کاغذ دیواری گل دار ؛ 30 ایده شیک و جدید برای استفاده از کاغذ دیواری گلدار در دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری گل دار ؛ 30 ایده شیک و جدید برای استفاده از کاغذ دیواری گلدار در دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری گل دار  یکی از طرح‌های پرطرفدار کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل است. اما تنوع طرح و رنگ این کاغذ دیواری‌ها به قدری زیاد است که ممکن است باعث شود در انتخاب طرح و رنگ مناسب دچار سردرگمی شوید. اگر به کاغذ دیواری گل دار علاقه‌مندید و دوست دارید از این کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، از مدل‌هایی که در ادامه آمده است ایده بگیرید.

کاغذ دیواری گل دار برای اتاق خواب

یکی از فضاهای رایج برای استفاده از کاغذ دیواری گل دار، اتاق خواب است و این فقط به اتاق خواب دخترانه محصور نمی‌شود. در انتخاب کاغذ دیواری گل دار برای اتاق خواب گزینه‌های زیادی رو به رویتان است: کاغذ دیواری گل دار با گل‌های رنگارنگ برای داشتن فضایی دراماتیک، کاغذ دیواری گل دار با طرح و رنگی طبیعی و ملیح برای داشتن اتاق خوابی آرامش‌بخش و یا کاغذ دیواری گل دار با زمینه و رنگ‌هایی تیره برای داشتن فضایی خاص و مرموز ( طرحی که این روزها بسیار پرطرفدار است )

حتی یک دیوار شاخص پوشیده از کاغذ دیواری گلدار برای داشتن اتاق خوابی زیبا کافی است، اما شما می‌توانید تمام اتاق خواب خود را با کاغذ دیواری گل دار بپوشانید و احساس کنید در باغی از گل هستید! طرح و رنگ کاغذ دیواری را با توجه به متراژ اتاق، نور اتاق و سبک و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

استفاده از کاغذ دیواری گل دار با زمینه تیره، حال و هوایی دراماتیک، خاص و در عین حال آرامش‌بخش به این اتاق خواب دخترانه داده است.

کاغذ دیواری گل دار با زمینه تیره برای اتاق خواب‌هایی با نور کافی و زیاد مناسب است. مانند این تصویر که کاغذ دیواری تیره با گل‌هایی که طبیعی به نظر می‌رسند، فضایی زیبا و خاص را به وجود آورده است.

اگر کاغذ دیواری گلدار با گل‌های درشت را انتخاب می‌کنید، بهتر است از تخت خوابی استفاده کنید که تاج تخت نداشته باشد یا تاج ساده و کوچکی داشته باشد که زیبایی طرح دیوار کاملا به چشم بیاید.

انتخاب مبلمان، پرده و سایر وسایل اتاق خواب به رنگ‌های سفید و روشن، در کنار کاغذ دیواری گل دار با رنگی تیره، نور فضا را متعادل و دلنشین خواهد کرد.

کاغذ دیواری گل دار با زمینه طلایی و طرح‌های خطی هم یک ایده زیبا و مناسب برای اتاق خواب دختران نوجوان است.

کاغذ دیواری گل دار با طرح‌های ریز و تکرار شونده هم برای انواع اتاق خواب‌ها مناسب است و فضایی دنج و آرامش‌بخش را به شما هدیه می‌کند.

 

کاغذ دیواری گل‌ دار برای اتاق کودک و نوزاد

استفاده از کاغذ دیواری گل دار برای اتاق کودکان یک انتخاب عالی و ایده‌آل است. بچه‌ها عاشق طرح و رنگ و گل‌ها هستند و ترکیب اینها در کنار هم برای اتاق خوابشان یک ایده رویایی به حساب می‌آید. برای اتاق کودک از کاغذ دیواری‌هایی با زمینه روشن و گل‌هایی با رنگ‌های شاد استفاده کنید.

انتخاب یک کاغذ دیواری با زمینه سفید و گل‌های رنگارنگی که حالت نقاشی آبرنگی دارد، شادی و انرژی را به این اتاق کودک آورده است.

