کاغذ دیواری یشمی ، دکوراسیون موقر و شیک !

کاغذ دیواری یشمی ، دکوراسیون موقر و شیک !

کاغذ دیواری یشمی ؛ طرفداران رنگ سبز کم نیستند. رنگ سبز با ویژگی های مثبت و زندگی بخشش همیشه در دکوراسیون خانه ، انتخاب وسایل و مبلمان یکی از محبوب ترین رنگ ها بوده است. این بار از گروه رنگ های سبز ، رنگ سبز یشمی را انتخاب کردیم ، چرا که رنگی است که به مزاق و سلیقه ایرانی ها زیبا و شیک جلوه می کند و هم اینکه آثار و نشانه های رنگ سبز یشمی در پارچه ها ، وسایل تزئینی و مبلمان بسیار به چشم می خورد.

بنابراین به نظر می آید برای شما دوست داران رنگ سبز ، انتخاب رنگ سبز یشمی که رنگی موقر و مجلل نشان می دهد مشاهده انواع عکس های کاغذ دیواری به رنگ سبز یشمی خالی از لطف نباشد. به طور کلی رنگ سبز دارای خواص و ویژگی های روانشناختی آرامش بخش و متعالی است. رنگ سبز یعنی تولید بخشندگی ، تعادل ، ایمنی ، نشاط و آرامش. سبز یشمی نیز مانند پدر خود گفته می شود که روح را آرامش می دهد ، باعث میم شود فرد عاقلانه تصمیم بگیرد و رفتار کند. فضاهایی که با رنگ سبز آراسته شده اند حالت روحانی دارند و به انسان کمک می کنند تا اسرار نهان جهان هستی را با اشتیاق درک کند. کسانی که سبز یشمی را دوست دارند ، به طور ذاتی روشن بین و منطقی هستند. خلاصه اینکه این رنگ سبز یشمی یک رنگ عرفانی و فیلسوفانه است.

 

شناخت رنگ یشمی

رنگ یشمی همانطور که از نامش پیداست نام خود را از سنگ یشم برگرفته است. این سنگ ارزشمند به عنوان سنگی خوش یمن در دوران باستان برای چینی ها مقدس و پربرکت بوده است. این رنگ سبز یک نوع سبز است که با ترکیب رنگ آبی بدست می آید.

طرح و رنگ کاغذدیواری یشمی

رنگ یشمی همانطور که در خود سنگ یشم نیز طیف رنگی متنوعی دارد می تواند با هم فرق داشته باشند. رنگ یشمی ار آنجایی که رنگ نسبتا تیره ای است بهتر است که کاغذ دیواری یشمی در وسعت کم از سطح دیوار را پوشش دهد. رنگ سبز رنگ طبیعت است ، پس غیر قابل تصور میست که با طیف های رنگی زیادی بتواند هماهنگ شود. کاغذ دیواری یشمی با تون های رنگی که دارای رنگ زرد ، رنگ قرمز ، رنگ آبی، رنگ قهوه ای باشند ترکیب خوبی می شوند. اما دقت کنید که میزان روشنایی و ترکیب پایه رنگی آن را با دقت و اطمینان به کار ببرید. ست کردن رنگ یشمی نیازمند مهارت و هنر بالاتر از سطح معمول دارد. بدانید که رنگ سخت و خاصی را انتخاب کرده اید که در دکوراسیون داخلی فضای دلخواهتان باید تعادل ، عمق ، بافت و طرح بیش از همیشه به آن توجه شود. یکی از رنگ های جذاب که با رنگ سب یشمی ست می شود و یک دکوراسیون اسپرت تر به وجود می آورد که شادتر و جوان پسندانه تر است رنگ ارغوانی ارکیده است.

کاغذ دیواری یشمی در دکوراسیون اتاق خواب

 

کاغذ دیواری یشمی در دکوراسیون پذیرایی

کاغذ دیواری یشمی در دکوراسیون سرویس بهداشتی

رنگ سبز یشمی در دکوراسیون اتاق غذاخوری

کاغذ دیواری یشمی