کاغذ دیواری مهد کودک در طراحی داخلی

کاغذ دیواری مهد کودک در طراحی داخلی

کاغذ دیواری مهد کودک ؛ نقش طراحی داخلی فضای کودک بر هیچ کس پوشیده نیست و نمی توان آن را انکار کرد. فضای کودک می تواند شامل اتاق کودک و یا مهدکودک باشد. مهدکودک فضایی که کودک برای ساعت های طولانی از روز را در آنجا سپری می کند، اهمیت بالایی از نظر ویژگی های بصری و ظاهری دارد. چرا که تاثیر رنگ و اشکال بر رشد ذهن و خلاقیت کودک در محیط های بازی و پرورش کودک مدت هاست که به اثبات رسیده است.

تغییر دکوراسیون مهد کودک همیشه لازم نیست با هزینه بالایی اتفاق بیفتد. طراحی فضاهایی مانند مهد کودک که همواره در معرض آسیب و تغییر توسط کودک است می تواند از طریق راه های ساده تری نیز به نتیجه برسد. کاغذ دیواری ها فراتر از آنچه که بشود تصور کرد میتواند در طراحی داخلی فضای مهد کودک موثر باشد و تاثیرفوق العاده مثبت و انرژی بخشی در فضای داخلی مهدکودک داشته باشد.

امروزه با توجه به تکنولوژی های جدید در تولید و ارائه کاغذ  دیواری ، انواع مدل های کاغذ دیواری مهد کودک که دارای استاندارهای مطابق با سلامت کودک است عرضه می شود. این کاغذ دیواری ها در عین حال که قایل شستشو هستند، دارای طرح های بی نظیری مطابق با روحیه و سلیقه کودکان است. انواع طرح های کارتونی و شخصیت های محبوب کودکان نیز به صورت پوستر دیواری یا همان کاغذ دواری پوستری عرضه می وشد که ه صورت چند تکه از یک طرح بزرگ کنار هم بر روی دیوار قرار می گیرند.

کاغذ دیواری پوستری مهدکودک
کاغذ دیواری پوستری مهدکودک

کاغذ دیواری های کودک می توانند جایگزین خوبی برای نقاشی دیوار باشند. چرا که به سادگی نصب می شوند و هم اینکه اگر نگران تعطیلی چند روزه مهدکودک هستید از لحاظ بوی آزاردهنده برای کودکان نیاز به تعطیلی مهد کودک ندارید. کاغذ دیواری طرح کودک در طرح های متنوع و حتی مدل کاغذدیواری آموزشی کودک که شامل حروف الفبا ، اشکال هندسی می باشد در بازار موجود است. در رنگ های مختلف این کاغذدیواری ها چاپ شده اند تا بتوانند با دکوراسیون مهدکودک های مختلف از اتاق کودک نوزاد تا نوپا و خردسال هماهنگ شود. اشکال و طرح های کاغذدیواری کودک بسیار شاد و هیجان  انگیز هستند و باعث تقویت هوش و خیال پردازی کودک می شود. می توان برای اتاق خواب کودک نوزاد از طرح های آرامش بخش ملایم به رنگ آبی با طرح ابر و آسمان استفاده نمود. در هر حال طرح های بی نظیر کاغذ دیواری کودک و پوستر دیواری کودک آنقدرها متنوع است که شما را برای تغییر دکوراسیون و یا طراحی داخلی مهد کودک ترغیب کند.

نمونه های کاغذ دیواری مهد کودک که برای طراحی مهد کودک استفاده شده است را در پایین مشاهده می کنید.

استیکر دیواری برای دیوار مهدکودک
استیکر دیواری برای دیوار مهدکودک

 

کاغذ دیواری مهد کودک