کاغذ دیواری گل دار به سبک وینتج و قدیمی هم یک انتخاب مناسب برای اتاق خواب یک دختر کوچولو است.

صورتی، پرچم‌دار رنگ‌های دخترانه و رنگی ایده‌آل برای اتاق خواب دختری کوچک است. به جای رنگ کردن دیوارها به رنگ صورتی، از کاغذ دیواری گل دار با تنالیته گل‌های صورتی استفاده کنید و با این کار فضایی زیبا و ملیح خواهید داشت.

 

کاغذ دیواری گل دار برای آشپزخانه و سالن غذا خوری

ایده استفاده از کاغذ دیواری گل دار برای آشپزخانه و فضای ناهارخوری را فراموش نکنید. آشپزی و صرف غذا در فضایی به زیبایی باغی پر از گل قطعا دلچسب و دلنشین خواهد بود. با کاغذ دیواری گل دار آشپزخانه و سالن غذا خوری منزل خود را بیارایید و از زیبایی آن لذت ببرید.

دیواری که میز ناهار خوری شما در نزدیکی آن قرار دارد را با کاغذ دیواری گل دار بپوشانید. با این کار هم فضای ناهار خوری را از باقی قسمت‌ها جدا کرده‌اید و هم طراوت گل‌های بهاری را به فضای ناهار خوری آورده‌اید.

کاغذ دیواری گلدار با ترکیب رنگی صورتی پر رنگ و سبز، فضایی شاد، خودمانی و در عین حال رمانتیک را به وجود می‌آورد.

کاغذ دیواری گلدار با زمینه آبی پر رنگ و رنگ‌های شاد و پر رنگ، یک ایده پر انرژی و جذاب برای داشتن آشپزخانه‌ای با حال و هوای تابستانی است.

استفاده از کاغذ دیواری گل دار با طرحی که حال و هوای سبک‌های قدیمی را دارد، حال و هوایی دنج و آرامش‌بخش به فضای ناهار خوری شما می‌دهد.

کاغذدیواری گلدار با رنگ‌های شاد و پر انرژی در ترکیب با تشکچه‌های نیمک‌های میز ناهار خوری، فضایی شاد و پر انرژی ایجاد کرده است که اشتهای هر کسی را برای خوردن غذا باز می‌کند.

 

کاغذدیواری گلدار برای سرویس بهداشتی

شاید استفاده از کاغذ دیواری گل دار و رنگارنگ برای فضای حمام و سرویس بهداشتی ایده کمتر رایجی باشد، اما با آوردن طرح و رنگ کاغذ دیواری گل دار به این فضاها، فضاهایی کاملا متفاوت خواهید داشت.

انتخاب کاغذ دیواری به سبک قدیمی در ترکیب با وسایلی که سبکی کلاسیک دارند، فضای این روشویی را به دوران کلاسیک و زیبایی‌های آن دوره شبیه کرده است.

انتخاب کاغذ دیواری گل دار با زمینه سبز پر رنگ و گل‌هایی با رنگ‌های ملیح و روشن، فضایی با حال و هوای بهار و تابستان برای شما ایجاد می‌کند.

انتخاب یک کاغذ دیواری با رنگ زمینه آبی و گل‌هایی به رنگ‌های مختلف در کنار یک وان قرمز رنگ که با رنگ گل‌ها هماهنگی دارد، فضایی متفاوت و چشمگیر ایجاد کرده است.

کاغذ دیواری گل دار با زمینه مشکی و گل‌هایی که بسیار طبیعی به نظر می‌رسند، حال و هوایی بدیع و خاص به این روشویی داده است.

با انتخاب رنگ مشکی برای نیمه پایینی دیوارهای سرویس بهداشتی، به طوری که با زمینه کاغذ دیواری نیمه بالایی هماهنگ باشد، فضایی یکپارچه و هماهنگ ایجاد کرده است.

