دلایلی برای نو کردن رخت خواب های تان در اتاق خواب

سایت پویانو-تخت خواب در دکوراسیون داخلی

دلایلی برای نو کردن رخت خواب های تان در اتاق خواب

هزینه کردن برای رخت خواب و روتختی ها ی نو احساسات خوشی برای شما به ارمغان می آورد. آن ها نه تنها یکی از راه های سریع و ارزان برای عوض کردن نما و جلوه ی اتاق خواب تان هستند بلکه باعث می شوند خواب راحت تری داشته باشید. اکثر ما همچنان از ملاحفه هایی استفاده می کنیم که زبر، رنگ مرده و نخ نما شده اند که قبلا ظاهر بهتری نسبت به الان داشتند. پس بیایید دستی بجنبانید و ملاحفه هایتان را نو کنید. نوکردن رخت خواب ها همچنین باعث تقویت روحیه ی شما در صبح هنگام برخواستن از خواب می شود.
سایت پویانو-تخت خواب در دکوراسیون داخلی
به کاربردن طرح ها و نقش ها: برای اغلب ما ملاحفه های سفید یک دست، یک انتخاب معمول و همیشگی است. اگر می خواهید به دنیای طرح ها و نقوش قدم بگذارید تغییر کالای خواب تان راهی ساده برای این کار است.
در این جا با قرار دادن روبالشی ها و ملاحفه ی نقش دار پای طرح و الگو را در دکوراسیون این اتاق باز کرده ایم که در زمینه ای با لحاف سفید و بالشت های ساده و روتختی، تن زیبایی ایجاد کرده است. ترکیب رنگی لطیف و آبی خاکستری آن آرامش خاصی ایجاد می کند.
سایت پویانو-تخت خواب در دکوراسیون داخلی
امتحان کردن رنگ ها. یک روتختی شیک با رنگی روشن و خیره کننده یک روش کم هزینه و کم ریسک برای تغییر جلوه ی دکوراسیون اتاق خواب تان است. اگر شما آن را دوست نداشتید به راحتی می توانید آن را بردارید. چنان که در عکس می بینید این روتختی طلایی رنگ به شدت باعث زیبایی و گرمی فضای اتاق شده است.
چرا نباید چند روتختی رنگی بگیریم و آن ها را مطابق با سلیقه ی خودمان به کار ببریم.

سایت پویانو-تخت خواب در دکوراسیون داخلی
سایت پویانو-روتختی مناسب در دکوراسیون داخلی

به کاربردن رنگ صورتی. رنگ صورتی برای اتاق خواب فقط مختص شاهزاده کوچولوهای 5 ساله نیست. نقش رزهای لطیف، خوشایند و محبوب هستند و جلوه ی تازه و فرخ بخشی ایجاد می کنند که می توانند برای روبالشی ها و پتوها و یا روتختی ها استفاده شوند.
در این جا نوارهای راه راه روتختی و طرح غباری آن یک نمای امروزی و شیک ایجاد می کند. صورتی همچنین با دیوارهای خاکستری خوب ست می شوند، که این ترکیب می تواند یک طرح آرامبخش و صمیمی برای فضای اتاق خواب ایجاد کند.
سایت پویانو-تخت خواب در دکوراسیون داخلی
با حس تازگی و طراوت از خوابتان برخیزید. تحقیقات نشان داده است که ما خواب راحت تری داریم وقتی که رخت خواب هایمان راحت و تمیز باشند. بهترین رخت خواب ها آن هایی هستند که ما در آن راحت باشیم – که پوشش رخت خواب تان نقش مهمی را در آن ایفا می کند. بنابراین روتختی تان را به مدلی که در آن راحت هستید تغییر دهید. چنان چه در عکس مشاهده می کنید این رخت خواب راه راه ساده واقعاً روح بخش و جذاب به نظر می رسد.
سایت پویانو-تخت خواب در دکوراسیون داخلی
از پارچه کتان استفاده کنید.
ملاحفه های سفید کتان ضخیم یکی از لذت های ساده ی زندگی هستند. آن ها هزینه زیادی ندارند همچنین شما می توانید آن ها را از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. برای یک احساس بهتر، شما باید پارچه ای را انتخاب کنید که تراکم نخ آن بالای 200 باشد که به معنی وجود 200 تار نخ در واحد اینچ می باشد. اگر می خواهید که ملافه تان حالت شل و افتاده نداشته باشد از آهار استفاده کنید. یا اگر می خواهید ملافه تان نرم و لطیف تر باشد از ساتن استفاده کنید. کتان های مصری اکثرا کیفیت بهتری دارند.
در این جا بازتاب رنگ آبی ملایم، کاغذ دیواری و بالین تخت یک تضاد لطیف با ملاحفه کتان ایجاد کرده است و روبالشی های حاشیه دار یک نمای مجلل هتلی به وجود آورده اند.
سایت پویانو-تخت خواب در دکوراسیون داخلی
ایجاد یک تغییر موثر در اتاق خواب کوچک. اگر شما اتاق کوچکی دارید و نمی خواهید لوازم یا جزئیات زیادی در آن قرار دهید. اما یک روتختی چشم گیر می تواند تفاوت قابل توجهی در اتاق تان ایجاد کند. در این اتاق ساده و جمع و جور روتختی با رنگ درخشان و اشکال هندسی اش حداکثر تاثیر را با کمترین زحمت در دکوراسیون ایجاد کرده است.

منبع: Houzz

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو | سجادی

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

ایده های زیبا برای آراستن تخت خواب

طراحی تخت خواب

اتاق خواب های مجلل و دیوارهایی با جزییات بی نظیر

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید