از کفپوش چوبی

کفپوش پاسیو و باغ

فضای بیرونی منزل شما , یک تراس کوچک باشد یا یک باغ بزرگ ؛ کفپوش آن کمک میکند تا شما بیشترین استفاده را از فضای آزاد منزلتان داشته باشید. تغییر سطح و بافت کفپوش ترفندی عالی برای اضافه کردن عمق بصری به فضای باز است. به علاوه مصالحی که برای کفپوش استفاده میکنید حس و حالتی میدهد که میتواند در مبلمان باغ , کاشت گیاهان و دیگر ویژگی های فضای بیرونی منزل شما هم ایجاد شود.

این نمونه های طراحی خوب کفپوش فضاهای باز را ببینید تا از آن ها ایده بگیرید:

طراحی کفپوش را فقط محدود به کف نکنید , میتوانید آن ها را تا قسمتی روی دیوار ادامه بدهید. در یک پاسیوی کوچک باریک که بی حس و حال است و نور به آن نمیرسد ؛ اضافه کردن کاشی های براق که تا قسمتی روی دیوار ادامه یافته اند میتواند به بزرگتر نشان دادن فضا کمک کند.

کفپوش
کفپوش

از سطوح مختلف در کنار هم استفاده کنید تا تنوع و جذابیت ایجاد شود. این منظره پر از حس آرامش ناشی از کنار هم نشستن سطوح هموار با بافت های مختلف است. از چمن به کفپوش چوبی و بعد سنگفرش

سنگفرش -پویانو
سنگفرش

تراس خود را تبدیل به فضایی برای استراحت کنید. فضای باز تراس مجالی برای ساکنان آپارتمان های شهرهای بزرگ است. استفاده از کفپوش های چوبی و PVC باعث میشود فضا راحت تر و زیباتر به نظر برسد و حس خودمانی تری نسبت به کفپوش سنگ و آجر ایجاد میکند. بالش های نرم پارچه ای هم استراحتگاه شما را کامل میکنند.

کفپوش سنگ و آجر
کفپوش سنگ و آجر

کاشی های سایز بزرگ باعث میشوند پاسیو بسیار بزرگتر به نظر برسد. این کاشی های بزرگ هماهنگی خوبی با دیوار گچی برای ایجاد یک فضای ساده وشیک دارد. به علاوه اضافه کردن کردن تعدادی گل و گیاه برای تزئین  مناسب است.

کاشی های سایز بزرگ با دیوار گچی
کاشی های سایز بزرگ
با دیوار گچی

صاحبان این خانه از کفپوش چوبی برای حیاط مثل کفپوش داخل خانه استفاده کرده اند. چه راهی بهتر از این برای اینکه نشان دهید فرمت فضای داخلی خانه با فضای خارجی آن یکی است؟

به کار بردن این گودال های کوچک آب و لبه های باغچه از یکنواخت بودن فضا جلوگیری میکند.

از کفپوش چوبی
از کفپوش چوبی

چمن مصنوعی. در این پشت بام اگر از چمن مصنوعی برای کفپوش آن استفاده نمیشد فضای آن بسیار خشک و بی روح و شبیه به یک دفتر کار میشد! با اینکه چمن مصنوعی است اما اشاره ای نرم از دنیای طبیعت را وارد فضا میکند.

چمن مصنوعی در شکل ها و کیفیت های مختلفی وجود دارد. از نمونه هایی که کاملا طبیعی به نظر میرسند تا نمونه هایی که به وضوح مشخص است که مصنوعی هستند.

 

چمن مصنوعی-پویانو
چمن مصنوعی

تکرار خطوط افقی. طراح این باغ از خطوط افقی را در فضا استفاده کرده است تا عناصر آن را به هم ارتباط دهد و همچنین فضا بزرگتر به نظر برسد. سنگفرش مستطیلی شکل یک سیستم شبکه ای درست میکند و به علاوه مکمل خطوط افقی موجود در فضا است. باغچه های مربعی شکل هم در ادامه ی تم فضاست و گیاهان دایره ای تضاد و کنتراست مورد نیاز را به وجود می آورد. ساده و تاثیر گذار

سنگفرش-پویانو
سنگفرش

کفپوش سنگی خاکستری رنگ این پاسیوی مدرن در تطابق با صندلی های استیل , قاب پنجره ها و گیاهان تیره رنگ است.

کفپوش سنگی
کفپوش سنگی

اگر فقط یک درب , فضای بیرونی و داخلی منزلتان را از هم جدا میکند و مرز بسیار نزدیکی به هم دارند ؛ نکته این است که باید کفپوش فضای داخلی و بیرونی یک شکل باشد.

کفپوش-پویانو
کفپوش

فضاها را تعریف کنید! حتی در یک پاسیوی کوچک و بدون فضای سبز زیاد با استفاده از اشکال مختلف میتوانید فضا ها را ایجاد کنید. در اینجا دو دایره با اندازه های متفاوت در کف که یکی برای نشیمن و یکی برای بازی است. و یک دایره ی با کفپوش چوبی در سطح بالاتر برای استراحت و دراز کشیدن. باغچه ی مارپیچ باریک نیز حضور اشکال و فرم ها را در این حیاط خلوت جمع و جور تقویت میکند.

 

کفپوش چوبی -پویانو
کفپوش چوبی

شما هم می توانید برای داشتن این مدل کفپوش ها ، سنگفرش ها یا چمن ها با تیم ما تماس بگیرید (09126351882)


منبع : houzz

گرداوری:نبی لو