۲۰ اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی

۲۰ اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی

پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی ؛ رنگ صورتی همواره به عنوان یک رنگ دخترانه شناخته شده است همانطور که رنگ آبی را به عنوان یک رنگ پسرانه میشناسند. از نظر برخی این دسته‌بندیها و تلقین‌ها صرفا جنبه‌ی بازاریابی و تجاری دارند اما به عقیده‌ی عده‌ای دیگر اینها نتیجه شواهد علمی است که میگوید زن‌ها ذاتا جذب طیف قرمز و مردها جذب طیف های سبز-آبی میشوند. به هر حال از هر دیدگاهی که نگاه کنید صورتی رنگی است جذاب و لطیف و با احساس. اما با نگاهی به طراحی‌های داخلی زیر در مییابیم که صورتی صرفا مخصوص اتاق خواب های دخترانه نیست…
در حالی که صورتی به هیچ وجه رنگ خنثی‌ای نیست تطبیق‌پذیری خارق‌العاده‌ای در ترکیب با سایر رنگها از طیف‌های آبی گرفته تا سبز و قرمز و زرد دارد. طیف‌های گسترده‌ی صورتی کار را بسیار ساده‌تر میکنند و به شما این امکان را می‌دهند تا از آنها در نشیمن‌های متخلف با استایل‌ها و تم‌های متنوع استفاده کنید.
طیف‌های رنگ صورتی
صورتی از جمله رنگ‌هایی است که در طیف گسترده و طیف‌های متنوع و مسحور کننده‌ای وجود دارد، از طیف هایی که بیشتر به سمت بنفش تمایل دارند گرفته تا طیف‌های روشنی که میتوان آنها را با سایه‌های زرد ترکیب کرد. گرچه در تمام تبلیغات رسانه ها همیشه از ترکیب رنگ‌های یک طیف استفاده می‌شود اما شما می‌توانید با دقت و احتیاط لازم ترکیب رنگ‌های مختلف را با هم امتحان کنید تا بهترینشان را بدست بیاورید. رنگ‌های صورتی مرجانی و طیف‌های مداد رنگی میتوانند جایگزین رنگ سفید نشمین شوند و پس زمینه‌ای ایجاد کنند که به اندازه‌ی کافی خنثی هست و در عین حال جذاب و درخشان. رنگ‌های تندتر صورتی با حفظ اعتدال به فضا کلاس خاصی میبخشند.
1

2

3

 

5

6

دکور مناسب
مسلما نقاشی کردن تنها راه زندگی بخشیدن به محوطه نشمین شما نیست بلکه طراحی دکوراسیون صورتی هم می‌تواند فضای خانه را شاداب و جذاب کند و در عین حال رنگ پس زمینه را هم در حالت خنثی نگه دارد. فرش‌ها و قالیچه‌های رنگین بهترین راه برای شروع داشتن یک دکور صورتی است چرا که می‌توانند بزرگترین تاثیر بصری را داشته باشند. به همراه آنها بالشتک‌ها و کوسن‌های صورتی رنگ را نیز اضافه کنید همچنین تعدادی وسایل تزئینی و نقاشی‌های هنری با همین سایه روشن در اطراف خانه می‌توانند این فضای خارق العاده را تکمیل کنند.

6
7
اگر می‌توانید یک کاناپه یا صندلی صورتی زیبا به دکورتان اضافه کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. به خاطر داشته باشید که ما از صورتی فقط به عنوان یک سایه روشن در پس زمینه‌ی کار استفاده نمی‌کنیم بلکه طراحی داخلی را کاملا بر پایه آن گذاشته‌ایم، البته در این جا بدون رنگ آمیزی دیوارها به رنگ صورتی. پس از اتمام کار اتاق نشیمن تان برقی از طیف صورتی خواهد داشت.

8
9
تلفیق و تضاد
اگر شما از تلفیق دو رنگ سورمه‌ای و صورتی در عکس زیر خوشتان نمی‌آید می‌توانید رنگ‌های سبز، زرد، آبی و حتی نارنجی را امتحان کنید تا فضایی شاداب و جذاب و متفاوت ایجاد کنید. اگر می‌خواهید از رنگ‌های بیشتری استفاده کنید بهتر است طیف‌های روشن‌تر را با طیفهای خنثی ترکیب کنید تا مطمئن شوید که تمامی رنگها در این استایل به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند، در غیر این صورت فضا بسیار بی نظم و آشفته به نظر خواهد رسید و برای شما نیز آرامش بخش نخواهد بود.

11

اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی
اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی
اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی
اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی
اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی
اتاق پذیرایی کلاسیک و شاد با تم رنگ صورتی

14

تزيئنات جذاب

اگر زیاد مایل به داشتن دکوری تمام صورتی نیستید پس ما به شما پیشنهاد میکنیم از دکوری ها و تزئینات صورتی رنگ بهره ببرید. مثلا یک تابلوی صورتی شروع خوبی است اما شما می‌توانید از وسایل دیگری هم استفاده کنید مثلا کاناپه صورتی، پرده های صورتی و یا حتی از گلدانها و میز عسلی‌های صورتی رنگ شاد استفاده کنید.

تحریریه پویانو| نزاکتی