کاغذ دیواری 3 بعدی : جادوی دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری 3 بعدی : جادوی دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری 3 بعدی به نوعی از کاغذ دیواری گفته می شود که طرح ها و الگوهای آن بر روی سطح دیوار به صورت سه بعدی به نظر می آیند و این تصور را به وجود می آورند که با احجامی در دل دیوار رو به رو هستیم؛ احجامی که سایه دارند و بسیار واقعی به نظر می رسند. کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح های متنوع و متفاوتی که ارائه می دهند، این روزها به یکی از پرطرفدارترین گزینه های طراحی داخلی بدیل شده اند.

کاغذ دیواری های سه بعدی را با توجه به طرح هایی که در بر می گیرند، می توان در طراحی داخلی منزل یا دفتر کار، مورد استفاده قرار داد. این کاغذ دیواری ها ابعاد گوناگون و دلخواهی دارند که می تواند با توجه به درخواست شما تعیین شود. نصب کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به انواع ساده، نیاز به تخصص بیشتری دارد. قیمت این کاغذ دیواری ها به صورت متری محاسبه می شود.

جالب است بدانید که برخی طرح های این نوع کاغذ دیواری قادرند فضا را بسیار بزرگ تر از آن چه هست، به نظر آورند. با استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی می توان بافت و عمق را به سطح دیوار اضافه کرد. در میان انواع کاغذ دیواری 3 بعدی ، مدل هایی هم هستند که یک متریال خاص مثل سنگ یا آجر را به نمایش می گذارند و به قدری طبیعی و واقعی به نظر می رسند که تشخیص آن ها تنها از نزدیک ممکن است.

الگوهای به کار رفته در این کاغذ دیواری ها می تواند بر انتخاب شما تاثیر گذار باشد. برای مثال، برخی الگوها به خاطر پیچیدگی برای همه جور فضایی مناسب نیستند، چرا که ذهن را درگیر و حواس را پرت می کنند، اما به طور کلی، اکثر مدل های ارائه شده قابلیت اجرا در کلیه ی فضاهای مورد نظر را دارا هستند.

این کاغذ دیواری ها در انواع پوستری و رولی موجود هستند. اگر به دنبال این هستید که یک تصویر بزرگ را روی سطح دیوار به نمایش بگذارید، انواع پوستری که یکپارچه تر هستند و نصب راحت تری نیز دارند، گزینه بهتری هستند. البته باید بدانید که قیمت انواع پوستری از انواع رولی بیشتر می باشد.

کاغذ دیواری 3 بعدی

به طور کلی، بهتر است کاغذ دیواری های سه بعدی را به سبب تصاویر خاص و الگوهایی که در طراحی آن ها به کار رفته، تنها در یکی از دیوارهای فضای مورد نظر اجرا کرد و سایر سطوح دیوارها را به صورت ساده باقی گذاشت. به این شکل می توان تاثیر بصری قوی تری از جانب ضلع اختصاص داده شده به نوع سه بعدی دریافت کرد و در عین حال از شلوغ شدن فضای داخلی نیز جلوگیری به عمل می آید.

 

 

 

 

کاغذ دیواری 3 بعدی

تحریریه پویانو