گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی

گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی

چگونه گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی وارد کنیم و فضای خود را شاداب‌تر و سرزنده‌تر کنیم؟ با آپارتمان نشینی و از دست رفتن حیاط‌های دلخواه در خانه‌های قدیمی جای گل‌ها و گیاهان در زندگی و لذا مراقبت از آن‌ها در زندگی شهری خالی شد. اما امروزه خوشبختانه گل‌ها و گیاهان دوباره جای خود را در میان زندگی باز کرده‌اند و مردم سعی میکنند در تراس و بالکن‌های کوچک خود و یا در منزل هر چند کم اما از تعدادی گل مراقبت کنند. گل‌ها علاوه بر حس طراوت و زیبایی که با خود به همراه می‌آورند میتوانند یک عنصر مهم دکوراسیون باشند اگر در منزل نگهداری شوند. با پویانو برای پیدا کردن یک جای مناسب در دکوراسیون برای گل و گیاهان در منزل همراه باشید:

ببینید که چگونه این گلدان کوچک گل بلندی، بافت ، رنگ و طراوت را وارد این آشپزخانه کرده است.

گلدان‌ها به ویژه برای گوشه‌های سالن و قسمت‌هایی از خانه که خالی مانده‌اند انتخاب بسیار خوبی هستند. زمانی که مبلمان را چیده اید و یک کنج خالی مانده است جایگزین بهتر برای مثلا یک آباژور میتواند یک گلدان گل زیبا با برگ‌های بلند باشد. برای چنین فضایی از گلدان بزرگتر و با پایه‌ای بلند تر استفاده کنید. برگ‌های بلند گیاه را کوتاه نکنید و اجازه دهید گیاه در کنج سالن شما به زیبایی به چشم بیاید.

گلدان‌های کوچک دلخواه خودتان را درست کنید. نگهداری از گل‌های کوچک شما را برای مراقبت و نگهداری از زیبایی و طراوت آن‌ها ترغیب میکند. شما میتوانید با کمی خلاقیت گلدان‌های دلخواه خودتان را بسازید و از گیاهان کوچکتان در گلدان زیبای دستساز خودتان نگهداری کنید. این روزها افراد زیادی از گیاهان کوچک کاکتوس در خانه نگهداری میکنند. برایشان گلدان‌های کوچک درست کنید و باغچه خودتان را داشته باشید.

در استفاده از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی هیچ محدودیتی نیست چرا که آن‌ها حس زندگی را به خانه شما می‌آورند. صاحب این خانه از تعداد زیادی گیاهان سبز در نشیمن خود نگهداری میکند چرا که عقیده دارد گیاهان به او احساس زندگی و آرامش میبخشند و محیط زندگی را با نشاط تر میکنند.

با گیاهان وسایل دکوراتیو بسازید. شیشه‌های خالی را جمع آوری کنید و با آن‌ها یک کاردستی برای تزئین دیوار بسازید و آن را در دیوار اتاق یا آشپزخانه نصب کنید و یک دیوار سبز با گیاهانتان داشته باشید.

یک کنج خالی کنار یک کمد یا در جایی در خانه‌تان به وجود آمده و نمیدانید چگونه آن را پر کنید؟ یک گیاه سبز با یک گلدان رنگی بزرگ همان چیزی است که شما برای تکمیل کردن پازل خود به آن احتیاج دارید تا جایی خالی را پر کنید و دیوار را از سفیدی خالص نجات دهید و به آن چیزی اضافه کرده باشید.

این شیشه‌های کوچک زیبا و ساده هستند و یک شی دکوراتیو خلاقانه برای قرار دادن روی هر میزی. اینها یک لنداسکیپ در سایز کوچک هستند که میتوانید آن را بسازید و روی میز تحریر در اتاق خود ، میز کار و یا میز صبحانه قرار دهید تا همیشه مقابل چشمتان باشند.

گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلیحمام نیز محل مناسبی برای قرار دادن یک گیاه طبیعی است اما باید مراقب باشید که گیاه احتیاج به نور زیاد و مستقیم نداشته باشد و رطوبت را نیز تحمل کند. برای حمام اتاق مستر یک گلدان زیبا تهیه کنید تا فضایی شبیه اسپا برای خودتان خلق کنید.

به گلدان‌ها به عنوان عناصر دکوراتیو نگاه کنید و از آن‌ها براس اجزای دکوراسیون داخلی منزلتان استفاده کنید. به عنوان مثال یک جفت گلدان شبیه تهیه کنید و در دو سمت یک آیینه بالای شومینه نگهداری کنید.

 

 

 

گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی

گرداوری در تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: goodhousekeeping