گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب شیک و مدرن

گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب شیک

گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب شیک و مدرن

 

طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب ؛ دیزاین اتاق خواب یک پروژه لذت بخش و سرگرم کننده است. اتاق خواب‌های مدرن شخصیت و سبک زندگی صاحبان شان را بازتاب می‌دهند و فضای راحتی برای استراحت و تجدید قوا می‌سازند. به علاوه وجود آن‌ها ارزش آپارتمان ها و خانه ها را بالا می‌برد.

در پست امروز آخرین ایده‌ها و گرایش های 2017 در طراحی اتاق خواب را بررسی می‌کنیم. با نگاه کردن به این لیست با ایده‌های طراحی اتاق خواب در سال 2017 آشنا می‌شوید و می‌توانید دکوراسیون خود را مطابق مد روز تغییر دهید.

در ادامه با پویانو همراه باشید.

گرایش‌های سال 2017 برای طراحی اتاق خواب

1-پالت رنگ خنثی

رنگ های خنثی محیط آرامش بخش و راحتی برای یک محیط ایجاد می‌کنند. رنگ های خنثی برای اتاق هایی که آرامش و سکوت در آن ها مورد نیاز است عالی می‌باشد. رنگ های سیاه، تن های خاکستری کمرنگ و سفید کمک می‌کنند تا انرژی بدن تان را در طول خواب بازیابید و با رفع خستگی کامل از خواب برخیزید. به علاوه پالت رنگی خنثی برای دکوراسیون چیدن اتاق خواب با رنگ‌های تاکیدی شاداب نیز ایده آل است.

2-تلفیقی از سبک‌ها

تلفیق سبک کلاسیک و معاصر، رترو و مدرن خانه‌ای با طراحی داخلی رویایی می‌سازد که سبک مدرن دیزاین‌های اتاق خواب سال 2017 را توصیف می‌کند.

گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک
گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک

3-طراحی داخلی چندمنظوره

دیزاین اتاق خواب‌های کوچک با مبلمان چند منظوره و کم جا به فضای منعطف تر، ارگونومیک و راحت تر تبدیل می‌شود.

4-ایده های بکر

ایده‌های بکر طراحی می‌توانند به مرکز توجه اتاق تبدیل شده و به اتاق خواب با دیزاین 2017 کاراکتر اضافه کنند.

5-سبک مینیمالیستی

یک اتاق منظم و بدون به هم‌ریختگی به سبک مینیمالیست با مبلمان لوکس و تزئینات فاخر ترکیب شده و یکی از گرایش‌های مدرن برای اتاق خواب را ارائه می‌کند.

6-راحتی و آسایش بی نهایت سبک کلاسیک

راحتی و آسایش سبک کلاسیک و دکوری‌های زیبای وینتیج باعث زیبایی یک اتاق می‌شوند که این سبک طراحی از هتل‌های لوکس الهام گرفته شده است.

7-تضادهای زیبا و جذاب

ترکیب‌های رنگی متضاد و ترکیب خلاقانه بافت‌ها، پوشش‌ها و اشکال از عناصر کلیدی دیزاین اتاق خواب مدرن در سال 2017 به محسوب می‌شوند.

8-نورپردازی اتاق خواب

چراغ های LED انقلابی در طراحی داخلی به وجود آورده اند و این امکان را به شما می‌دهند تا ظاهر مبلمان موجود در اتاق خواب تان را افسانه‌ای کنید طوری که آن ها با درخشش نورهای پس زمینه ای شناور در هوا به نظر برسند.

9-دیزاین دیوار شیشه‌ای و پنجره‌های بزرگ

پنل های شیشه‌ای معاصر و صرفه جو در انرژی متریال‌های فوق العاده ای هستند که فضاهای داخلی مدرن را به اتاق‌هایی لوکس، راحت و درخشان تبدیل می‌کنند.

10-دیوار تاکیدی و دیزاین های سقف

دیوارهای تاکیدی به اتاق خواب های مدرن کاراکتر اضافه می‌کند. دیزاین های خاص سقف، اتاق ها را شیک تر کرده و تناسب آن‌ها را به تعادل می‌رساند.

11-ایده های بکر برای تاج تخت خواب ها

ایده های نوآورانه برای تاج تخت می‌تواند جذابیت بصری ایجاد کرده و اتاق خوابی با جلوه خاص فراهم کند.

12-تاثرات آسیایی

ایده‌های دکوراسیون طراحی داخلی سبک آسیایی و مینیمالیستی در کنار هم می‌آیند تا جلوه شگفت آوری به دیزاین‌های مدرن اتاق خواب‌ها بدهند.

13-پنجره های بلند و نورگیرها

نورگیرها و پنجره‌های بلند درحالی که باعث حفظ حریم خصوصی و آوردن نور بیشتر به فضای اتاق می‌شوند، افراد را به طبیعت بیرون معطوف کرده و با منظره های زیبای آسمان دکور داخلی اتاق را بهتر می‌کنند و تاکیدی‌های افسانه‌ای به دیوارهای اتاق خواب اضافه می‌کنند.

14-تیرهای سقف بزرگ

تیرهای سقفی جلوه جذابی از سبک وینتیج را به دیزاین های مدرن اتاق خواب اضافه می‌کنند.

