کاغذ دیواری پوستری : تغییر بزرگ دکوراسیون داخلی شما

کاغذ دیواری پوستری : تغییر بزرگ دکوراسیون داخلی شما

کاغذ دیواری پوستری ؛ کاغذ دیواری های پوستر انواع جدیدی از کاغذ دیواری ها هستند که امروزه در طراحی داخلی برخی از فضاها به کار می روند. این کاغذ دیواری ها روش خوبی برای جلب توجه بوده و می توانند به سادگی فضای مورد نظر شما را زیر و رو کنند و از آن محیط دیگری بسازند. معمولا کاغذ دیواری های پوستری تنها در یکی از سطوح دیوارهای فضا به کار می روند. این کاغذ دیواری ها طرح ها و شکل های گوناگونی دارند که انتخاب های متنوعی را در اختیار شما می گذارد.

کاغذ دیواری پوستری معمولا با تصویر یک منظره از طبیعت یا موارد مشابه ایجاد می شود؛ بنابراین با انتخاب و اجرای آن ها، شما یکی از سطوح فضای مورد نظر خود را به یک تصویر بزرگ بدل خواهید کرد. علت این که این کاغذ دیواری ها را به این نام می خوانند، این است که به شکل پوستر بوده و تصاویر بزرگی را در بر می گیرند. تصویری که می تواند بسیار زنده و زیبا بوده و فضا را جذاب نماید.

انواع مختلفی از این کاغذ دیواری ها موجود است که می تواند با توجه به نوع فضایی که مد نظر دارید، گزینه های متنوعی به شما ارائه دهد. کاغذ دیواری های پوستری در دفاتر کار، فروشگاه ها، منازل و بسیاری از فضاهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند. انواعی از این کاغذ دیواری ها برای اتاق کوکان و نوجوانان کاربرد داشته و با طرح های مورد علاقه این رده سنی طراحی می شوند. نوع دیگری از این کاغذ دیواری نیز وجود دارد که مخصوص فضای پشت تلویزیون بوده و در صورتی که بخواهید فضای قرار گیری تلویزیون را از دیگر قسمت ها تفکیک کنید، انتخاب جالب و مناسبی خواهد بود.

از آن جا که طرح این کاغذ دیواری ها در مقیاس بسیار بزرگی به اجرا در می آید، می تواند تاثیر بصری زیادی اعمال کند. به همین خاطر است که انتخاب این کاغذ دیواری ها را باید با دقت بیشتری انجام دهید تا زمانی که کار بر روی سطح مورد نظر قرار گرفت، نتیجه آن شما را حیرت زده نکند. بهتر است پیش از انتخاب هر طرح و رنگ خاصی که در کاتالوگ ها به شما عرضه می شوند، عملکرد و مقیاس فضا را در نظر بگیرید و کاغذ دیواری مد نظر را با توجه به طرح، رنگ و دیگر فاکتورها در فضای مورد نظر تصور کنید. برخی از کاتالوگ ها به شما تصویری از کار اجرا شده با گزینه مد نظرتان ارائه می دهند که می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

کاغذ دیواری پوستریطرح کاغذ دیواری پوستری را برخی اوقات می توان سفارش داد. در این حالت همان تصویری که مد نظر شماست با پرینتر به اجرا در می آید.

نصب کاغذ دیواری پوستری به دقت زیادی نیازمند است و افراد مجری کار باید از مهارت زیادی برخوردار باشند. نصب باید به نحوی صورت گیرد که تصویر نهایی یکپارچه و یکدست به نظر برسد. این نصب می تواند به صورت هم پوشان نیز صورت گیرد که در این حالت با قرار گرفتن لبه کاغذها روی یکدیگر، تصویر پیوسته ای به دست می آید.

با استفاده از این کاغذ دیواری ها می توانید یک اثر هنری بزرگ در فضای مورد نظر خود خلق کنید که تاثیر آن به مراتب بیشتر از سایر انواع کاغذ دیواری خواهد بود. جالب است بدانید که برخی از طرح های این کاغذ دیواری ها می توانند فضا را از لحاظ بصری دلبازتر و وسیع تر نشان داده یا به عبارتی به آن عمق دهند. اگر به این کاغذ دیواری ها و خصوصیات منحصر به فرد آن ها علاقه پیدا کرده باشید، می توانید آن ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو تاثیر گذار در طراحی داخلی خود مد نظر داشته باشید.

 

 

تحریریه پویانو