 

کاغذ دیواری گل دار برای فضای نشیمن

اتاق نشیمن شما با وجود کاغذ دیواری گل دار می‌تواند به فضایی دنج و دلپذیر برای وقت گذرانی‌های دورهمی تبدیل شود. انواع سبک‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری گل دار برای اتاق نشیمن زیبا و مناسبند و فقط کافی است مبلمان و وسایل دیگر را با این دیوارهای گل گلی هماهنگ کنید.

انتخاب یک کاغذ دیواری گل دار با رنگ‌های شاد و متنوع و ترکیب آن با مبلمان تک رنگی که با رنگ‌های کاغذ دیواری هم‌خوانی داشته باشد، فضایی شاد و دلنشین و در عین حال هماهنگ و زیبا ایجاد کرده است.

کاغذ دیواری با زمینه تیره و گل‌های بزرگ یک انتخاب مناسب برای فضای نشیمن است، به شرطی که مبلمان و اکثر وسایل را به رنگ سفید و ساده انتخاب کنید.

انتخاب کاغذدیواری گل دار با طرحی شلوع و رنگ‌های زیاد و پر رنگ، انتخابی جسورانه است که در ترکیب با مبلمان و وسایل مشکی فضایی متفاوت و چشمگیر ایجاد کرده است.

کاغذ دیواری گلدار با طرحی ظریف به سبک نقاشی‌های چینی در کنار پله‌های چوبی که حال و هوایی از سبک ارگانیک را به همراه دارد، ترکیب بدیع و بی‌نظیری را ایجاد کرده است. این ترکیب در کنار مبلمان ساده و چوبی نیز بسیار زیبا خواهد شد.

 

کاغذدیواری گل دار برای سایر فضاهای منزل

کاغذ دیواری گل دار برای دیوارهای منزل گزینه‌ای ایده‌آل و زیبا است، اما می‌توانید این ایده را در قسمت‌های دیگر منزل نیز استفاده کنید. اگر تمایلی به انتخاب کاغذ دیواری گل دار برای دیوارهای خانه ندارید، یا برعکس دوست دارید از طرح‌های گل دار برای قسمت‌های دیگر منزل – علاوه بر دیوارها – استفاده کنید، از نمونه‌های زیر ایده بگیرید.

با رنگ کردن یک کمد قدیمی و استفاده از کاغذ دیواری گل دار برای پوشاندن داخل طبقه‌ها و روی درها، کمد قدیمی و از مد افتاده خود را به یک کمد زیبا و چشمگیر تبدیل کنید.

پله‌های داخلی منزل را با کاغذ دیواری گل دار بپوشانید. می‌توانید از یک مدل خاص استفاده کنید یا هر پله را با طرح و نقشی متفاوت بپوشانید، اما در هر حال پلکانی متفاوت و زیبا خواهید داشت.

با استفاده از کاغذ دیواری گل دار، بدنه و داخل کشوها را کاغذ دیواری کنید و هر بار کشویی را بیرون می‌کشید، از زیبایی طرح و رنگ آن لذت ببرید.

فضای داخل کابینت‌های آشپزخانه نیز فضایی مناسب برای استفاده از کاغذ دیواری گل دار است. می‌توانید این فضا را با دیوار آشپزخانه هماهنگ کنید یا طرحی متفاوت برای آن انتخاب کنید.

می‌توانید دیواره داخلی کتابخانه را با کاغذ دیواری گلدار بپوشانید. با این کار در عین ریسک کم، کمی طرح گل دار به منزلتان آورده اید.

در اتاق‌ها و کمدها هم فضایی جالب و متفاوت برای استفاده از کاغذ دیواری گلدار هستند. اگر اهل ریسک و هیجان هستید این ایده را فراموش نکنید.

یک ایده ساده و بامزه برای استفاده از کاغذ دیواری گلدار در منزل، داشتن قابی گل دار و نصب آن مانند تابلویی بر روی دیوار است. این ایده برای کسانی که تمایلی به استفاده زیاد از کاغذ دیواری گل دار ندارند مناسب است

 

برگرفته از

http://www.digsdigs.com/floral-wallpaper-home-decor/