده استفاده شده است، اما به شلف ها نیز نگاهی بیندازید! شلف ها، صندلی ها و کابینت های طراحی شده با الگوهای خاص، ویژگی متمایزی به این اتاق داده اند.

اتاق خواب نوجوانان پسر
اتاق خواب نوجوانان پسر

اتاقی با تم دانشمند

در و دیوار این اتاق مملو از علامت های مربوط به علوم نظیر ملکول های شیمیایی و پوسترهای دیواری مربوط به ملکلول ها می‌باشد.

زمانی که بخواهیم اتاق ها را از نظر سبک بررسی کنیم اتاق پسرها به اندازه دخترها فانتزی نیست اما همچنان طرح های خوبی دارد که شما در بالا آن ها را مشاهده کردید.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover