کتاب اسکیس تمام ساختمان های سیدنی نوشته James Gulliver Hancock

کتاب اسکیس تمام ساختمان های سیدنی نوشته James Gulliver Hancock

  • معرفی کتاب:  کتاب اسکیس «تمام ساختمان های سیدنی» عنوان کتابی است که توسط James Gulliver Hancock نویسنده و تصویرگر این کتاب منتشر شده است. پیش از این کتاب و وبلاگ «تمام ساختمان های نیویورک» از این نویسنده منتشر شده بود.

 

1

 

کتاب بسته ای پر از تصاویر دقیق و رنگارنگ ویژه است که یک اکانت رویایی و فوق العاده از معماری و تاریخ سیدنی را ارائه می کند. از نمونه های بسیار سرشناس مثل خانه ی اپرای سیدنی اثر یورن اوتزان تا بناهای ارزشمند کمتر شناخته شده مثل ساختمان mark foy و خانه های تراس دار حومه ی شهر ؛ هر کدام از این ساختمان های سیدنی با دقت فراوان و با نمایش جزئیات ریز و جذابیت بسیار بالا در این کتاب آورده شده است.

 

2

 

3

 

4

 

کتاب اسکیس
کتاب اسکیس

 

مطلب پیشنهادی: معرفی معمار: یورن اوتزان

 

تمام ساختمان های نیویورک

کتاب اسکیس
کتاب اسکیس

“تمام ساختمان ها در نیویورک” یک کتاب ، وبلاگ  بالاتر از همه ی اینها در حقیقت نامه ی عاشقانه ی یک تصویرگر جیمز گالیور هنکاکبه شهر نیویورک است.همانطور که عنوان وبسایت او نشان می دهد ، و نگران است که شاید نتواند همه چیز در جهان را حداقل یک بار به تصویر بکشد.او از زمان مهد کودک به نقاشی با جزئیات بسیار دقیق و ریز مشغول بود.این ویژگی شخصیتی این هنرمند بومی استرالیایی زمانی که به بروکلین ، نیویورک آمد ، با او همراه بود.

تمام ساختمان های لندن که در ابتدا به عنوان یک وبلاگ برای حفظ اسکیس های بسیار او از معماری لندن  شروع شد ، در حاضر کتاب شده و منتشر گشته است.( تمام ساختمان های نیویورک که تا کنون من کشیده ام – شامل بیش از 500 اسکیس)این کتاب شامل آیکون های معماری نیویورک از گذشته تا کنون است از جمله ساختمان کرایسلر ، اپل استور ، The Flatiron و هم چنین ساختمان های روزمره که منظره ی بی نظیر و منحصر به فرد نیویورک بزرگ را شکل می دهد.

برخی از اسکیس های این کتاب:

کتاب اسکیس
کتاب اسکیس

 

کتاب اسکیس
کتاب اسکیس

 

کتاب اسکیس
کتاب اسکیس

 

کتاب اسکیس
کتاب اسکیس

 

 

منبع: archdaily

گرداوری و ترجمه  در تحریریه پویانو

 

نظرات (1)

ddd

ketabe jalebi bayad bashe