14 دلیل برای استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس

روشویی بتنی ؛ استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ اجرای روشویی بتنی

14 دلیل برای استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس

کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ بتن فوق العاده بادوام و نگهداری آسانی دارد و دیگر منحصرا در فضاهای صنعتی استفاده نمی‌شود و امروزه این متریال را می‌توانید در سبک‌های طراحی مدرن، روستیک و حتی خانه های رسمی تر پیدا کنید و باید بگوییم که استفاده از آن برای حمام عالی است.

 

0

نگاهی به این کانترتاپ ساده که با شیر آب های فوق العاده مینمالیستی هماهنگ شده است و نیز آینه منبت کاری شده و لوستر زیبای پرزرق و برق بیندازید.

01

1-خوش نما و باشکوه

یک کانترتاپ بتنی باعث شده تا کفپوش مرمری و کاشی‌های سفید دیوار، جلوه گرمتری داشته باشند. در این جا چوب طبیعی و روشنایی مینیمالیستی در کنار هم نمای خوبی پیدا کرده‌اند.

آیا تمایل دارید در حمام تان کمی رنگ اضافه کنید؟ مجموعه ای از حوله های رنگ روشن، گل‌ها یا صابون‌های رنگی را در معرض نمایش قرار دهید تا جلوه حمام تان نشاط بخش‌تر شود.

02 سینک بتنی
سینک بتنی

2-سبزهای مدرن

بتن قطعا می‌تواند در فضاهای مدرن استفاده شود. نگاهی به این چشم انداز دوست داشتنی با سینک مدل سنگاب و شیرآب های نصب شده به دیوار بیندازید. یک آینه بدون قاب و کابینت چوبی فضا را از پرشدن با پیچیدگی‌های غیرضروری باز می دارد. از یک رنگ تاکیدی به منظور حفظ یکپارچگی ظاهر حمام تان استفاده کنید و هر فصل آن را عوض کنید. این اشیاء سبز رنگ، پرطراوت و زلال هستند اما رنگ‌های طلایی، آبی یا قرمز نیز به همین اندازه می‌توانند جذاب باشند.

03

3-آیا این مرمر است؟

این حمام اثباتی است برای این که بتن هیچ وقت نمای یکنواخت و کسل کننده ای نخواهد داشت. نمای مرمری شکل آن به تنهایی لوکس و فاخر است و نیاز به هیچ تزئین دیگری ندارد. سبد و ظرافت‌های طلایی رنگ، نمای این حمام را لطیف کرده است که در صورت نبود آن‌ها ظاهری خشک و خشن می‌داشت.

04

4-درخشان و پرروح

خطوط و سطح فوق العاده صاف، جلوه این کانترتاپ را برجسته کرده است. آینه‌ها و نورپردازی ساده این فضا را به دور از شلوغی و بی نظمی نگهداشته است. میله‌های چوبی حوله نیز ظاهری فوق العاده نوآورانه دارند. آن‌ها زیبا هستند و ترکیب مناسبی دارند.

05 روشویی سیمانی دست ساز
روشویی سیمانی دست ساز

5-کانترتاپ و روشویی سیمانی دست ساز

برای جلوه ای که هم ساده باشد و هم جالب، یک کابینت روشویی سیمانی دست ساز بسازید. ظاهر ضمخت این کابینت آن را به ویژگی برجسته حمام تان تبدیل کرده و به عنوان پایه ای محکم برای سینک مرمری کاسه ای عمل می‌کند. شلف چوبی شناور در این جا جلوه ای ساده و بی آلایشی دارد.

06 روشویی بتنی ؛ استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ اجرای روشویی بتنی
روشویی بتنی ؛ استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ اجرای روشویی بتنی

6-سبک روستیک-صنعتی

سنگ کابینت روشویی از جنس بتن و سینکی با پایه فلزی به این حمام جلوه صنعتی-روستیک داده است. توجه کنید که دیوارها نیز از جنس سیمان انتخاب شده اند. شیرآب کرومی براق، جلوه پالوده ای به این فضا اضافه کرده است.

07

7-با نمای تماما سفید نیز هماهنگ می‌شود

اگر قصد دارید که از کانترتاپ های بتنی استفاده کنید ولی عاشق نماهای تماما سفید برای حمام هستید، این معضل می‌تواند با ترفند موجود در این عکس رفع شود. کاشی‌های سفید براق و استند فلزی مینمالیستی نمای این کانتر باریک را رسمی کرده است.

08

8-جلوه های لطیف تر

یک طراحی ساده می‌تواند به آسانی با جلوه‌های مناسب تقویت شود. به منظور ایجاد جلوه زنانه برای حمام، با پارچه‌ها، شکوفه‌ها، کریستال ها و سبدهای حصیری به محیط لطافت ببخشید.

9 روشویی بتنی ؛ استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ اجرای روشویی بتنی
روشویی بتنی ؛ استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ اجرای روشویی بتنی

9-تبدیل شدن به کانون توجه حمام

برای حمامی که ظاهر ساده و بدون زوایدی دارد، اجازه دهید که کانترتاپ بتنی به مرکز توجه آن تبدیل شود. دیگر عناصر موجود در این حمام نظیر چراغ‌های حبابی و شیرآب دیواری فوق العاده ساده هستند و به هیچ وجه توجهی را به خود جلب نمی کنند و بنابراین در رقابت با کانترتاپ بتنی قرار نمی‌گیرند.

10

10-ترکیب بندی عالی

در این جا، یک کانترتاپ بتنی در زیر سینک کاسه‌ای کم ارتفاع و شیرآب باریک قرار گرفته است. آینه دایره ای به کاشی‌های دیوار نمای لطیفی می‌بخشد. به علاوه کفپوش گرافیکی این حمام نیز در زیرپا نمای زیبایی دارد.

11

11-متعادل شدن

به این که چطور یک کانترتاپ محکم با قطعات سبک وزن تعادل برقرار کرده است توجه کنید. از شیرآب مجزا گرفته تا آینه ساده و نورپردازی متوسط، همگی ظاهر این حمام را ساده و منظم و مرتب نشان می‌دهند.

12 روشویی بتنی ؛ استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ اجرای روشویی بتنی
روشویی بتنی ؛ استفاده از کانترتاپ و روشویی بتنی در حمام و سرویس ؛ اجرای روشویی بتنی

12-ستاره طلایی

وسایل زیادی هستند که در حمام و سرویس نمای خوبی دارند. اما بتن با رنگ طلایی؟آیا این دو می‌توانند در کنار هم بیایند؟ بله، رنگ‌های روشن به خوبی می‌توانند با جلوه خشن کابینت‌های روشویی سیمانی هماهنگ شوند. کاشی‌های کفپوش این حمام نیز نمای زیبایی دارند.

13

13-روشویی کنجی سیمانی

یک کانترتاپ بتنی را در گوشه قرار دهید. با این روش روشویی خواهید داشت که نیاز به نگهداری و تمیز کردن کم تر دارد و در عین حال دارای زیبایی بصری بی نظیری می‌باشد.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: domino