کاغذ دیواری مخملی ، دکوراسیون اشرافی و چشم گیر!

کاغذ دیواری مخملی ، دکوراسیون اشرافی و چشم گیر!

کاغذ دیواری مخملی ؛ اگر به دنبال یک کاغذدیواری خاص هستید که در هر خانه و فضایی آن را نمی بینید، کاغذ دیواری مخملی را انتخاب کنید. طراحی فضاهایی لاکچری و یونیک در سبک کلاسیک که فضایی بسیار متمایز را ایجاد می کند عمدتا با کاغذ دیواری مخملی صورت می گیرد. کاغذدیواری مخملی از دسته کاغذ دیواری های گرانقیمت و لوکس در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. کاغذدیواری مخملی دارای بافت و ظرافت خاصی در تولید آن می باشد که آن را به یک کاغذ دیواری منحصر به فرد تبدیل کرده است. کاغذ دیواری مخملی مانند پارچه ای اشرافی و خیره کننده بر روی دیوار به نظر می رسد. به دلیل تفاوت در بافت زمینه و طرح آن کاغذدیواری مخملی به دیوار عمق می بخشد.

زمینه کاغذدیواری مخملی می تواند از پارچه از یا پی وی سی باشد. طرح های کاغذ دیواری مخملی معمولا با بافت مخملی در گل آن ارائه می شود. اما گاها برخی طرح ها از جنس پلاستیک مخمل گونه عرضه می شوند که از نظر ظاهری کاملا مشابه با یکدیگر هستند.

از لحاظ قیمتی ، قیمت کاغذ دیواری مخملی نسبت به کاغذ دیواری های هم طرح خود با جنس پی وی سی PVC بالاتر است. کاغذ دیواری مخملی به دلیل نوع تولید آن و جنس آن نسبت به کاغذدیواری پی وی سی یا پوشش وینیل مقاومت بالایی در مقابل رطوبت ندارد. به همین دلیل کاغذدیواری های مخملی قابلیت شستشوی بالایی ندارند.

کاربرد کاغذدیواری مخملی

کاغذدیواری مخملی مناسب هر فضایی است که قصد داشته باشید مورد توجه خاص قرار بگیرد. کاغذدیواری مخملی برای سالن های بزرگ پذیرایی و لابی های ساختمان انتخاب خوبی هستند. کاغذ دیواری مخملی می تواند به عنوان تک دیوار یا دیوار تاکیدی مانند دیوار پشت تخت خواب در اتاق خواب مستر و یا دیوار پشت تی وی مناسب باشد. کاغذ دیواری مخملین معمولا در دکوراسیون سبک کلاسیک یا تردیشنال استفاده می شود.

کاغذدیواری مخملی اگر به رنگ درست انتخاب شود می تواند به خوبی با مبلمان و یا پرده مخملی ست شود و فضای داخلی خیره کننده ای به وجود آورد . بافت کاغذدیواری مخملی طوری است که با نور های مختلف در زوایای مختلف روشن تر و یا تیره تر دیده می شود و از این جهت نیز زیبلیی خاصی را به نمایش می گذارد.

کاغذ دیواری مخملی