دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری

دکوراسیون پویانو-دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری

دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری

با توجه به سلیقه،  هنرشناسی و اخلاق هنر دوستانه  هر فرد می توان اورا درشراطی قرار داد که در هر ساعت از دیدن فضای هنری لذت ببرد و بیشتر به هنر نزدیک شود.ما برای این کاربه او پیشنهاد میدهیم ، خانه خود را  به یک گالری هنری تبدیل کند.از این طریق خانه او بسیار رویایی وشگفت انگیز خواهد شد ونشان خواهد داد که این خانه به یک هنرمند تعلق دارد نه به یک صاحب فروشگاه لوازم دکوراتیو و لوکس.

برای به وجود آوردن این فضای هنری ما چندین روش را برای دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری شما پیشنهاد میدهیم. با پویانو همراه باشید:

دکوراسیون کهنه

دکورهای پر زرق و برق همیشه چشم نواز هستند.اما گاهی دکورهای قدیمی و نچندان نو و زنگار گرفته جذابیت بیشتری را می تواند به خود اختصاص دهد.و باعث میشود افراد دلشان  ساعات بیشتری را در همچنین مکانی سپری کنند.

اگر قرار است یک فضای پذیرایی را به این شکل طراحی کنیم، فریم بندی رو دیوار یکی از بهترین گزینه ها است که تاثیر بسزایی بر روی طراحی دلخواه ما دارد.ترکیب این دیوار ها بافریم های کهنه و قدیمی با آیینه های زنگار گرفته هم می تواند به شگفت انگیز شدن فضای پذیرایی کمک کند.

استفاده از عناصری مانند آیینه ای با خطوط منحنی ،گچ بری قدیمی، مجسمه وحتی لوازم نورپردازی قدیمی و هنری برای این فضا بسیار موثر است.

گاهی به کار گیری  المان های  بسیار قدیمی مانند قاب عکس ، ظرف و یا شمعدانی از جنس نقره  که یاد آور دوران های گذشته است روحیه هنرمندانه این فضا را دو چندان می کند.

برای گرد آوری یک اتاق زیبا، به تهیه کردن وسایل گران قیمت و بسیار شیک نیازی نیست. زیرا وجود بافت ها و رنگ های متنوع یکی از  شرایط  این خانه هنری است.

برای مثال در یک اتاق غذا خوری نیازی به یک دست بودن صندلی ها با میز نداریم یا حتی می توان از چهار پایه های قدیمی استفاده کرد. به جای یک لوستر شیک می توان از تعدادی لامپ ساده استفاده کنیم.

برای داشتن این این دکور کانتری ، بهتر است از ورود نورهای طبیعی جلو گیری نکنیم.اگر امکان ورود نور طبیعی به فضا را نداریم چه خوب است از نورهای آفتابی استفاده کنیم که نور آفتابی بر روی دیوار،خود تداعی کننده نور طبیعی است.

دکوراسیون پویانو-دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری
دکوراسیون پویانو-دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری

 

المان های مفهومی

در فرهنگ و سرزمین های مختلف عناصری وجود دارد که خود به تنهایی نمادی از یک ویژگی و فعل است.برای مثال جغد در بسیاری از فرهنگ ها نماد افرد عالم و علم و دانایی است.

اگر ما به توانیم از این المان ها  در کالبد یک عنصر هنری برای نشان دادن و معرفی کردن کاربری دقیق فضا استفاده کنیم ،فضای خود را بیشتر به یک هنر کده نزدیک کرده ایم که از نظر هنری رضایت بخش است.

برای مثال قرار دادن یک جغد در کالبد یک مجسمه دست ساز ،یک تابلو نقاشی زیبا یا یک تندیس در کنار قفسه های کتاب ، می توانید از این شیوه استفاده کنید.

دکوراسیون پویانو-دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری
دکوراسیون پویانو-دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری

استفاده از هنر مینیمال در دکوراسیون

برای ایجاد فضای مینیمال نیاز به اینکه بخواهیم برای آن مدت ها فکر کنیم نداریم.اگر شما چیدمان خود را انجام بدهید و سپس دو یا سه عنصر مینیمال به ترکیب خود اضافه کنید ، این عناصر ویژگی خود رابه خوبی به نمایش خواهند گذاشت و شما به خودی خود به آن فضای مینیمال دلخواه می رسید.

دکوراسیون پویانو-دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری
دکوراسیون پویانو-دکوراسیون داخلی خانه، گالری هنری

اگر به فضاهای خلوت با خطوط ساده و منظم علاقه مند هستید ، مکتب مینیمال برای شما بهترین گزینه است.

ویژگی هنر مینیمال این است که ، در بیشتر فضا ها با هر امکاناتی می توان آن را اجرا کرد.

با کمک هنر مینیمال به خانه خودن رنگ بدهید و از اشکال هندسی بیشتر استفاده کنید.

ما می توانیم عناصری که دارای این هنر هستند را از گالری های مختلف به راحتی تهیه کنیم. و یا اگر نمی توانیم هزینه زیادی بپردازیم ، هیچ جای نگرانی نسیت . در این  مواقع باید خودمان دست به کار شویم و این عناصر را به راحتی با سلیقه خود درست کنیم.

برای مثال یه قطعه تخته چوب را برداریم و با هنرو سلیقه خود طرح های ساده را روی آن اجرا کنیم.

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو |جعفری

مطالب مرتبط:

سبک التقاطی

سبک پریمیتیو primitive در معماری و دکوراسیون داخلی

طریقه ی صحیح نصب تابلو در خانه