15-دیوارها، کفپوش ها و دیزاین های چوبی سقف

چوب با خود گرما می‌آورد و  باعث ایجاد محیط گرم و صمیمی می شود و زیبایی و راحتی اتاق خواب ها را دو چندان می‌کند.

ایده های دیزاین اتاق خواب شیک

1-فضاهای نشیمن زیر شیروانی در حالی که در آن‌ها سبک صنعتی و مبلمان کلاسیک به کار رفته است.

2-تخت های آویز

3-دکور اتاق خواب Shabby-chic و رنگ های سفید

4-تاج تخت مخملی اسفنجی و دیزاین دیوارهای تاکیدی

5-آجرهای دیوار نمایان، چوب جنگل و سنگ های طبیعی.

6-درهای ریلی شیشه‌ای که تخت خواب را به یک پاسیو یا بالکن مرتبط می‌کند.

 

مبلمان مدرن و مطابق گرایش های سال 2017 در اتاق خواب

با الهام از نوازندگان بزرگ مانند پروکوفیف، موتزارت و دوک الینگتون، نایت استند یا پاتختی سمفونی ساخته شده است که با پیچ و چرخش‌هایش ملودی طراحی زیبایی در اتاق می‌نوازد و جلوه اتاق را به چیزی واقعا تماشایی تبدیل می‌کند.

گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک
گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک

نایت استند(پاتختی) فرانک مستقیما به دور از جهان حقیقی است و همانند یک رویا می‌ماند که جلوه‌های فاخری را روی هم استفاده می‌کند که فضای مدرنی برای اتاق شما پدید می‌آورد.

گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک
گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک

نایت استند Guggenheim ساخته شده توسط Boca do Lobo، از موزه های هنر مشهور بین المللی الهام گرفته شده و برای فضای درجه یک و موهومی عالی است و اتاق خواب تان را نیز مملو از ماهیت جذاب می‌کند.

نایت استند Lapiaz شبیه سنگ تازه ترک خورده یک فضای داخلی طلایی خاص را زیباتر کرده و قادر است هر اتاق خواب زیبا را پر از انرژی و سرزندگی کند.

گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک
گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک

بهترین دکوراسیون برای اتاق خواب مستلزم بهترین مبلمان نیز هست؛ همانطور که در این اتاق خواب درجه یک و لوکس می‌بینیم که توسط Boca do Lobo ساخته شده است. آیا این واقعا زیبا نیست؟

تن‌های طلایی در این اتاق خواب جلوه فاخر و لوکسی را در اتاق به ارمغان می‌آورند. به علاوه ترکیب برخی از الگوها جلوه بسیار پرظرافتی به اتاق می‌دهد.

یک اتاق خواب مدرن که با تکسچرها و تن های رنگی مختلف ترکیب شده است با خطوط و بافت های مدرن احساس بزرگ تر بودن فضا را القا می‌کند.

بهترین ایده ها برای اتاق خواب همگی به پرزرق و برق و لوکس بودن آن مربوط می‌شوند و بهترین مبلمان و متریال ها در آن به کار گرفته می‌شود.

آیا شما از طرفداران نقش و نگارها بر روی دیوارها هستید؟

یک روشنایی محیطی خوب با بهترین نوع مبلمان ترکیب شده که نتیجه آن دیزاین داخلی اتاق خوابی خیره کننده شده است. تن های طلایی با تن های مشکی درآمیخته اند و طراحی پرظرافتی به این اتاق خواب داده‌اند.

شما همیشه می‌توانید دیزاین اتاق خواب‌های کوچک را کاربردی تر کنید. گاهی اوقات یک آینه معاصر بهترین راه حل برای پروژه طراحی شماست چرا که یک ویژگی متمایز صحیح در اتاق تان به شمار می‌آید.

دیزاین یک اتاق خواب لوکس تماما مرتبط با تزئینات و جزئیات است. از دنیای مبلمان و لوازم اتاق خواب گرفته تا تکسچرهای زیبای دیواری، همگی هنگامی که می‌خواهید از گرایش های مد روز پیروی کنید اهمیت پیدا می‌کنند.

 

ایجاد یک فضای ساکت و آرامش بخش در دکوراسیون هر اتاق خوابی مهم است. دیزاین سفید اتاق خواب که در آن مبلمان درستی انتخاب شده باشد می‌تواند ایده خوبی برای منزل شما باشد.

یک اتاق خواب سبک معاصر خاکستری رنگ چیزی است که واقعا هم زیباست و هم پرظرافت.

 

در این دکوراسیون تیره لوکس از مبلمان پرظرافت و روشنایی محیط پیچیده استفاده شده است. الگوهای تیره روی دیوار جلوه بسیار زیبایی در این اتاق دارند.

گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک
گرایش‌های طراحی دکوراسیون 2017 برای اتاق خواب های شیک

دکور اتاق خواب نهایی ما تمام جلوه‌های فاخر و لوکسی که هر اتاق باید داشته باشد را با خود به ارمغان می‌آورد که در آن تن های رنگی عالی با مبلمان پیچیده ترکیب می‌شود.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منابع:

bocadolobo

lushome