۱۴ طراحی و اجرای الهام‌بخش دفتر کار ، کانکس و اتاقک مهمان در حیاط خلوت و محوطه خانه

۱۴ طراحی و اجرای الهام‌بخش دفتر کار ، کانکس و اتاقک مهمان در حیاط خلوت و محوطه خانه

کانکس و اتاقک مهمان در حیاط ؛ امروز ما ۱۴ نمونه از دفاتر کار، استودیوها ، اتاق‌های ورزش و مخفیگاه‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که در حیاط های خلوت طراحی شده اند و دیزاین اتاقک هایی که به طور معمول در حیاط خلوت ها ساخته می شوند را به سطحی کاملاً جدید تغییر داده اند.

کانکس و اتاقک مهمان در حیاط
کانکس و اتاقک مهمان در حیاط

 

کانکس و اتاقک مهمان در حیاط ؛ کانکس و اتاقک مهمان در حیاط

۱. این اتاق میهمان با پوششی از چوب سیاه رنگ، دارای فضایی است با ابعادی کاملا مناسب برای ملاقات یک دوست یا عضوی از خانواده. این فضا شامل تعدادی پنجره می‌شود که کمک میکنند این خانه کوچک از نور و تهویه طبیعی بهره مند گردد. همچنین دارای تعدادی کمد می باشد برای کسانی که قصد دارند برای مدت طولانی تری در آن اقامت داشته باشد.
طراحی شده توسط Martin Kalleso

۲. در گوشه ای دنج از این حیاط خلوت، یک اتاق کار خانگی کوچک قرار گرفته است که نمایی از چوب سوخته دارد.
طراحی شده توسط استودیو Sett

۳. این استودیو با نمایی از چوب روشن که در حیاط یک خانه شهری در بروکلین قرار گرفته است، دارای یک بام سبز کوچک و یک نورگیر سقفی می باشد تا فضا را روشن تر کنند و ارتباط آن با طبیعت را بیشتر.
طراحی شده توسط استودیو معماری hunt

۴. این کارگاه هنری به عنوان مکانی دنج طراحی شده است؛ جایی که افراد می‌توانند برای نقاشی کشیدن، حجاری و یا مراقبت از گیاهان از آن استفاده کنند.
طراحی شده توسط استودیو First Lamp

۵. نمای خارجی و داخلی این اتاقک که مخصوص یک نویسنده طراحی شده است، و روی یک سکوی بتنی و در حیاط یک خانه شهری قرارگرفته است، از چوب سدر سیاه رنگ و تخته سه لایه های طبیعی کاج ساخته شده است.

طراحی شده توسط استودیو Architensions

۶. این سازه تندیس وار از پانل های چوبی ساخته شده است که دور یکدیگر پیچیده اند و یک دفتر کار خانگی و فضایی برای نگهداری وسایل باغ را خلق کرده اند.
طراحی شده توسط استودیو معماران Platform 5

۷. این سالن ورزشی که کمی داخل زمین فرو رفته است، نمایی از چوب سدر سوخته دارد؛ در حالی که فضای داخلی آن با پانل های توس (درخت غوشه) پوشیده شده است.
در یک سمت فضا دیواری آیینه ای وجود دارد تا فضا را روشن‌تر کند، آن را بزرگتر جلوه دهد و به افرادی که ورزش میکنند این مکان را بدهد که حرکات خود را زیر نظر داشته باشند.
طراحی شده توسط استودیو معماری Eastwest

۸. این اتاقک با نمایی از چوب سدر سوخته، که به حیاط خانه ای در لندن اضافه شده است، یک دفتر کار، یک سالن یوگا و یک فضای بازی برای بچه ها ایجاد کرده است.
طراحی شده توسط Neil Dusheika

۹. نمای خارجی این کارگاه کوچک توسط یک روکش فلزی چوب پنبه ای پوشیده شده است تا تاثیر حضور آن در منظره راه کاهش دهد، سازه را عایق کند و حفاظی برای عناصر موجود پدید آورد. داخل سازه که از تخته‌های سه لایه توس ساخته شده است، توسط یک نورگیر سقفی که در وسط سقف تعبیه شده است، فضایی بسیار روشن را ایجاد کرده.
طراحی شده توسط Surman Weston

۱۰. این مهمانخانه کوچک، قبل از سر هم شدن و قرار گرفتن در حیاط این خانه، پیش ساخته شده بود. این فضا شامل یک آشپزخانه، حمام، فضای ناهارخوری، فضای خواب و یک میز کار می باشد.
طراحی شده توسط شرکت Avava Systems

۱۱. این اتاقک به عنوان یک فضای چند منظوره خلق شده است که جدا از خانه قرار گرفته و می تواند به عنوان یک اتاق انباری برای ابزار و دوچرخه، یک دفتر کار خصوصی روشن و دلباز، یا یک اتاق موقت برای میهمانان استفاده شود.
طراحی شده توسط معماران Serge Schoemaker

۱۲. این دفتر خانگی پیش‌ساخته، نمایی از چوب و حاشیه هایی سیاه رنگ دارد که دور پنجره ها و در کشویی را پوشانده اند.
طراحی شده توسط استودیو Inoutside

۱۳. این دفتر کار کوچک که در حیاط خانه قرار گرفته است، به دقت طراحی شده است تا جایی برای یک کاناپه، یک فضای کار و یک فضای خواب در بالا و نزدیک سقف داشته باشد؛ تا در نهایت یک فضای مخفیگاه مانند را خلق کند.
طراحی شده توسط استودیو Backyard Room

۱۴. این دفتر خانگی مدرن که متعلق به یک نویسنده می باشد، به جای یک گلخانه قدیمی ساخته شده است.
طراحی شده توسط معماران Ashton Porter

 

 

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist