کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN ؛ کاغذدیواری دوست دار محیط زیست و کاربر پسند

کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN ؛ کاغذدیواری دوست دار محیط زیست و کاربر پسند

کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN ؛ با پیشرفت سریع تکنولوژی در تولید کاغذ دیواری های جدید ، کاغذ دیواری ها با نقش تاثیرگزاری که در طراحی داخلی فضاهای مختلف مسکونی ، تجاری و اداری دارند، با استقبال بی نظیری روبرو شده است. آخرین تکنولوژی معروف در تولید کاغذ دیواری ، به نام کاغذدیواری نان وون NON-VOWE شناخته می شود. ویژگی ممتاز این این نوع از کاغذ دیواری ها این است که علاوه بر این که به طور فوق العاده ای ساده و آسان نصب می شوند ، بلکه از آنجایی که به صورت خشک به دیوار نصب می شوند ، می توانید خیالتان راحت باشید که دیوار خانه شما آسیب نمی بینید.

کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN پس از آخرین تغییراتی که در تولید کاغذدیواری صورت گرفت به بازار عرضه شده اند و ویژگی های خاصی دارند که مزایای استفاده از آن برای چه کاربر و نصاب ساده است. فرقی نمی کند که  از یک نصاب حرفه ای نصب کاغذ دیواری کمک بگیرید یا خودتان قصد داشته باشید که کاغذ دیواری را نصب کنید. در هر دو حالت امکان اینکه با کاغذ دیواری های نان وون اشتباه کنید بسیار کم است.

در ساخت کاغذ دیواری نان وون از الیاف طبیعی و مصنوع به صورت ترکیبی استفاده شده است و به همین جهت ویژگی قابل شستشو بودن و قابل تنفس بودن را با هم برخوردار است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این الباف در بسیاری از محصولات خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. کالاهایی مانند ، چای کیسه ای ، فیلتر های قهوه و پاز پانسمان زخم !.

این نوع از کاغذها قابل تنفس هستند. هنگام که هوا بتواند از منافذ عبور کنند این ویژگی مثب را دارند که بخار آب درون منافذ کاغذدیواری محبوس نمی شود که در نتیجه مانع تشکیل کپک و انواع قارچ های بیماری زا می شود. به همین دلیل نوع مرغوب و با کیفیت کاغذدیواری های نان وون که قابلیت شستشوی بالایی نیز دارند برای آشپزخانه و عالی نیز ممکن است استفاده شود.

همچنین این نوع از کاغذ دیوار ها ضدپارگی هستند. این یک امتیاز عالی برای کاغذ دیواری ها به شمار می رود چرا که نه در هنگام نصب و در هنگام کندن کاغذ دیواری با پارگی های احتمالی که پیش می آید مواجه نخواهید بود.

کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN

نصب راحت کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN

امتیازات زیادی در نصب کاغذ دیواری نان وون چه برای نصابان حرفه ای کاغذدیواری و چه شما که می خواهید آن را خودتان نصب کنید وجود دارد. این کاغذ ها بیشترین امتیاز را از لحاظ کاربر پسند بودن و دوست دار محیط زیست بودن را در فروشگاه های دیواری به خود اختصاص داده اند. خیلی ساده ، کاغذ دیواری را چسب بزنید ، روی دیوار قرار بدهید و نصب کنید. البته لبه های کاغذ دیواری روی هم قرار نمی گیرند.

با کاغذ دیواری های نان  وون شما با هیچ نوع درزی میان کاغذدیواری ها روبرو نخواهید بود. خیلی راحت و بی دغدغه بدون اینکه کار خاصی انجام دهید، درزهای کاغذ دیواری بعد از نصب ناپیدا می شوند. می توانید هنگام نصب تا جایی که دلتان بخواهد آن را جا بجا کنید تا به درستی کنار طرح خود کاغذدیواری مچ شود و دیگر هیچ درزی پیدا نخواهد بود.

کندن آسان کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN

مژده اینکه هنگام  کندن کاغذ دیواری های نان وون هیچ آسیبی به دیوار وارد نمی کنند. شما می توانید به طور کاملا خشک کاغذدیواری را از روی دیوار جدا کنید ، بدون اینکه لازم باشد هیچ ابزار خاصی و یا ماده شیمیایی مخصوص کندن کاغذدیواری استفاده کنید. کاغذ دیواری های نان وون به صورت ورقه ای جدا می شوند و دیگر از هم پاره نمی شوند. حتی اگر به خوبی کنده شوند می توانند دوباره مورد استفاده قرار بگیرند و جای دیگر نصب شوند.

اصلاح کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN

ممکن است که قسمتی از کاغذدیواری شما دچار آسیب شده باشد. هیچ کاغذدیواری ای به اندازه کاغذ دیواری نان وون اصلاح و تعمیر آن آسان نیست. بخشی از کاغذ دیواری اضافه ای که دارید را به اندازه کمی بزگتر از قسمت آسیب دیده ببرید و آن را بر ر وی قسمتی که آسیب دیده است با چسب قرا دهید و جایی که طرح می تواند با باقی قسمت های کاغذ دیواری مچ شود را پیدا کنید و به همان  اندازه محدوده را مشخص کنید و با کاتر تیز دو بلایه کاغذدیواری را برش دهید. حالا لایه کاغذدیواری آسیب دیده زیرین را کلا از زیر لایه کاغذدیواری جدید جدا کنید و لایه کاغذدیواری جدید را در همان محل که به خوبی طرح آن را با اطراف مچ کرده اید بچسبانید. کاغذدیواری های نان وون درز را مشخص نمی کنند وبه خوبی ظاهری شبیه به اول پیدا می کند.

10 دلیل که شما کاغذ دیواری های جدید نان وون انتخاب کنید 

  1. کاغذدیواری های نان وون کاربر پسند ترین کاغذدیواری های بازار هستند.
  2. کاغذدیواری نان وون دوست دار محیط زیست هستند و 100 درصد عاری از هر نوع پی وی سی هستند.
  3. برای اینکه خودتان پروژه کاغذدیواری را انجام برسانید ، چرا که هم به راحتی نصب می شوند و هم به سادگی جدا می شوند.
  4. هنگامی که خیس می شوند ، پاره نمی شوند و این ویژگی واقعا هنگام نصب به کمکتان می آید.
  5. نان وون ها قابل تنفس هستند ، از کپک و قارچ روی سطح دیوار جلوگیری می کنند.
  6. کاغذ دیواری های نان ون نه منقیض می شوند نه منبسط. سایز و یا ابعاد این نوع از کاغذ دیواری ها هیچ تغییر نمی کند و هنگامی که خشک می شوند کوچک تر نمی شوند.
  7. با درزهای کاغذدیواری خیلی راحت می شود کار کرد. دیده شدن درزها با کاغذدیواری های نان وون خیلی بعید است.
  8. ترکیب خاص متریال طبیعی این نوع از کاغذدیواری به این کاغذدیواری های قابلیت شستشو داده است. با صابون و اسفنج می توانید این کاغذدیواری را تمیز کنید.
  9. کاغذدیواری های نان وون به صورت خشک از دیوار جدا می شوند. به صورت ورقه ای یکجا کنده می شوند. نیازی به استفاده از مواد شیمیایی و ابزار نیست.
  10. نیازی نیست که رول های کاغذ دیواری زودتر در محیط نصب قرار بگیرند. بلکه صرفا کافی است که چسب زده و نصب شوند.