کفپوش سه بعدی برای دکوراسیون داخلی

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون داخلی

کفپوش سه بعدی برای دکوراسیون داخلی

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون داخلی ؛ آیا قصد دارید اقدامات بیشتری برای ظاهر کفپوش خود انجام دهید؟ کفپوش 3 بعدی به یکی از محبوب ترین روش‌ها برای تغییر جلوه فضا تبدیل شده است. کفپوش های سه بعدی با نمای یکپارچه در کنار همدیگر فضاهای فانتزی را ایجاد می‌کنند و می‌توانند به کل، جلوه منزل شما را تغییر دهند.

یک کفپوش سه بعدی می‌تواند نشان دهنده آبشاری باشد که در کف منزل شما پدیدار شده یا گودالی پر از گدازه‌های مذابی که از درون شکاف بزرگی در وسط اتاق تان نمایان است.

کفپوش‌های سه بعدی برای اتاق‌های پذیرایی یا اتاق کودک مناسب هستند و باعث تحریک کنجکاوی و خلاقیت می‌شوند و همیشه برای میهمانان تعجب برانگیز هستند. فقط مطمئن شوید که طرحی انتخاب نکنید که موجب وحشت آن‌ها شود.

تایل های سه بعدی سفارشی

با استفاده از این تایل‌های گرافیکی شما می‌توانید به سادگی طراحی فضای داخلی خانه خود را شبیه کاخ باکینگهام یا سیاه چالی برای جانوران کنید. هنگامی که از منظر درستی به آن نگاه کنید، می‌بینید که کفپوش‌های سه بعدی می‌توانند نشانگر انواعی از محیط ها باشند.

کفپوش سه بعدی در دکوراسیون داخلی
کفپوش سه بعدی در دکوراسیون داخلی

 

02

 

03

کفپوش های سه بعدی با تم دریا

در این مورد، این کفپوش تم اقیانوسی یک کفپوش ساده و صاف است که دارای جلوه هنری 3d بی نظیری می باشد.

این همیشه می‌تواند ضمیمه جالبی برای هر اتاق باشد و دکور منزل شما را خارق العاده می‌کند.

به علاوه کاشی‌های سه بعدی این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوانید انواع الگوها و طیف گسترده ای از اشکال هندسی را امتحان کنید.

04 کفپوش 3d
کفپوش 3d

 

 

06

07

کفپوش سه بعدی با الگوهای مکعبی

در این مورد، ما تصویری از مکعب‌های زیاد منظم چیده شده‌ای را بینیم که نمایی همچون جعبه های شیشه ای براق را روی کف این خانه ایجاد کرده اند.

با استفاده از چراغ‌های مناسب برای نورپردازی و نصب و راه اندازی هدفمند، شما همیشه می‌توانید ابعاد بیشتری به فضای اتاق تان بدهید.

08

کفپوش سه بعدی با تم ساحل

همیشه خیال آرامش گرفتن در ساحل دریا را در سر دارید؟ خب شما می‌توانید به اطرافیان و خودتان زیبایی دریا را با بازآفرینی جلوه آن روی دیوارها و کفپوش منزل تان یادآوری کنید.

با استفاده از تایل‌های چاپی سه بعدی برای کفپوش و دیوارها، می توانید توهم زندگی در کنار یک ساحل را ایجاد کنید.

9

 

10

11

 

 

کفپوش سه بعدی با نمای چوبی

اگر کفپوش‌های چوبی چیزی نیستند که شما رغبت به هزینه کردن و نگهداری از را آن داشته باشید، توهم ایجاد کردن آن با کفپوش های سه بعدی گزینه خوب دیگری است. در حالی که بقیه دکور این فضا شامل عناصر روستیک می‌باشد در کفپوش این فضا از کاشی های 3d استفاده شده است که در آن‌ها از بافت و الگوهای کفپوش‌های چوبی تقلید شده است.

12

کفپوش های سه بعدی با طرح های انتزاعی

کفپوش های سه بعدی الزاما نباید همیشه نمایشگر توهمات واقعی و حقیقی باشند. در این مورد، الگوهای این کاشی‌ها نمایشگر فضای خاصی هستند که میان‌راه بین دکور سنتی و مدرن است. خط های صاف این کاشی های 3d ظاهر آرامش بخشی دارند و می‌توانند به سادگی کاهنده استرس باشند.

13

 

14

کفپوش 3d با نمای شیشه

به علاوه با کاشی‌های سه بعدی می توانید نمای کفپوش شیشه ای داشته باشید. آن‌ها سطح بسیار صیقلی و انعکاسی دارند و می توانند توهم قدم برداشتن روی شیشه را ایجاد کنند درحالی که واقعا کاشی‌های سفت و سختی هستند.

15

کفپوش سه بعدی برای آشپزخانه

ضمنا می‌توانید با استفاده از کفپوش های سه بعدی ماهیت جدیدی به فضای آشپزخانه خود بدهید. این می تواند چیز مطلوب و متین باشد مانند آنچه در این عکس مشاهده می کنید و یا صرفا نمایشگر یک کف پوش آبی برای کسانی باشد که به دنبال این ایده هستند.

16

کفپوش سه بعدی با نمای وینیل

کاشی های سه بعدی می توانند از ظاهر کفپوش های وینیلی نیز تقلید کنند. در این جا شما فقط با پرداخت هزینه کمتر از نصف کفپوش های وینیلی می توانید به ظاهر واقعی آن ها دست پیدا کنید.

17 کفپوش سه بعدی برای دکوراسیون داخلی ؛ نمونه عکس کفپوش 3 بعدی ؛ اجرای کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی برای دکوراسیون داخلی ؛ نمونه عکس کفپوش 3 بعدی ؛ اجرای کفپوش سه بعدی

کاشی های سه بعدی برای حمام

چه کسی این تصویر فانتزی را در حمام خود دوست ندارد! حمام احتمالا بهترین جا برای تصور کردن خودتان در جای دیگری از جهان می باشد. پس به تصور کردن ادامه دهید، کاشی های سه بعدی این امکان را به شما می‌دهند.

18

 

19

چند مورد دیگر برای تایل های سه بعدی:

22 کفپوش سه بعدی برای دکوراسیون داخلی ؛ نمونه عکس کفپوش 3 بعدی ؛ اجرای کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی برای دکوراسیون داخلی ؛ نمونه عکس کفپوش 3 بعدی ؛ اجرای کفپوش سه بعدی

20  23    21

 

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: designtrends